Halonen ollut hiljaa mm Putinin lasten tapoista

Anonyymi

Halonen sanoi "Suomi ja Venäjä jakavat samat ideologiset päämäärät, kuten demokratian, ihmisoikeudet, oikeusvaltion ja hyvän hallinnon."
Kyllä me ollaan kaukana tuosta prutaalista Natsi valtiosta.

25

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putinin kädet on veressä olkapäitä myöten. On siinä Tarjalla ihastus tosiaan.

      • Anonyymi

        Kun rintama syntyy, niin Tarjalla samoin. Suomen nuorukaisten veressä maamiinojen puuttuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun rintama syntyy, niin Tarjalla samoin. Suomen nuorukaisten veressä maamiinojen puuttuessa.

        Putiliini Halosesta teki sätkynuken
        Sätkytteli koipiansa mietin mamma haloska
        Da, da, natsaa sulta ripaska
        Venäjällä pätee enää Laki Luken


      • Anonyymi

        Haloska voisi pitää suunsa kiinni ja painua häpeämään historian roskasankoon!


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
      Vai poistettiin viesti joka ei ollut mieluisa Halosen kannalta.

    • Anonyymi

      Aloituksen otsikkoon kommentti:
      Eipä ole edes media uutisoinut, että Putinin lapset on tapettu?

      Mites joku Halonen sitten sellaista väittäisi, ja kuka Halonen?

    • Anonyymi

      Halonen on mä dättäjä ja putinistinen jalkavaimomorsian liehittelijä ja Suomen epämiellyttävin persitentti

      • Anonyymi

        kansa tykkää,
        tavja on hyvä pressa,
        valittiinkin kaksi kertaa,

        esko olis ollut kauhea,
        onneks tavja pelasti suomen kansan täystuholta...


    • Anonyymi

      Tarja Halonen on kyllä - vanhoja kuvia kun katselee - niin ihan kuin rakastunut nainen Putinin kiinteästi häntä katsellessa. Luulisi ilmeitten ja tunnelman vuoksi, että onko intohimoa ollut ilmassa.
      Olisiko Putin miettinyt, että jos tuon Tarjan vokottelisi niin hyvin olisi asiat. Nimittäin että yhdistyisi kaksi valtiota romanttisesti.
      On Putinilla ihan sänkysilmät aikoinaan olleet- ja heleältä Tarjakin näyttää kuin olis ollu" hjufa uo "takana.

      • Anonyymi

        Putin huomasi ettei Tarjan avuilla yhdisty meidän naapurimaat, vaiikka oli luvannut paikankin kuin Otto Wille Kuusinen sai Demokraattinen Suomen pääministerinä. Putin sai houkuteltua Tarjan miinojen poistoon.


      • Anonyymi

        Putin maksoi verirahalla Tarjan hiljaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin maksoi verirahalla Tarjan hiljaiseksi.

        Tässä on sentään se hyvää että Tarja on hiljaa. Pentin kertomaa.


    • Ihan näihin päiviin saakka kaikilla vasemmistolaisilla ja kepulaisilla päätöksentekijöillä on ollut tiiviit suhteet Venäjään. Tätä ne nyt ovat yrittävät peitellä ja vähätellä kaikintavoin mediassa esim. persujen Eu:ssa olevien kytkösten toitottamisella, vaikka omapesä haisee.

      • Anonyymi

        En minä ole sellaista toitttanut. Halosesta puhe pitää kyllä paikkansa DDR suuntaisesta, jonka nimi Stasilistalla. He vilä 70-luvulla luuli että Neuvostoliitto laajeee mm Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole sellaista toitttanut. Halosesta puhe pitää kyllä paikkansa DDR suuntaisesta, jonka nimi Stasilistalla. He vilä 70-luvulla luuli että Neuvostoliitto laajeee mm Suomeen.

        Eikös se ollut enemmän siten, että Suomi/Saksa halusivat laajentua Neuvostoliittoon.
        Tuosta on muuten todisteena - historia.

        Mitäs todisteita sinulla on valheillesi paitsi, että olet vähä-älynen?
        Kun ihminen on jälkeenjäänyt sitä helposti elää omissaharhoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut enemmän siten, että Suomi/Saksa halusivat laajentua Neuvostoliittoon.
        Tuosta on muuten todisteena - historia.

        Mitäs todisteita sinulla on valheillesi paitsi, että olet vähä-älynen?
        Kun ihminen on jälkeenjäänyt sitä helposti elää omissaharhoissaan.

        Lenin olisi pitänyt surmata hänen mstkustsessaan junalla Tansks Ruotsi Suomi kautta Moskovaan 1917

        1945 Usan olisi pitänuyt pommittaa Leningrad ja Moskova eikä Hiroshima jne ja jakaa sen jälkeen Nliitto pieniin itsenäisiin valtioihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut enemmän siten, että Suomi/Saksa halusivat laajentua Neuvostoliittoon.
        Tuosta on muuten todisteena - historia.

        Mitäs todisteita sinulla on valheillesi paitsi, että olet vähä-älynen?
        Kun ihminen on jälkeenjäänyt sitä helposti elää omissaharhoissaan.

        Kepun meijerituotteiden vienti Nliittoon on todisteena ja se kyllä ei riitä eikä Kurjalaisen AKK alkoministeriö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepun meijerituotteiden vienti Nliittoon on todisteena ja se kyllä ei riitä eikä Kurjalaisen AKK alkoministeriö

        Ei ole meijerituotteilla enää veintiä Venäjälle.
        Vanha Neuvostoliitto yli 30 vuotta sitten ei asiaa pelasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole meijerituotteilla enää veintiä Venäjälle.
        Vanha Neuvostoliitto yli 30 vuotta sitten ei asiaa pelasta.

        Maatalouskommunisti pitää yhä Venäjää tärkeänä maataloustuotteiden vientikohteena? Neukkulan vienti oli yksi keskeisimpiä syitä maataloustuen "tarpeellisuudelle", koska tuotantokustannuksemme olivat liian korkeat Neukkulan elintasoon verrattuna. Vaan viedä piti vaikka maksamalla itse osan myynneistä.


    • Anonyymi

      Oon miettinyt samaa. Tavja jaksaa paapaattaa ihmisoikeuksista joka käänteessä mutta kun asialla ovat venäläiset niin Tavja on kiusallisen hiljaa.

      Herää kyllä kysymys että miksi Halonen vaikenee ja tuntuu hiljaa hyväksyvän Putinin sotarikokset?

    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon Putinin siittämiä lapsia on surmattu yksin Ukrainassa? Siitä tiedosta Naton hallitsema media vaikenee.

      • Anonyymi

        Ja tietenkin ennen kaikkea Halonen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietenkin ennen kaikkea Halonen!

        Niiden kaikkien lasten äiti!!!


    • Anonyymi

      Halonen on hiljaa, koska Halonen ei ole langennut Kiovan ryssien propagandaan.

    • Anonyymi

      Vuorineuvos Ilpo Kokkila muutamia päiviä sitten ihmetteli sitä jälkiviisastelun määrää ja älyttömyyttä jota nyt esiintyy.
      Kokkila kun toimi rakennusyhtiö SVR'n kautta paljon Venäjällä ja kehui miten oli taloudellisesti kannattavaa.

      Samalla haluttiin Venäjä suunnataa länteen johon venäläiset itse kansana ovat pitkään myös halunneet.
      Taloudellinen yhteistyö oli se vetovoima ja siihen myös uskottiin, mitenkäs muuten.
      Niin pitikin toimia.
      Nythän kävi sitten niin, että Venäjä suuntaakin kohti Kiinan syliä, joka ei itse venäläisiä laisinkaan miellytä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2819
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      102
      1468
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1331
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1098
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1083
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      981
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      970
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      940
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      922
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      876
    Aihe