Muistaako vielä Juha Volan salin Majakan yläkerroksessa -80 luvulla. Oli sen ajan huippupaikka.
MM-bodari Olev Annus nähtiin siellä usein. Olevista löytyy paljon netistä kuvia!
Kuntosali Majakka
7
641
Vastaukset
- Anonyymi
Studio fitness , tuli käytyä vuosia , t Pete
- Anonyymi
Olev oli portsarina samassa talossa olevassa baarissa.
- Anonyymi
Olev oli kyllä hurja ilmestys kun hän saapui Neuvosto-Virosta tämän kylän katukuvaan.
- Anonyymi
2018 virolainen toimittaja porukka kävi tekemässä jutun Olevista Järvelässä hänen kotonaan.
Lehti löytyy netistä. - Anonyymi
joo ja uusia suhteita syntyi, ! taisi kariutua yksi liittokin, salilla syntyneen rakkauden vuoksi!!
- Anonyymi
Itse olen ala-asteella tuolloin. Majakka oli elinvoimainen tuolloin, taidan salinkin muistaa jotenkin kun me penskat supatettiin mystisistä, vahvoista ja vähän pelottavista "bodareista".
- Anonyymi
Kyllä Olevin siellä näinkin useita kertoja. Sieltä sitten tuli siirryttyä Rixu Gymille, jossa aviopari piti salia.
Olikohan Vaittiset?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379