Muistaako vielä Juha Volan salin Majakan yläkerroksessa -80 luvulla. Oli sen ajan huippupaikka.
MM-bodari Olev Annus nähtiin siellä usein. Olevista löytyy paljon netistä kuvia!
Kuntosali Majakka
7
672
Vastaukset
- Anonyymi
Studio fitness , tuli käytyä vuosia , t Pete
- Anonyymi
Olev oli portsarina samassa talossa olevassa baarissa.
- Anonyymi
Olev oli kyllä hurja ilmestys kun hän saapui Neuvosto-Virosta tämän kylän katukuvaan.
- Anonyymi
2018 virolainen toimittaja porukka kävi tekemässä jutun Olevista Järvelässä hänen kotonaan.
Lehti löytyy netistä. - Anonyymi
joo ja uusia suhteita syntyi, ! taisi kariutua yksi liittokin, salilla syntyneen rakkauden vuoksi!!
- Anonyymi
Itse olen ala-asteella tuolloin. Majakka oli elinvoimainen tuolloin, taidan salinkin muistaa jotenkin kun me penskat supatettiin mystisistä, vahvoista ja vähän pelottavista "bodareista".
- Anonyymi
Kyllä Olevin siellä näinkin useita kertoja. Sieltä sitten tuli siirryttyä Rixu Gymille, jossa aviopari piti salia.
Olikohan Vaittiset?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1981815Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2611745- 841122
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281121- 741070
- 1171020
- 861011
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158956Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta38904- 59887