P-T4-V 18
P-TS H 3.46
Perjantaina ja tiistaina 50mikrog
Muina päivinä 25mikrog
Sain kilpirauhasen koe tulokset
6
911
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanteelliset tulokset!Mulla TSH 0,59 JA T4V 17,4,annostus 100 mg Thyroxinia 1,5 tabl.pvä
- Anonyymi
Samat sanat!
Hashimoto
- Anonyymi
Kun täällä mainitaan AP:n tulosten ihanteellisuudesta, niin onko kyseiset tulokset ns. "tavoitteelliset?" Kysyn mielenkiinnosta, sillä minulla on lähes identtiset arvot (0,01 heitoilla) ja liuta oireita. TK:n mukaan voisi olla stressistä johtuvaa, joten avoin toki sillekin mutta jäi mietityttämään.
- Anonyymi
Koskaan ei pidä tuijottaa pelkkiä lukuja, vaan suhteuttaa ne oireisiin.
Hashimoto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HashimotoNepsyt löytyy ennen ja jälk. M.K. koktailit 2 vko valvomista, leptit ja ajantaju pois, sekasin ettei terppaan kykene kävellä, kirjoitin 24/7, ei väh. alkoa. T.H seeprat, niihin mindfullnessia. M.K:lta helv. Kusiaisong. mitäs näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HashimotoNäinhän sen pitäis vissiinkin mennä. Mulle vaan sanottiin, että kerta arvot on viitteiden sisällä, niin tulokset on hyvät. Ei sen tarkemmin avattu kyseisiä nuneroita.
Ajattelin varata ajan uusintakokeisiin parin kuukauden päästä vaikka omasta pussista ihan varmistukseksi. Saa samalla vähän muokattua laajemmaksi ja katottua muutakin, mikäli se vois olla fiksu ja mahdollisesti omasta terveydentilasta informaatiota lisäävä valinta. Lukenut ainakin, että vasta-aineet, D- ja B-vitamiinit, kuin myös ferritiinit kannattais tarkastaa. Samalla vois koittaa, jos toisella lääkärillä olis aikaa ja halua valistaa tarkemmin niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750