P-T4-V 18
P-TS H 3.46
Perjantaina ja tiistaina 50mikrog
Muina päivinä 25mikrog
Sain kilpirauhasen koe tulokset
6
938
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanteelliset tulokset!Mulla TSH 0,59 JA T4V 17,4,annostus 100 mg Thyroxinia 1,5 tabl.pvä
- Anonyymi
Samat sanat!
Hashimoto
- Anonyymi
Kun täällä mainitaan AP:n tulosten ihanteellisuudesta, niin onko kyseiset tulokset ns. "tavoitteelliset?" Kysyn mielenkiinnosta, sillä minulla on lähes identtiset arvot (0,01 heitoilla) ja liuta oireita. TK:n mukaan voisi olla stressistä johtuvaa, joten avoin toki sillekin mutta jäi mietityttämään.
- Anonyymi
Koskaan ei pidä tuijottaa pelkkiä lukuja, vaan suhteuttaa ne oireisiin.
Hashimoto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HashimotoNepsyt löytyy ennen ja jälk. M.K. koktailit 2 vko valvomista, leptit ja ajantaju pois, sekasin ettei terppaan kykene kävellä, kirjoitin 24/7, ei väh. alkoa. T.H seeprat, niihin mindfullnessia. M.K:lta helv. Kusiaisong. mitäs näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HashimotoNäinhän sen pitäis vissiinkin mennä. Mulle vaan sanottiin, että kerta arvot on viitteiden sisällä, niin tulokset on hyvät. Ei sen tarkemmin avattu kyseisiä nuneroita.
Ajattelin varata ajan uusintakokeisiin parin kuukauden päästä vaikka omasta pussista ihan varmistukseksi. Saa samalla vähän muokattua laajemmaksi ja katottua muutakin, mikäli se vois olla fiksu ja mahdollisesti omasta terveydentilasta informaatiota lisäävä valinta. Lukenut ainakin, että vasta-aineet, D- ja B-vitamiinit, kuin myös ferritiinit kannattais tarkastaa. Samalla vois koittaa, jos toisella lääkärillä olis aikaa ja halua valistaa tarkemmin niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.184201- 403950
- 273903
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****333488Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2642050- 852035
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.362022Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171727- 451515
Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2371449