Sain kilpirauhasen koe tulokset

Anonyymi

P-T4-V 18

P-TS H 3.46

Perjantaina ja tiistaina 50mikrog

Muina päivinä 25mikrog

6

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanteelliset tulokset!Mulla TSH 0,59 JA T4V 17,4,annostus 100 mg Thyroxinia 1,5 tabl.pvä

• Anonyymi

Samat sanat!

Hashimoto

• Anonyymi

Kun täällä mainitaan AP:n tulosten ihanteellisuudesta, niin onko kyseiset tulokset ns. "tavoitteelliset?" Kysyn mielenkiinnosta, sillä minulla on lähes identtiset arvot (0,01 heitoilla) ja liuta oireita. TK:n mukaan voisi olla stressistä johtuvaa, joten avoin toki sillekin mutta jäi mietityttämään.

• Anonyymi

Koskaan ei pidä tuijottaa pelkkiä lukuja, vaan suhteuttaa ne oireisiin.

Hashimoto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hashimoto

Nepsyt löytyy ennen ja jälk. M.K. koktailit 2 vko valvomista, leptit ja ajantaju pois, sekasin ettei terppaan kykene kävellä, kirjoitin 24/7, ei väh. alkoa. T.H seeprat, niihin mindfullnessia. M.K:lta helv. Kusiaisong. mitäs näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hashimoto

Näinhän sen pitäis vissiinkin mennä. Mulle vaan sanottiin, että kerta arvot on viitteiden sisällä, niin tulokset on hyvät. Ei sen tarkemmin avattu kyseisiä nuneroita.

Ajattelin varata ajan uusintakokeisiin parin kuukauden päästä vaikka omasta pussista ihan varmistukseksi. Saa samalla vähän muokattua laajemmaksi ja katottua muutakin, mikäli se vois olla fiksu ja mahdollisesti omasta terveydentilasta informaatiota lisäävä valinta. Lukenut ainakin, että vasta-aineet, D- ja B-vitamiinit, kuin myös ferritiinit kannattais tarkastaa. Samalla vois koittaa, jos toisella lääkärillä olis aikaa ja halua valistaa tarkemmin niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4681
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3459
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      263
      2015
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1832
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      964
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61