Poikani kuuli hankkeestani ja onneksi ehti hätiin. Minä kun en varsinaisesti tuosta tekniikasta niin ymmärrä. Poikani sanoi, että minun kannattaa ehdottomasti ostaa Samsung Galaxy S22 ultra puhelin koska siinä on kaikkien aikojen paras kamera ja sitten se itse puhelin on aivan lyömätön. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Nyt on uusi puhelin tilauksessa.
Meinasin ostaa Sony RX10 Mark IV kinarin
6
535
Vastaukset
- Anonyymi
Puhelin tosiaan tarvitaan tuon kameran rinnalle, jos haluaa kameralla otettuihin kuviin sijaintitiedonkin. Kamera pitää linkittää blutoothilla puhelimeen paikannuksen hyödyntämiseksi. Mutta juuri tuosta puhelinmallista on raportoitu GPS-ongelmia, joten valitettavasti valinta saattoi nyt osua väärään puhelimeen. GPS-ominaisuus olisi löytynyt huomattavasti halvemmistakin puhelimista...
- Anonyymi
Hintava on tuo Sony kilpailijoihin verrattuna, kannattaa tosiaan vielä katsoa ja vertailla.
- Anonyymi
Poikasi on lapsellinen märkäkorva ja niin olet sinäkin. Tosin sinulla on poika vain sairaissa kuvitelmissasi, koska vähemmistöläiset eivät lisäänny ainakaan keskenään.
- Anonyymi
Joo ei tuollaisia möhkäleitä kannata enää ostella vuonna2022. Joskun 80 luvulla tuollaiset olivat jossain kurssissa mutta ei enää nykyään.
- Anonyymi
Nykyaikaiset peilittömät järkkärit eivät ole möhkäleitä, mutta kännykät ovat kameroina mitättömiä leluja, kuten ne ovat aina ennenkin olleet.
Toki ne juuri siksi ovatkin luiskaharteisten hint...ien ja viherhippien suosiossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyaikaiset peilittömät järkkärit eivät ole möhkäleitä, mutta kännykät ovat kameroina mitättömiä leluja, kuten ne ovat aina ennenkin olleet.
Toki ne juuri siksi ovatkin luiskaharteisten hint...ien ja viherhippien suosiossaTaitavasti pystyt parilla lauseella paljastamaan niin teknologisen, ulkonäöksellisen, seksuaalisen kuin aatteellisenkin kapeakatseisuutesi ja ennakkoluulosi - ja tämä kaikki vieläpä valokuvauspalstalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839