Kaapelinetissä tällanen laiteyhdistelmä. Kaapeli thompsonissa, ja siitä lan piuha huaweihin. Näin toimii langattomasti sekä puhelimet että televisio. Mutta kun koitan pleikkari 4:llä hakea yhteyttä, niin tulee dns-virhe, eikä yhdistä. Voisko joku kertoa missä mättää? Ja kun kokeilin lan piuhalla suoraan thompsonista pleikkariin, ei toimi sekään....
Vastaukset 3
- Anonyymi
Täältä katsoin että tuo thomsoni olisi sen verran vanha laite että vaatisi punaisen crossover johden jos kytkee hubiin tai switchiin (uudet laitteet osaa toki käännellä noita mutta ei aina) tuo voi aiheuttaa jonkin glitchin
https://www.manualslib.com/manual/313500/Thomson-Tcm420.html?page=25#manual- Anonyymi
Ok, kiitos. Tämä selittääkin nyt sitten sen että kun otin puhelimesta yhteyden pois päältä, siis tähän yhdistelmään linkitettynä, niin pleikkari yhtäkkiä ottikin yhteyden, ja puhelin taas ei sitten enää....täytynee hommata kunnon modeemi😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kiitos. Tämä selittääkin nyt sitten sen että kun otin puhelimesta yhteyden pois päältä, siis tähän yhdistelmään linkitettynä, niin pleikkari yhtäkkiä ottikin yhteyden, ja puhelin taas ei sitten enää....täytynee hommata kunnon modeemi😁
Sanotaan nyt että tyylipuhdas ratkaisu olisi se punainen crossover johto kytkettynä tavallisen tp-link wlan reitittimen siniseen wan/lan portiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459