Kaapelinetissä tällanen laiteyhdistelmä. Kaapeli thompsonissa, ja siitä lan piuha huaweihin. Näin toimii langattomasti sekä puhelimet että televisio. Mutta kun koitan pleikkari 4:llä hakea yhteyttä, niin tulee dns-virhe, eikä yhdistä. Voisko joku kertoa missä mättää? Ja kun kokeilin lan piuhalla suoraan thompsonista pleikkariin, ei toimi sekään....
Vastaukset 3
- Anonyymi
Täältä katsoin että tuo thomsoni olisi sen verran vanha laite että vaatisi punaisen crossover johden jos kytkee hubiin tai switchiin (uudet laitteet osaa toki käännellä noita mutta ei aina) tuo voi aiheuttaa jonkin glitchin
https://www.manualslib.com/manual/313500/Thomson-Tcm420.html?page=25#manual- Anonyymi
Ok, kiitos. Tämä selittääkin nyt sitten sen että kun otin puhelimesta yhteyden pois päältä, siis tähän yhdistelmään linkitettynä, niin pleikkari yhtäkkiä ottikin yhteyden, ja puhelin taas ei sitten enää....täytynee hommata kunnon modeemi😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kiitos. Tämä selittääkin nyt sitten sen että kun otin puhelimesta yhteyden pois päältä, siis tähän yhdistelmään linkitettynä, niin pleikkari yhtäkkiä ottikin yhteyden, ja puhelin taas ei sitten enää....täytynee hommata kunnon modeemi😁
Sanotaan nyt että tyylipuhdas ratkaisu olisi se punainen crossover johto kytkettynä tavallisen tp-link wlan reitittimen siniseen wan/lan portiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483