Lahdessa paikkaa edullisesti pariksi tunniksi

Eikö Lahdessa löydy edullisesti harraste paikkaa... Kun tuntuu että muut kaupungit täynnä jotain huoneellisia cinemoita ym. Niin eikö täältä löydy mitään paikkaa 😅 tai edullisesti 1-2 tuntia juttua missä joku sänky ja suihku 😂😂

26

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs haluaisit harrastaa? Porista löytyis erotic Centeristä filmihuone t 55 mies

• Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭

Kuten? Kenen kanssa?

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭

Laita tyttö-84 viestii [email protected] ni jutskataa lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks vitussa

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en tota alempana olevaa kirjoittanut, mut siis en sinällään tarvi seuraa kun sitä löytyy jo 😂 vain paikka puuttuu.

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Mä en tota alempana olevaa kirjoittanut, mut siis en sinällään tarvi seuraa kun sitä löytyy jo 😂 vain paikka puuttuu.

Voisin tulla keväällä asuntoautolla Lahteen voisit tulla seuralaisesi kanssa ilmeisesti salaseuralaisenkanssa kylään PVC lakanat petiin voisin kuvata katsella ja osallistua sinun tyydyttämiseen saiskos susta hitsaus ja sqruittaus kuvaa sekä korsetti kuvaa läväririnnoistasi t 55 mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin tulla keväällä asuntoautolla Lahteen voisit tulla seuralaisesi kanssa ilmeisesti salaseuralaisenkanssa kylään PVC lakanat petiin voisin kuvata katsella ja osallistua sinun tyydyttämiseen saiskos susta hitsaus ja sqruittaus kuvaa sekä korsetti kuvaa läväririnnoistasi t 55 mies

Säälittävät homppeliluuserit te täällä aivan turhaan haaveilette yhtään mistään

• Anonyymi

Juu ite kaipailu kans tuollaista lahdessa. Kiinostais. Aki

• Anonyymi

Olis kyllä käyttöä!

• Anonyymi

Oisko omenahotelli mitä

• Anonyymi

Ei löydy lahdesta.

• Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔

Kesämökki lahdesta 25km löytyy

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔

Eipä kannata persaukisten edes haaveillakaan yhtään mistään

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Jos saa osallistua paikka löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kannata persaukisten edes haaveillakaan yhtään mistään

Oikeassa olet 😅 pitää olla rahaa vuokrata hotelli tai muu paikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet 😅 pitää olla rahaa vuokrata hotelli tai muu paikka

Nimenomaan

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Jos kustannan sulle sen kunnon hotellihuoneenkin sitä vastaan että saan itse osallistua ja kuvatakin "sessiot"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kustannan sulle sen kunnon hotellihuoneenkin sitä vastaan että saan itse osallistua ja kuvatakin "sessiot"

Ei kiinnosta Tyttö84?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta Tyttö84?

Mä en tiedä oikein miten sitä uskaltas kun varattu olen. Tää osittain mihin meinasin niin luvallista 🤔 mut tiedä edes ajankohdasta

• Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

Mä en tiedä oikein miten sitä uskaltas kun varattu olen. Tää osittain mihin meinasin niin luvallista 🤔 mut tiedä edes ajankohdasta

No pyydä lupaa tai ota mukaan "valvomaan"..?

• Anonyymi

H­­­ei! Om­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluavat pitää ha­­uskaa 👉 http://9311222.com/H/cC7Bx 👈

• Anonyymi

H­­ei! Kutsum­­­me sinu­­­t kä­­­ym­­ään u­­­ude­­ss­­a cha­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://8422333.com/H/v6PG 👈

Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe