Lahdessa paikkaa edullisesti pariksi tunniksi

Eikö Lahdessa löydy edullisesti harraste paikkaa... Kun tuntuu että muut kaupungit täynnä jotain huoneellisia cinemoita ym. Niin eikö täältä löydy mitään paikkaa 😅 tai edullisesti 1-2 tuntia juttua missä joku sänky ja suihku 😂😂

26

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs haluaisit harrastaa? Porista löytyis erotic Centeristä filmihuone t 55 mies

      • Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭

        Kuten? Kenen kanssa?


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭

        Laita tyttö-84 viestii [email protected] ni jutskataa lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tyttö-84 viestii [email protected] ni jutskataa lisää

        Miks vitussa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita tyttö-84 viestii [email protected] ni jutskataa lisää

        Mä en tota alempana olevaa kirjoittanut, mut siis en sinällään tarvi seuraa kun sitä löytyy jo 😂 vain paikka puuttuu.


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mä en tota alempana olevaa kirjoittanut, mut siis en sinällään tarvi seuraa kun sitä löytyy jo 😂 vain paikka puuttuu.

        Voisin tulla keväällä asuntoautolla Lahteen voisit tulla seuralaisesi kanssa ilmeisesti salaseuralaisenkanssa kylään PVC lakanat petiin voisin kuvata katsella ja osallistua sinun tyydyttämiseen saiskos susta hitsaus ja sqruittaus kuvaa sekä korsetti kuvaa läväririnnoistasi t 55 mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla keväällä asuntoautolla Lahteen voisit tulla seuralaisesi kanssa ilmeisesti salaseuralaisenkanssa kylään PVC lakanat petiin voisin kuvata katsella ja osallistua sinun tyydyttämiseen saiskos susta hitsaus ja sqruittaus kuvaa sekä korsetti kuvaa läväririnnoistasi t 55 mies

        Säälittävät homppeliluuserit te täällä aivan turhaan haaveilette yhtään mistään


    • Anonyymi

      Juu ite kaipailu kans tuollaista lahdessa. Kiinostais. Aki

    • Anonyymi

      Olis kyllä käyttöä!

    • Anonyymi

      Oisko omenahotelli mitä

      • Anonyymi

        Ei löydy lahdesta.


      • Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔

        Kesämökki lahdesta 25km löytyy


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔

        Eipä kannata persaukisten edes haaveillakaan yhtään mistään


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔

        Jos saa osallistua paikka löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kannata persaukisten edes haaveillakaan yhtään mistään

        Oikeassa olet 😅 pitää olla rahaa vuokrata hotelli tai muu paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet 😅 pitää olla rahaa vuokrata hotelli tai muu paikka

        Nimenomaan


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔

        Jos kustannan sulle sen kunnon hotellihuoneenkin sitä vastaan että saan itse osallistua ja kuvatakin "sessiot"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kustannan sulle sen kunnon hotellihuoneenkin sitä vastaan että saan itse osallistua ja kuvatakin "sessiot"

        Ei kiinnosta Tyttö84?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta Tyttö84?

        Mä en tiedä oikein miten sitä uskaltas kun varattu olen. Tää osittain mihin meinasin niin luvallista 🤔 mut tiedä edes ajankohdasta


      • Anonyymi
        Tyttö-84 kirjoitti:

        Mä en tiedä oikein miten sitä uskaltas kun varattu olen. Tää osittain mihin meinasin niin luvallista 🤔 mut tiedä edes ajankohdasta

        No pyydä lupaa tai ota mukaan "valvomaan"..?


    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluavat pitää ha­­uskaa 👉 http://9311222.com/H/cC7Bx 👈

    • Anonyymi

      H­­ei! Kutsum­­­me sinu­­­t kä­­­ym­­ään u­­­ude­­ss­­a cha­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://8422333.com/H/v6PG 👈

    Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe