Eikö Lahdessa löydy edullisesti harraste paikkaa... Kun tuntuu että muut kaupungit täynnä jotain huoneellisia cinemoita ym. Niin eikö täältä löydy mitään paikkaa 😅 tai edullisesti 1-2 tuntia juttua missä joku sänky ja suihku 😂😂
Lahdessa paikkaa edullisesti pariksi tunniksi
26
1391
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs haluaisit harrastaa? Porista löytyis erotic Centeristä filmihuone t 55 mies
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭
Kuten? Kenen kanssa?
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Mitä nyt sängyssä ja suihkussa voi harrastaa 🤭🤭🤭
Laita tyttö-84 viestii [email protected] ni jutskataa lisää
Anonyymi kirjoitti:
Laita tyttö-84 viestii [email protected] ni jutskataa lisää
Mä en tota alempana olevaa kirjoittanut, mut siis en sinällään tarvi seuraa kun sitä löytyy jo 😂 vain paikka puuttuu.
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Mä en tota alempana olevaa kirjoittanut, mut siis en sinällään tarvi seuraa kun sitä löytyy jo 😂 vain paikka puuttuu.
Voisin tulla keväällä asuntoautolla Lahteen voisit tulla seuralaisesi kanssa ilmeisesti salaseuralaisenkanssa kylään PVC lakanat petiin voisin kuvata katsella ja osallistua sinun tyydyttämiseen saiskos susta hitsaus ja sqruittaus kuvaa sekä korsetti kuvaa läväririnnoistasi t 55 mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla keväällä asuntoautolla Lahteen voisit tulla seuralaisesi kanssa ilmeisesti salaseuralaisenkanssa kylään PVC lakanat petiin voisin kuvata katsella ja osallistua sinun tyydyttämiseen saiskos susta hitsaus ja sqruittaus kuvaa sekä korsetti kuvaa läväririnnoistasi t 55 mies
Säälittävät homppeliluuserit te täällä aivan turhaan haaveilette yhtään mistään
- Anonyymi
Juu ite kaipailu kans tuollaista lahdessa. Kiinostais. Aki
- Anonyymi
Olis kyllä käyttöä!
- Anonyymi
Oisko omenahotelli mitä
- Anonyymi
Ei löydy lahdesta.
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔
Kesämökki lahdesta 25km löytyy
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔
Eipä kannata persaukisten edes haaveillakaan yhtään mistään
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔
Jos saa osallistua paikka löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kannata persaukisten edes haaveillakaan yhtään mistään
Oikeassa olet 😅 pitää olla rahaa vuokrata hotelli tai muu paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa olet 😅 pitää olla rahaa vuokrata hotelli tai muu paikka
Nimenomaan
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Ei oo juuh Lahdessa omppua. Ja sais olla vielä vähän edukkaampi kuin nää halppis hotellit 🤔
Jos kustannan sulle sen kunnon hotellihuoneenkin sitä vastaan että saan itse osallistua ja kuvatakin "sessiot"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kustannan sulle sen kunnon hotellihuoneenkin sitä vastaan että saan itse osallistua ja kuvatakin "sessiot"
Ei kiinnosta Tyttö84?
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta Tyttö84?
Mä en tiedä oikein miten sitä uskaltas kun varattu olen. Tää osittain mihin meinasin niin luvallista 🤔 mut tiedä edes ajankohdasta
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Mä en tiedä oikein miten sitä uskaltas kun varattu olen. Tää osittain mihin meinasin niin luvallista 🤔 mut tiedä edes ajankohdasta
No pyydä lupaa tai ota mukaan "valvomaan"..?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://9311222.com/H/cC7Bx 👈
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://8422333.com/H/v6PG 👈
Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644
