Tänään nähtiin pitkästä aikaa

Anonyymi

Odotin, että olet siinä kohdalla. Siirrät katseesi minuun, katsot silmiin, hymyilet ja sanot "moi". Mutta ethän sinä. Lasittunein katsein, pään kääntymättä ja ilmeen värähtämättäkään jatkoit kulkuasi ja painelit ovesta sisään. En oikein tiedä mitä tunsin. No olin typertynyt ja aika pettynyt, myönnän. Onko tervehtiminen liikaa vaadittu?

21

547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saitkos mies nyt ihan maistaa omaa lääkettäsi??? Olet saanut paljon pahaa aikaiseksi ja sulla on ollut oma lehmä ojassa koko ajan - useita kuukausia!

      Olet säälittävä typerys - häpeä, jos osaat!

      -mies sivusta miehelle (tunnetaan!)

    • Anonyymi

      Anteeksi, en huomannut sinua, muuten olisin tervehtinyt.

      • Anonyymi

        Voisiko olla häneltä?! Sitä toivon. Ehkä hän tosiaan ei vaan nyt katsellut ympärilleen yhtään. Olen vähän alakuloinen ollut tästä tänä iltana. Kun muuten on monta päivää jo mennyt aika kivasti, ettei pahemmin ole ahdistanut tms. Olin meinaan suunnitellut tilanteen ihan toisin. Tai en sillä tavoin suunnitellut edes, vaan ajatellut vaan että mitä jos nähdäänkin. Tulee niitä tilaisuuksia varmaan myöhemminkin, olen vaan niin epävarma hänestä.


    • Anonyymi

      Missä , koska?.. no voi harmi

    • Anonyymi

      No, tällainen mä vain olen.

      • Anonyymi

        Jos hän ajattelee noin, niin voi kurjuus. En ole edes tervehtimisen arvoinen hänen silmissään. Mua satuttaa sellainen, kun kuitenkin tunnetaan kai aika hyvin toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ajattelee noin, niin voi kurjuus. En ole edes tervehtimisen arvoinen hänen silmissään. Mua satuttaa sellainen, kun kuitenkin tunnetaan kai aika hyvin toisemme.

        Saattaa olla, että minulle yritetään opettaa jotakin. Aika kovaan oppiin joutunut, tuntuu rankalta. Pitäisi varmaan vaan pysyä kokonaan poissa näkösältä, ettei joudu enää pahoittamaan mieltään. Ehkä opin oikealla tavalla rakastamaan itseäni ja se sitten riittää yksistään. Tuntuu vaan siltä, että kohtuuttomasti tässä joutuu kaikenlaista sietämään, eikä ole välttämättä paljoa enää aikaa. Enkä ole yksin, kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, että minulle yritetään opettaa jotakin. Aika kovaan oppiin joutunut, tuntuu rankalta. Pitäisi varmaan vaan pysyä kokonaan poissa näkösältä, ettei joudu enää pahoittamaan mieltään. Ehkä opin oikealla tavalla rakastamaan itseäni ja se sitten riittää yksistään. Tuntuu vaan siltä, että kohtuuttomasti tässä joutuu kaikenlaista sietämään, eikä ole välttämättä paljoa enää aikaa. Enkä ole yksin, kuitenkaan.

        Tai kaikkihan me tavallaan ollaan yksin. Mutta on ihmisiä, jotka auttaa ja välittää. Aina ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, että minulle yritetään opettaa jotakin. Aika kovaan oppiin joutunut, tuntuu rankalta. Pitäisi varmaan vaan pysyä kokonaan poissa näkösältä, ettei joudu enää pahoittamaan mieltään. Ehkä opin oikealla tavalla rakastamaan itseäni ja se sitten riittää yksistään. Tuntuu vaan siltä, että kohtuuttomasti tässä joutuu kaikenlaista sietämään, eikä ole välttämättä paljoa enää aikaa. Enkä ole yksin, kuitenkaan.

        Paskaphuhetta


    • Anonyymi

      Miksi et mennyt juttelemaan. Ihmiset kulkevat ajatuksissaan, eivätkä välttämättä huomaa. Ihmekös tuo nyt on.

      • Anonyymi

        No jostain syystä tuli tunne, että hän varmasti näki, muttei halunnut olla tekemisissä. Viime kerralla erottiin ehkä riidoissa. Tai siis hänen puoleltaan kai. Itse olin silloinkin lähinnä hämilläni. En halua kokea sellaista enää. Enkä halua epävarmaa ihmissuhteita, missä minut voi hylätä silloin kun siltä tuntuu. Ilman selityksiä tai mitään. Ainahan se niin on mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jostain syystä tuli tunne, että hän varmasti näki, muttei halunnut olla tekemisissä. Viime kerralla erottiin ehkä riidoissa. Tai siis hänen puoleltaan kai. Itse olin silloinkin lähinnä hämilläni. En halua kokea sellaista enää. Enkä halua epävarmaa ihmissuhteita, missä minut voi hylätä silloin kun siltä tuntuu. Ilman selityksiä tai mitään. Ainahan se niin on mennyt.

        *epävarmaa ihmissuhdetta. Ja hänen kanssaan mennyt noin. Yleensä tuollaiset kai pitäisi jättää taakseen, mutta en pysty häntä unohtamaan. Vähän huono juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *epävarmaa ihmissuhdetta. Ja hänen kanssaan mennyt noin. Yleensä tuollaiset kai pitäisi jättää taakseen, mutta en pysty häntä unohtamaan. Vähän huono juttu.

        Keksit päästä täytettä sokeisiin kohtiin. Ota selvää oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksit päästä täytettä sokeisiin kohtiin. Ota selvää oikeasti.

        En taida tyrkyttää seuraani. Jotain täytyy ihmisen itsessään säilyttää. Arvokkuus, jos muuta ei ole.


    • Anonyymi

      Nähtiin? Sinä näit?

    • Anonyymi

      Minulla on nyt rankkaa. Vaikeita asioita meneillään. Voimat vähissä. Siitä se vaan johtuu.

      • Anonyymi

        Etkö niistä haluaisi puhua hänelle? Itse olen ihminen, jolle voi puhua. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö niistä haluaisi puhua hänelle? Itse olen ihminen, jolle voi puhua. Ap

        Heko, heko...Ap:lle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö niistä haluaisi puhua hänelle? Itse olen ihminen, jolle voi puhua. Ap

        Puhuminen vaatii rauhaa ja kunnon tuntemista.


    • Anonyymi

      Katsos peiliin ap. Ehkä tulija halusi kertoa käytöksellään käsityksenä sinusta. Sinulla taitaa olla mt-ongelmia. Siirryppä reaaliin, naisparka.

      • Anonyymi

        Mistä sinä taas sukupuolen päättelit ja etkö huomaa, että olet aika syvissä vesissä katkeruutesi kanssa? Ei anna kohin hyvää kuvaa sinusta ihmisenä, että olet valmis tarttumaan mihin tahansa tekstiin ja riemuitset jostain abstraktin henkilön tervehtimättä jäämisestä. Hanki apua itsellesi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe