Tänään nähtiin pitkästä aikaa

Anonyymi

Odotin, että olet siinä kohdalla. Siirrät katseesi minuun, katsot silmiin, hymyilet ja sanot "moi". Mutta ethän sinä. Lasittunein katsein, pään kääntymättä ja ilmeen värähtämättäkään jatkoit kulkuasi ja painelit ovesta sisään. En oikein tiedä mitä tunsin. No olin typertynyt ja aika pettynyt, myönnän. Onko tervehtiminen liikaa vaadittu?

21

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saitkos mies nyt ihan maistaa omaa lääkettäsi??? Olet saanut paljon pahaa aikaiseksi ja sulla on ollut oma lehmä ojassa koko ajan - useita kuukausia!

Olet säälittävä typerys - häpeä, jos osaat!

-mies sivusta miehelle (tunnetaan!)

• Anonyymi

Anteeksi, en huomannut sinua, muuten olisin tervehtinyt.

• Anonyymi

Voisiko olla häneltä?! Sitä toivon. Ehkä hän tosiaan ei vaan nyt katsellut ympärilleen yhtään. Olen vähän alakuloinen ollut tästä tänä iltana. Kun muuten on monta päivää jo mennyt aika kivasti, ettei pahemmin ole ahdistanut tms. Olin meinaan suunnitellut tilanteen ihan toisin. Tai en sillä tavoin suunnitellut edes, vaan ajatellut vaan että mitä jos nähdäänkin. Tulee niitä tilaisuuksia varmaan myöhemminkin, olen vaan niin epävarma hänestä.

• Anonyymi

Missä , koska?.. no voi harmi

• Anonyymi

No, tällainen mä vain olen.

• Anonyymi

Jos hän ajattelee noin, niin voi kurjuus. En ole edes tervehtimisen arvoinen hänen silmissään. Mua satuttaa sellainen, kun kuitenkin tunnetaan kai aika hyvin toisemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän ajattelee noin, niin voi kurjuus. En ole edes tervehtimisen arvoinen hänen silmissään. Mua satuttaa sellainen, kun kuitenkin tunnetaan kai aika hyvin toisemme.

Saattaa olla, että minulle yritetään opettaa jotakin. Aika kovaan oppiin joutunut, tuntuu rankalta. Pitäisi varmaan vaan pysyä kokonaan poissa näkösältä, ettei joudu enää pahoittamaan mieltään. Ehkä opin oikealla tavalla rakastamaan itseäni ja se sitten riittää yksistään. Tuntuu vaan siltä, että kohtuuttomasti tässä joutuu kaikenlaista sietämään, eikä ole välttämättä paljoa enää aikaa. Enkä ole yksin, kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla, että minulle yritetään opettaa jotakin. Aika kovaan oppiin joutunut, tuntuu rankalta. Pitäisi varmaan vaan pysyä kokonaan poissa näkösältä, ettei joudu enää pahoittamaan mieltään. Ehkä opin oikealla tavalla rakastamaan itseäni ja se sitten riittää yksistään. Tuntuu vaan siltä, että kohtuuttomasti tässä joutuu kaikenlaista sietämään, eikä ole välttämättä paljoa enää aikaa. Enkä ole yksin, kuitenkaan.

Tai kaikkihan me tavallaan ollaan yksin. Mutta on ihmisiä, jotka auttaa ja välittää. Aina ei ole ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskaphuhetta

• Anonyymi

Miksi et mennyt juttelemaan. Ihmiset kulkevat ajatuksissaan, eivätkä välttämättä huomaa. Ihmekös tuo nyt on.

• Anonyymi

No jostain syystä tuli tunne, että hän varmasti näki, muttei halunnut olla tekemisissä. Viime kerralla erottiin ehkä riidoissa. Tai siis hänen puoleltaan kai. Itse olin silloinkin lähinnä hämilläni. En halua kokea sellaista enää. Enkä halua epävarmaa ihmissuhteita, missä minut voi hylätä silloin kun siltä tuntuu. Ilman selityksiä tai mitään. Ainahan se niin on mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jostain syystä tuli tunne, että hän varmasti näki, muttei halunnut olla tekemisissä. Viime kerralla erottiin ehkä riidoissa. Tai siis hänen puoleltaan kai. Itse olin silloinkin lähinnä hämilläni. En halua kokea sellaista enää. Enkä halua epävarmaa ihmissuhteita, missä minut voi hylätä silloin kun siltä tuntuu. Ilman selityksiä tai mitään. Ainahan se niin on mennyt.

*epävarmaa ihmissuhdetta. Ja hänen kanssaan mennyt noin. Yleensä tuollaiset kai pitäisi jättää taakseen, mutta en pysty häntä unohtamaan. Vähän huono juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*epävarmaa ihmissuhdetta. Ja hänen kanssaan mennyt noin. Yleensä tuollaiset kai pitäisi jättää taakseen, mutta en pysty häntä unohtamaan. Vähän huono juttu.

Keksit päästä täytettä sokeisiin kohtiin. Ota selvää oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksit päästä täytettä sokeisiin kohtiin. Ota selvää oikeasti.

En taida tyrkyttää seuraani. Jotain täytyy ihmisen itsessään säilyttää. Arvokkuus, jos muuta ei ole.

• Anonyymi

Nähtiin? Sinä näit?

• Anonyymi

Minulla on nyt rankkaa. Vaikeita asioita meneillään. Voimat vähissä. Siitä se vaan johtuu.

• Anonyymi

Etkö niistä haluaisi puhua hänelle? Itse olen ihminen, jolle voi puhua. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heko, heko...Ap:lle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuminen vaatii rauhaa ja kunnon tuntemista.

• Anonyymi

Katsos peiliin ap. Ehkä tulija halusi kertoa käytöksellään käsityksenä sinusta. Sinulla taitaa olla mt-ongelmia. Siirryppä reaaliin, naisparka.

• Anonyymi

Mistä sinä taas sukupuolen päättelit ja etkö huomaa, että olet aika syvissä vesissä katkeruutesi kanssa? Ei anna kohin hyvää kuvaa sinusta ihmisenä, että olet valmis tarttumaan mihin tahansa tekstiin ja riemuitset jostain abstraktin henkilön tervehtimättä jäämisestä. Hanki apua itsellesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      61
      15117
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      26
      3064
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      266
      2399
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1726
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1463
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      352
      1377
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1193
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1095
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      926
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      114
      891
    Aihe