Naisten pyörä miehellä?

Anonyymi

Kaveri osti virakon 535 ja minä pyörittelin päätäni että ei hyvää päivää taas. NAISTEN pyörän ostin. Onko ihan sallittua teidän mielestä?

27

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pyörän osto on ihan sallittua mutta se pään pyörittely ei.

      • Anonyymi

        Just näin, tuollainen toisten ostojen päivittely vieläpä ääneen osoittaa aikamoista tajunnan alenemista.
        Vai ostiko kaveri sen pyörän sinun rahoillasi?


    • Anonyymi

      Kerro nyt mikä se ostamasi naisten pyörä on.

    • Anonyymi

      Onko Me Too ilmoitus viranomaisille tehty?

    • Itse asiassa: 535 oli miestenpyörä ja naistenpyöränä tunnettiin Virago 250.

      Eli otappa historia haltuun ennen kuin nolaat itseäsi enempää.

      Ja itse en jaottele sukupuolen mukaan vaan viittaan tässä ihan yleiseen mielipiteeseen.

      • Anonyymi

        Ei kukaan mies suostu ajamaan millään vitun virakolla enempää mitä koeajo vaatii. Silloin jo huomaa että se on naisille tai lapsille. Täysi lelu eikä edes kulje lujempaa kuin joku perus 125.
        Koeajoin sellaisen pikkupoikana kun sain A2 kortin ja totesin että ei. Ostin isomman joka rajoitettiin. Sitten rajoitin pois kun sain ison A:n.
        Sitten ostin jo suuren harrikan kun kävi viikossa pieneksi tuo vanha. Että kyllä miehellä pitää olla iso pyörä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan mies suostu ajamaan millään vitun virakolla enempää mitä koeajo vaatii. Silloin jo huomaa että se on naisille tai lapsille. Täysi lelu eikä edes kulje lujempaa kuin joku perus 125.
        Koeajoin sellaisen pikkupoikana kun sain A2 kortin ja totesin että ei. Ostin isomman joka rajoitettiin. Sitten rajoitin pois kun sain ison A:n.
        Sitten ostin jo suuren harrikan kun kävi viikossa pieneksi tuo vanha. Että kyllä miehellä pitää olla iso pyörä.

        Joo miehellä pitää olla iso KYRPÄ ja iso PYÖRÄ. Kavereiden kanssa aina vertaillaan kellä on isoin. Meikä voitti viimeksi.


      • Anonyymi

        Jutustelija1 eli täälläkin olet perseilemässä niinkuin mopot -osiossa.


    • Anonyymi

      Kavereiden kanssa tuossa saunoissa mietittiin millainen pyörä pitää olla. No Erska siinä tuumi, että oikein viimeisen päälle äijäpyörä on oltava. Joku Boss Hoss vaikka. Karl-Emil oli sitä mieltä, että vintagea sitä olla pitää. Calthorpe, Douglas tai Nimbus. Börjelle tarttee olla Husqvarna tai Monark. No eihän siinä. Itse väänsin paskat housuun ja ostin Erkkolan siltä seisomalta. Eikös ollutkin ihan hullunhauska juttu?

    • Anonyymi

      Yksi N kirjain lipsahti liikaa tuonne näköjään

      • Anonyymi

        AISTEN pyörän ostit?


    • Anonyymi

      Mikä se semmoisesta isosta kustomista tekee miestenpyörän? Nehän saa mutkatiellä pestyä piikilläkin.

      • Anonyymi

        Itse suosittelen pesuun harjaa


    • Anonyymi

      Aamuyöllä pyörittelit päätäsi. MIKSI? Eikö ole varaa edes varastettuun Jopoon?

    • Anonyymi

      Aika lailla samanlainen mopo kun joku sporsterikin , taitaa vaan kulkea paremmin eli moni ajaa naisten pyörällä , tosimiehet ei .

      • Anonyymi

        "Tosimiehillä" ei ole kanttia ajaa "naisten pyörällä". Niitä pelottaa että kaverit kiusaa jos näkee järkevän kokoisen pyörän selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosimiehillä" ei ole kanttia ajaa "naisten pyörällä". Niitä pelottaa että kaverit kiusaa jos näkee järkevän kokoisen pyörän selässä.

        Pitää ajatella sukupuolineutraalisti, ettei tule sanomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ajatella sukupuolineutraalisti, ettei tule sanomista.

        Ei se sanominen sukupuolisuudesta tai tule. Ja kyllä ajatella saa vaikka mitä. Minusta se miehekkyys vaan on vähän enemmän kuin moottoripyörän koko. Enemmän se on kiinni ajajasta kuin pyörästä.


    • Anonyymi

      Näyttää suurimalla osalla palstalaisista olevan ego-ongelma ja huono itsetunto. iso pyöräkö sen mien tekee. Itsellä on useita erikokoisia ja eri ikäisiä pyöriä. Ei yhtään hävetä ajaa niillä pienemilläkin. Ajelen välilä pojan piikilläkin. Ihan hauska härveli. Tosin niitä vanhoja täystehoisia ja reilusti yli 30 hv. Ei muuten pysy isot kustomit sen perässä mutkatiellä. On kavereiden kanssa kokeiltu.

      • Anonyymi

        Olet harvinaisen lapsellinen aikuiseksi.


    • Anonyymi

      Kaverin sportster ei pysy minun 535 perässä.

      • Sportstereita on moneen lähtöön, eri malleja ja kokoja.

        Virago taittuu mutkateillä paremmin kuin moni Sportser. Eikä huipuissakaan mallista riippuen ole juuri häpeämistä.


      • Anonyymi

        Spora on myös naisten pyörä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spora on myös naisten pyörä.

        Eiks se riipu omistajan sukupuolesta onko pyörä naisen vai miehen?


    • Anonyymi

      Onko joku muka nähnyt joskus, että miehet olisi ajaneet vaikka naisten runkoisella polkupyörällä??

      • Anonyymi

        No on, monta monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on, monta monta kertaa.

        Miestenrunkoisessa polkupyörässä rungossa on korkea välitanko, ja sitä kuuluu ajaa housut jalassa. Naistenrunkoisessa runkoputket tekee mutkat alakautta, koska hameen täytyy laskeutua, että ei pikkupöksyt näy.

        Miten naiset muka voi ajaa moottoripyörillä ilman, että hame nousee silmille? Kaikki motoristit joita olen nähnyt, on jotain housuhemmoja?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe