Pyhän Hengen Temppeli.

Ihmisruumis (liha) on Pyhän Hengen temppeli; 1 Kor 6; 19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
Saako sitä saastuttaa?
Eikö se saastu tupakoinnissa, koska ihminenkin saastuu, harmaantuu sekä yskii pää jalkojen välissä sekä saastuttaa myös läheisten keuhkot sekä ruumiin, johon, eli passiiviseen tupakointiin kuolee useita satoja ihmisiä vuodessa, maassamme.
Toisaalta on ymmärrettävää, että uskaltaa riskeerata, kun ei ole kastettu ja näin ilman Pyhää Henkeä?

26

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän takia vammaiset eivät saaneet tulla alttarille. Synti saa aikaan vauriot Pyhän Hengen temppelissä.

      • Missä se ilmenee, muualla kun SRK;ssa?


      • Älä vahingoissakaan sekoita Jumalan omaisuuskansaa Lestadiolaisiin ja jos asiaasi liittyy Pyhä Henki, se laskeutui Israeliin 1500 vuotta myöhemmin vasta.


    • Anonyymi

      Kehtaat siteerata Raamattua, vaikka itse olet pahan hengen temppeli.

      • Anonyymi

        Niin Wellut ei pedofilinäkään siteeraa Raamattua?


      • Anonyymi

        Hän on paremminkin pahan hengen tomppeli.


      • Raamattu on sama kaikille, jopa velluille, jotka eivät sitä tunne, ja luottavat täysin sekulaareihin puveleihin.
        Sinun on arviosi, ja vastaat siitä, mutta koen tuntevani Raamatun aika hyvin. Voin jopa laittaa jakeita, johon Sinä et pysty.


    • Anonyymi

      Ei vittu, aika sekasi pitää olla että tuomosta paskaa uskoo. Sehän on maailman tunnetuin satukirja ! Körttiläiset on yhtä narsistia kuin putinin kommunisti aate

      • Anonyymi

        putini ei ole aatteltaan kommunisti vaan kansallissosialistinen.Pyrkimykset ovat samat kuin hitlerillä mutta loppu tulos on sama kuin hitlerillä.


    • Anonyymi

      Toisaalta Raamattu sanoo ettei ihmistä saastuta se joka menee suusta sisään vaan se mitä sieltä tulee ulos. Tupakka on myrkkyä joka saastuttaa lihallista kehoa. Mutta niin tekevät myös ruokatavaroissa olevat lisäaineet, lääkkeet, alkoholi ja vihanneksiin jääneet torjunta-aineet.
      Lihalisella keholla ei sinällään ole merkitystä. Mikäli ihminen tekee Jumalan tahdon hän saa uuden ylösnousemusruumiin jossa ei ole myrkkyjä eikä sairauksia

      • Anonyymi

        "Lihalisella keholla ei sinällään ole merkitystä."

        Raamattu kyllä pitää tahalliset omaa ruumista kohtaan tehdyt synnit todella vakavina asioina.


      • Kumoaako se jotenkin ohjeen säästättämisestä.
        Ihannoitko saastuttaja tupakalla istuvia ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Lihalisella keholla ei sinällään ole merkitystä."

        Raamattu kyllä pitää tahalliset omaa ruumista kohtaan tehdyt synnit todella vakavina asioina.

        Liha on täysin samassa asemassa sieluun, vai miten selität tuhannet pedofiilit?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Liha on täysin samassa asemassa sieluun, vai miten selität tuhannet pedofiilit?

        Koko elävä ihminen on sielu=olento.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Liha on täysin samassa asemassa sieluun, vai miten selität tuhannet pedofiilit?

        "vai miten selität tuhannet pedofiilit?"
        Pedofiilit ovat vastuussa omista teoistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "vai miten selität tuhannet pedofiilit?"
        Pedofiilit ovat vastuussa omista teoistaan.

        Niin, mutta seurakuntanne suojeluksessa sekä johtajanne valehtelujen suojelussa.
        Miten koet Hengen roolin asiassa ja Jeesuksen, Hänhän käski heti laittaa myllynkiven kaulaan, onko kukaan totellut Häntä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko elävä ihminen on sielu=olento.

        Onko?
        Ei liha on eriä, kuolee, mutta sielu on Jumalan ja elää, sekä tuomitaan.
        Joko kadotukseen, tai palkkatuomioon Jeesuksen omat.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Niin, mutta seurakuntanne suojeluksessa sekä johtajanne valehtelujen suojelussa.
        Miten koet Hengen roolin asiassa ja Jeesuksen, Hänhän käski heti laittaa myllynkiven kaulaan, onko kukaan totellut Häntä?

        Samoiten rikosten suojeliat myös vastaa omista teoistaan.
        "myllynkiven kaulaan, onko kukaan totellut Häntä?"
        Onko tämmöstä rangaistusta toteutettu kenellekkään yhtään missään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoiten rikosten suojeliat myös vastaa omista teoistaan.
        "myllynkiven kaulaan, onko kukaan totellut Häntä?"
        Onko tämmöstä rangaistusta toteutettu kenellekkään yhtään missään?

        Niin, sehän on vain Jeesuksen sanoma, ei kuulu meille.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Onko?
        Ei liha on eriä, kuolee, mutta sielu on Jumalan ja elää, sekä tuomitaan.
        Joko kadotukseen, tai palkkatuomioon Jeesuksen omat.

        Jos noin on niin silloin ei tarvitse kuolleita herättää. Heillä kun on kuuleman mukaan elossa oleva sielu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on niin silloin ei tarvitse kuolleita herättää. Heillä kun on kuuleman mukaan elossa oleva sielu.

        Älä usko näihin jälleen syntymisiin ja maalikoihin näissä asioissa.
        Ne on saatanasta, ei Raamatusta.


    • Anonyymi

      Ei lestoja kiinnosta Raamatun totuus, he taistelevat sitä vastaan kynsin hampain j a puolustavat omia kotitekoisia opinkappaleitaan.

      kokemusta on arkielosta tarpeeksi. kierrän kaukaa koko puljun.

      • Mihinkään muuhun tulokseen on vaikea päätyä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe