Niin, kuten jo otsikossa kysyinkin, niin jos käy treeneissä niin, että loukkaa vahingossa toista ja huom. korostan, että vahingossa: niin kenen vastuulla se on ja mitä seuraamuksia siitä tulee? Esim. peruskurssilla harjoituskaveri unohti laittaa leuan rintaan ja osuin sitä vahingossa kaulan alueelle. Pyysi olemaan minua varovaisempi ja niin olinkin, niinkuin hänenkin pitäisi olla mutta eihän sitä uskaltanut siinä tilanteessa sille mitään sanoa. Eli siis pointti oli, että jos tuollasia loukkaantumisia tapahtuu nimenomaan vahingossa ja vieläpä peruskurssin ensimmäisissä sparriharjoitteluissa, niin kenen vastuulla se on ja mitä siitä seuraa?
Treeneissä loukkaantuminen - Kenen vastuulla?
Anonyymi
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Vastuu on Pertti Keitalla ja Gene Pukallilla
- Anonyymi
Vastuu kuuluu äänille.Äänet pakotti sua lyömään kiellettyyn arkaan paikkaan mikä kertoo ettei nyrkkeily ole lajisi,et halua muuta ku satuttaa ja aiheuttaa kipua ja tuskaa ympärillesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678