TÄMÄ EI OLE TROLLI miten voin antaa demonin riivata itteni.
Miten tulla riivatuksi?
7
536
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän kaupungissa on yksi paikka jossa voi aistia demonien läsnäolon, Jehovan todistajain valtakunnan sali. Ei tarvitse edes mennä sisälle, vaan ohikulkiessa voi aistia sen. Nyt kokoustoiminta on loppunut, eikä aistiminen ole mahdollista. Kuulemma 01.04.2022 alkaa.
- Anonyymi
Tossa on yllättävän paljon totuutta. Kun ne tyypit tuli meidän ovelle, niin alko kohta jo ahdistamaan. Arki ei sen jälkeen tuntunut enää samalta. Muutama muukin on sanonut samaa. Olisin mielummn ottanut satanistin kotiini ja kertonut hänelle asioita. Jehovia on vaikea yrittää vakuuttaa muusta kun heidän kirjanoppineisuudestaan. Kaikkien pitäis ajatella kuten he tulkitsee raamattua,
- Anonyymi
Aloittaja täys kusipää tai vajaaälynen. Kukaan ei halua tehdä elämästään helvettiä.
- Anonyymi
Vaahteramäen Eemelin isä Anton oli riivattu. Mistäkö tiedän?
Kun hän huusi ja kaikki huusi Eemelille että riivatun tenava. - Anonyymi
Psykoosilla; se sanoo sitten sulle, että mene kirkkoon, tapa matkalla viaton ja revi silmät päästäsi kirkon alttarilla.
- Anonyymi
Jos tuo on pahinta mitä tiedät, niin et tiedä 1/10 osaakaan pahuudesta.
- Anonyymi
Ei kyllä kaikki murot ole sun kulhossas jos jotain moista haluat. En suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter232485Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1842377Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää
ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan1971854Miehelle muistutuksena
Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H84935Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?72934- 43886
Arvomaailma
Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä264863Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)69802Voehan taivahan talikynttilät
Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥37730