Miten tulla riivatuksi?

Anonyymi

TÄMÄ EI OLE TROLLI miten voin antaa demonin riivata itteni.

7

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meidän kaupungissa on yksi paikka jossa voi aistia demonien läsnäolon, Jehovan todistajain valtakunnan sali. Ei tarvitse edes mennä sisälle, vaan ohikulkiessa voi aistia sen. Nyt kokoustoiminta on loppunut, eikä aistiminen ole mahdollista. Kuulemma 01.04.2022 alkaa.

• Anonyymi

Tossa on yllättävän paljon totuutta. Kun ne tyypit tuli meidän ovelle, niin alko kohta jo ahdistamaan. Arki ei sen jälkeen tuntunut enää samalta. Muutama muukin on sanonut samaa. Olisin mielummn ottanut satanistin kotiini ja kertonut hänelle asioita. Jehovia on vaikea yrittää vakuuttaa muusta kun heidän kirjanoppineisuudestaan. Kaikkien pitäis ajatella kuten he tulkitsee raamattua,

• Anonyymi

Aloittaja täys kusipää tai vajaaälynen. Kukaan ei halua tehdä elämästään helvettiä.

• Anonyymi

Vaahteramäen Eemelin isä Anton oli riivattu. Mistäkö tiedän?
      Kun hän huusi ja kaikki huusi Eemelille että riivatun tenava.

• Anonyymi

Psykoosilla; se sanoo sitten sulle, että mene kirkkoon, tapa matkalla viaton ja revi silmät päästäsi kirkon alttarilla.

• Anonyymi

Jos tuo on pahinta mitä tiedät, niin et tiedä 1/10 osaakaan pahuudesta.

• Anonyymi

Ei kyllä kaikki murot ole sun kulhossas jos jotain moista haluat. En suosittele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      23
      2485
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      2377
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      197
      1854
    4. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      84
      935
    5. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      72
      934
    6. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      43
      886
    7. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      264
      863
    8. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      69
      802
    9. Voehan taivahan talikynttilät

Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥
      Ikävä
      37
      730
    Aihe