TÄMÄ EI OLE TROLLI miten voin antaa demonin riivata itteni.
Miten tulla riivatuksi?
7
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän kaupungissa on yksi paikka jossa voi aistia demonien läsnäolon, Jehovan todistajain valtakunnan sali. Ei tarvitse edes mennä sisälle, vaan ohikulkiessa voi aistia sen. Nyt kokoustoiminta on loppunut, eikä aistiminen ole mahdollista. Kuulemma 01.04.2022 alkaa.
- Anonyymi
Tossa on yllättävän paljon totuutta. Kun ne tyypit tuli meidän ovelle, niin alko kohta jo ahdistamaan. Arki ei sen jälkeen tuntunut enää samalta. Muutama muukin on sanonut samaa. Olisin mielummn ottanut satanistin kotiini ja kertonut hänelle asioita. Jehovia on vaikea yrittää vakuuttaa muusta kun heidän kirjanoppineisuudestaan. Kaikkien pitäis ajatella kuten he tulkitsee raamattua,
- Anonyymi
Aloittaja täys kusipää tai vajaaälynen. Kukaan ei halua tehdä elämästään helvettiä.
- Anonyymi
Vaahteramäen Eemelin isä Anton oli riivattu. Mistäkö tiedän?
Kun hän huusi ja kaikki huusi Eemelille että riivatun tenava. - Anonyymi
Psykoosilla; se sanoo sitten sulle, että mene kirkkoon, tapa matkalla viaton ja revi silmät päästäsi kirkon alttarilla.
- Anonyymi
Jos tuo on pahinta mitä tiedät, niin et tiedä 1/10 osaakaan pahuudesta.
- Anonyymi
Ei kyllä kaikki murot ole sun kulhossas jos jotain moista haluat. En suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832