Danfoss lämmönjakeskusta putsaillessa taisin vahingossa säätää jonkun pumpun asetusta. Pumpun(?) kyljessä on Wilo-merkkinen säätöboksi, jossa yksi punainen säätöpotikka, jota voi kiertää ja painaa. Näytöllä näkyy nyt arvo 2.7m. Mitä arvo tarkoittaa ja mitäköhän sen pitäisi normaalisti olla?
Kaukolämmön säätö
6
143
Vastaukset
- Anonyymi
Arvo on laitteistokohtainen. Sen takia se on säädettävissä. Jos kaikilla käytettäisiin samaa arvoa, niin miksi se sitten olisi säädettävissä.
- Anonyymi
Tosiaan tuo arvo on säädettävissä.
- Anonyymi
Joo tokihan sen tiedän, että on säädettävissä. Sehän tässä ongelma onkin, kun arvo muuttui toiseksi, enkä tiedä mitä se oli aiemmin. Mutta mitä edes tarkoittaa 2.7m tuossa yhteydessä? Miten metrit liittyy tähän?
- Anonyymi
Onko mieleesi tullut naputella gookleeen "danfos wilo manual" ?
- Anonyymi
Minulla ei ole käytössä gooklea?
- Anonyymi
Metrit liittyy siihen siten, että se on kyseisen pumpun asetus "nostokorkeudelle".
Se, mikä arvon pitäisi missäkin olla, on ihan tapauskohtainen juttu.
https://cms.media.wilo.com/dcidocpfinder/wilo_f_0200002b00010a4600010092/1270989/wilo_f_0200002b00010a4600010092.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11872- 64866
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826