Kuulemma venäjän sotasuunnitelmissa on kuusamon valtaaminen tulevan puolentoistavuoden aikana, asukkaat tullaan pakkosiirtämään murmanskiin..
Vahvistamaton huhu kertoo..
11
1435
Vastaukset
- Anonyymi
Miksipä ne kuusamon valtaa?? Onko niin paljon louhittavaa vai
- Anonyymi
Joko huomenna Suoperän tankilta myydään polttoainetta?Kortesalmen raja-asema aukeaa aamulla klo 9.00
- Anonyymi
Ei taida suoperän tankki asemaa enää olla. Tai ei ole toiminnassa
- Anonyymi
Kusemamoa ei haluta Novorossiyjaan, Norja ensikohteena arktisista alueista.
- Anonyymi
Kuusamolaiset on tiettävästi kaukaasialais-venäläistä juurta lähes varmasti, miks täälä niin paljo o semmosia naamavikaisia!
- Anonyymi
No ruka tekee sen lärvivian
- Anonyymi
Paha on Paanajärven auraamattomia teitä Tziguli Sputnikilla tulla, ilimateitse tosin pääsevä, jos kinkkilänPingi vain suostuu kauppoihin. Pelekee Pinki, että uskova Honkajokea, KELTAINEN VAARA, keltainen vaara, höökivätkin lttään lennokeillaan.
- Anonyymi
Kunhan vievät kaikki lessut ja kepulaiset ensin. Parantuu Kuusamon taso huomattavasti.
- Anonyymi
Kyllä. Rukaa jo havittelevat . Näin olen kuullut
- Anonyymi
Saa riittää,kun siitä liikkuu huhu,tiedän enemmänkin mut en puhu.
- Anonyymi
Enpä usko että putinilla kiinnostaa tämmöinen käpykylä. Jossa ei ole muita kuin turkkilaisten pitseerioita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398