Kevarin hankkiminen

Anonyymi

Mietin kun täytin tänä vuonna 16-vuotta niin kevarin hankkimista🤔Onko se noloa hommata kevaria kun on tyttö?Tarvihtisin apua että mikä malli olisi sopivin sellaiselle joka ei ole aikasemmin ajanut tai tiedä kevareista tai mopoista mitään😊

7

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäystä aiempaan että olisi lähinnä kesää varten kesäajeluille ja perus liikkumiseen kaupunkiseudulla…Onko se kuitenkaan järkevää hommata kevaria jos aikoo auton hommata kuitenkin?

• Anonyymi

Se on ihan hyvä vaihtoehto. Et kuitenkaan saa autolla ajaa ennen kuin täytät 18. Toisekseen moottoripyöräilijöistä kehittyy turvallisempia auton kuljettajia. Moottoripyörällä ajaessa täytyy olla paljon tarkkaavaisempi liikenteessä ja seurata myös tienpintaa irtohiekan ym. varalta.

• Anonyymi

Ei ole noloa. Minusta kaksipyöräisellä ajavat naiset on ihania 😍

Pyörä on ihan eri asia kuin auto. Jotkut tykästyy siihen kerrasta koko loppuiäkseen. Auto on kätevämpi, mutta ei se vaan ole sama kun prätkä.

• Anonyymi

Mielestäni mopo on ihan turha koska vaatimukset ylimitoitettu siihen nähden että kulkee vain 45km/h.

Kevari taas on järkevä koska sillä voi 2 vuoden ajan liikkua kätevästi autoa odotellessaan.

Ei siinä mitään noloa ole, moottoripyöräilevät naiset lisää kiinnostusta omissa silmissä.

Jos ei pyöristä ymmärrä mitään, kannattaa ehkä harkita uutta koska ei ne uutenakaan niin kalliita ole. Japanilaiset varmasti luotettavia tekniikaltaan ja hinnatkin kohtuullisia. Esim Yamaha, Kawasaki, Honda, Suzuki (en tiedä onko kaikilla kevari tarjolla tänä päivänä, ainakin Yamahalla on).

• Anonyymi

Nyt jääkin enää mietittäväksi minkä tyyppisen pyörän hankit. Käy koeistumassa useita erilaisia pyöriä. Valise semmoinen kuin itseä miellyttää. Tärkeitä on hyvä ajoasento ja jalat ylettyvät kantapäitä myöten maahan. Äläkä hanki mitään kyykkymallia ensipyöräksi. En myöskään suosittelle mitään skootteria tai muita pienipyöräisiä. Ne ovat melkoisia kuoppatututkia ja kiikkeriä ajettavia.

• Itsellä on ollut skootteri 13 tuumaisilla renkailla eikä ole kuopat tai kiikkeryys siinä vaivana.

Nämä skootterin dissaajat ovat hankkineet kokemuksensa 60-luvulla ja omaperäinen tieto nykyvermeistä puuttuu.

• Anonyymi

Ekan kerran kokeilin skootteria 80-luuvulla. Toisen kerran viime vuonna. Muuta eroa en huomannut kuin että jarrut ja jousitus ovat parantuneet. Isopyöräinen moottoripyörä on edelleen paljon parempi ajettavuudeltaan. Skootteri sopii parhaiten kaupunkiliikenteseen hitaisiin ajonopeuksiin mihin ne on alunperin tehtykin. Maantielle en sellaisella lähtisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe