Te-keskuskusen sivulla näyttää olevan kiinteistöpäällikön virka teknisessä toimessa haussa.
Viime syksynä Aki Pahkasalo valittiin, onko nyt lähdössä pois vai onko koeaika menossa eikä kaupunki vakinaista koeajan jälkeen?
Ketosen kanssako ei kemiat toimi?
Kiinteistöpäällikkö
23
4014
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen juttu. Kuka osais kertoa enemmän?
- Anonyymi
Eikö Ketonen ole menossa Merijärvelle?
- Anonyymi
Oisko Merijärvi "kutsunut" virkaan ?
- Anonyymi
Olisi mukava pystyä joskus keskustelemaan mielenkiintoisista aiheista ilman että yksi vouhkaaja täyttää ketjun omilla ongelmillaan.
- Anonyymi
Mutta kun tämä Oulausten toiminta vaikuttaa meihin kaikkiin..
Hyvä että tuodaan vanhat huijauksetkin ilmi.
Toivotaan että päästäisiin eroon huijateista ja rehellistä toimintaa Oulaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun tämä Oulausten toiminta vaikuttaa meihin kaikkiin..
Hyvä että tuodaan vanhat huijauksetkin ilmi.
Toivotaan että päästäisiin eroon huijateista ja rehellistä toimintaa Oulaisiin.Voitko silti perustaa oman ketjun vanhoille asioille, että voisi rauhassa keskustella uusista.
- Anonyymi
Teknillisessä keskuksessa on ovi käynyt tiuhaan ja väki vaihtunut, jotain on pahasti pielessä. Jos vääriä laskutuksia saa tehdä vuosia ja kaava-väärennöksiä kuka rehellinen pysyy talossa. Jotain on pahasti vialla !
- Anonyymi
Oiskohan käyny vaan niin että otti lopputilin, kuten kaikki muutki ottaa jotka teknisellepuolelle erehtyy töihin😅
Onko vika kaupungissa vai esimiehissä.. - Anonyymi
Eikö tuo vanhan uimahallin purkukaan mennyt maaliin fiksusti kaupungin puolelta? Juttua Pyhäjokiseudun nettisivulla...
- Anonyymi
Mitenkäs nyt menee kun Hannukin hakee tuota paikkaa...
- Anonyymi
Piiri pieni pyörii työpäälliköt siinä hyörii... Onko käynyt toisessa virassa olo hankalaksi...
- Anonyymi
Kaupunki voi tehdä konkurssin ja Hannu häipyy paikalta kaikessa hiljaisuudessa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Johtamisongelma, tekninen johtaja on pilannut kaupungin maineen. Se näkyy selvästi kun katsoo virkoja hakeneiden taustoja, kukaan täyspäinen ei halua kaupungille töihin. Monta hyvää virkamiestä on lähtenyt muualle tuon omahyväisyyden ilmentymän takia, taidan tehdä kohta saman...
- Anonyymi
Tarkistetaankohan näiltä virkoihin hakijoilta terveyshistoriaa tai rikostaustaa?
- Anonyymi
Ja myös vois kysäistä rakennuspuolelta että miten on onnistunut rakennus hommissa aikanaan , onko onnistumisia😏
- Anonyymi
Lähinnä isompien paikkojen virkoihin olisi ehkä syytä tsekata tuo pikkutekijä.
- Anonyymi
Kiinnostaisi tietää miiten näiden sote yhdistymisien myötä, melko vaativiin virkoihin edellytetään hakijalta muutakuin koulutus? Ei tsekata esim. Taustaa, edelliset firmat konkurssissa, selvittelyt kesken, talouspetoksia, verot maksamatta...silti istuu nyt virassa, Onnitteluita etelä-Suomeen ..
- Anonyymi
Taitaa olla enemmän ja vähemmän talousrikos taustaa näillä virkaihmisillä
- Anonyymi
Uusimaa loistaa kohta otsikoissa...vrt. etelä-Suomi. Olisikohan hyvä tarkistaa vähän virkaantekevien taustoja.
- Anonyymi
Itä-uusimaa edustettuna! :D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279