Mulla on muutamakin naispuolinen tuttu jotka kantaa huolta mun ikisinkkuudesta. He ovat yrittäneet parittaa mua monesti heidän naiskavereille ja tutuille. Pitävät mua liian nirsona kun ei yksikään täydellinen vaimoehdokas ole ottanut "tuulta purjeisiin"
Mutta he eivät tiedä että mä haluankin samaa kuin he: miestä ja kyrpää...
Tekisi mieli kertoa mistä kiikastaa mutta täällä maalla pienissä aika homo vastaisissa piireissä pelkää että osaavatko kaveri naiset pitää mun paljastukset omana tietonaan. He kyllä hyväksyvät homot.
Itse ainakin vielä muuten haluaisin pysyä kaapissa sillä elämä muuten on normaalia ja mallillaan ja seksielämä on hyvää vaikka muut ei siitä tiedä ja eikä se heille kuulukaan.
Jos muilla on samoja tilanteita tai ajatuksia niin kertokaa toki. T: Pohjanmaan poika.
Kaapissa maalla
Anonyymi
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksesta sanon ettei jutut pysy salassa. Toisaalta ei se välttämättä ole huono juttu. Eipähän tartte jokaiselle selittää.
- Anonyymi
Homopiireissä sana kyllä leviää
- Anonyymi
Ehkä he parittavat siksi, että haluaisivat sinun luottavan heihin ja kertovan kuka todella olet. Varmaan olettavat jo, mutta ovat niin hyviä ystäviäsi, että haluavat että itse kerrot sitten kun olet valmis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012130Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2961924Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441751Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1031663Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071607- 321321
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii241052