Kaapissa maalla

Anonyymi

Mulla on muutamakin naispuolinen tuttu jotka kantaa huolta mun ikisinkkuudesta. He ovat yrittäneet parittaa mua monesti heidän naiskavereille ja tutuille. Pitävät mua liian nirsona kun ei yksikään täydellinen vaimoehdokas ole ottanut "tuulta purjeisiin"
Mutta he eivät tiedä että mä haluankin samaa kuin he: miestä ja kyrpää...
Tekisi mieli kertoa mistä kiikastaa mutta täällä maalla pienissä aika homo vastaisissa piireissä pelkää että osaavatko kaveri naiset pitää mun paljastukset omana tietonaan. He kyllä hyväksyvät homot.
Itse ainakin vielä muuten haluaisin pysyä kaapissa sillä elämä muuten on normaalia ja mallillaan ja seksielämä on hyvää vaikka muut ei siitä tiedä ja eikä se heille kuulukaan.

Jos muilla on samoja tilanteita tai ajatuksia niin kertokaa toki. T: Pohjanmaan poika.

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemuksesta sanon ettei jutut pysy salassa. Toisaalta ei se välttämättä ole huono juttu. Eipähän tartte jokaiselle selittää.

• Anonyymi

Homopiireissä sana kyllä leviää

• Anonyymi

Ehkä he parittavat siksi, että haluaisivat sinun luottavan heihin ja kertovan kuka todella olet. Varmaan olettavat jo, mutta ovat niin hyviä ystäviäsi, että haluavat että itse kerrot sitten kun olet valmis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3432
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1357
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      182
      1349
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1050
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1000
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      952
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      869
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      855
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      835
    Aihe