Mulla on muutamakin naispuolinen tuttu jotka kantaa huolta mun ikisinkkuudesta. He ovat yrittäneet parittaa mua monesti heidän naiskavereille ja tutuille. Pitävät mua liian nirsona kun ei yksikään täydellinen vaimoehdokas ole ottanut "tuulta purjeisiin"
Mutta he eivät tiedä että mä haluankin samaa kuin he: miestä ja kyrpää...
Tekisi mieli kertoa mistä kiikastaa mutta täällä maalla pienissä aika homo vastaisissa piireissä pelkää että osaavatko kaveri naiset pitää mun paljastukset omana tietonaan. He kyllä hyväksyvät homot.
Itse ainakin vielä muuten haluaisin pysyä kaapissa sillä elämä muuten on normaalia ja mallillaan ja seksielämä on hyvää vaikka muut ei siitä tiedä ja eikä se heille kuulukaan.
Jos muilla on samoja tilanteita tai ajatuksia niin kertokaa toki. T: Pohjanmaan poika.
Kaapissa maalla
Anonyymi
3
281
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kokemuksesta sanon ettei jutut pysy salassa. Toisaalta ei se välttämättä ole huono juttu. Eipähän tartte jokaiselle selittää.
- Anonyymi
Homopiireissä sana kyllä leviää
- Anonyymi
Ehkä he parittavat siksi, että haluaisivat sinun luottavan heihin ja kertovan kuka todella olet. Varmaan olettavat jo, mutta ovat niin hyviä ystäviäsi, että haluavat että itse kerrot sitten kun olet valmis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1461425Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️991164Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551023On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75827Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞40826- 55787
- 66707
- 47685
- 43661
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä37650Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164650Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199618Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus104555- 201544
- 106518
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59513- 35501
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18492Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468