Kaapissa maalla

Anonyymi

Mulla on muutamakin naispuolinen tuttu jotka kantaa huolta mun ikisinkkuudesta. He ovat yrittäneet parittaa mua monesti heidän naiskavereille ja tutuille. Pitävät mua liian nirsona kun ei yksikään täydellinen vaimoehdokas ole ottanut "tuulta purjeisiin"
Mutta he eivät tiedä että mä haluankin samaa kuin he: miestä ja kyrpää...
Tekisi mieli kertoa mistä kiikastaa mutta täällä maalla pienissä aika homo vastaisissa piireissä pelkää että osaavatko kaveri naiset pitää mun paljastukset omana tietonaan. He kyllä hyväksyvät homot.
Itse ainakin vielä muuten haluaisin pysyä kaapissa sillä elämä muuten on normaalia ja mallillaan ja seksielämä on hyvää vaikka muut ei siitä tiedä ja eikä se heille kuulukaan.

Jos muilla on samoja tilanteita tai ajatuksia niin kertokaa toki. T: Pohjanmaan poika.

3

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokemuksesta sanon ettei jutut pysy salassa. Toisaalta ei se välttämättä ole huono juttu. Eipähän tartte jokaiselle selittää.

• Anonyymi

Homopiireissä sana kyllä leviää

• Anonyymi

Ehkä he parittavat siksi, että haluaisivat sinun luottavan heihin ja kertovan kuka todella olet. Varmaan olettavat jo, mutta ovat niin hyviä ystäviäsi, että haluavat että itse kerrot sitten kun olet valmis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      96
      2405
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      25
      1870
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      127
      1633
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      109
      1407
    5. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      19
      1320
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      127
      1199
    7. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      136
      956
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      48
      928
    9. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      876
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      857
    Aihe