Mulla on muutamakin naispuolinen tuttu jotka kantaa huolta mun ikisinkkuudesta. He ovat yrittäneet parittaa mua monesti heidän naiskavereille ja tutuille. Pitävät mua liian nirsona kun ei yksikään täydellinen vaimoehdokas ole ottanut "tuulta purjeisiin"
Mutta he eivät tiedä että mä haluankin samaa kuin he: miestä ja kyrpää...
Tekisi mieli kertoa mistä kiikastaa mutta täällä maalla pienissä aika homo vastaisissa piireissä pelkää että osaavatko kaveri naiset pitää mun paljastukset omana tietonaan. He kyllä hyväksyvät homot.
Itse ainakin vielä muuten haluaisin pysyä kaapissa sillä elämä muuten on normaalia ja mallillaan ja seksielämä on hyvää vaikka muut ei siitä tiedä ja eikä se heille kuulukaan.
Jos muilla on samoja tilanteita tai ajatuksia niin kertokaa toki. T: Pohjanmaan poika.
Kaapissa maalla
Anonyymi
3
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksesta sanon ettei jutut pysy salassa. Toisaalta ei se välttämättä ole huono juttu. Eipähän tartte jokaiselle selittää.
- Anonyymi
Homopiireissä sana kyllä leviää
- Anonyymi
Ehkä he parittavat siksi, että haluaisivat sinun luottavan heihin ja kertovan kuka todella olet. Varmaan olettavat jo, mutta ovat niin hyviä ystäviäsi, että haluavat että itse kerrot sitten kun olet valmis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768