Olen yrittänyt etsiä montaa kautta, että kuka on nätti naisnäyttelijä joka pn säästöpankin mainoksessa?
https://youtu.be/IBiqeRR2Qz8
En millään pääse jäljille. Jotenkin tuo voisi olla mm. Putouksessa esiintynyt Kaisa Hela. Mutta Hela on jo 44-vuotias, ja mainoksen nainen vaikuttaa paljon nuoremmalta.
Kuka nainen on SP-pankin mainoksessa?
25
14049
Vastaukset
- Anonyymi
Biisi on "Olen kuullut on kaupunki tuolla" Tapio Tappuli
- Anonyymi
Juuri tuommoisen räväkän itsetietoisen ja sanavalmiin naisen mikä tahansa feministiliike ottaisi mielellään toiminnanjohtajaksensa.
Kaiken lisäksi on nätti kuin mikä, pystyy silläkin kyykyttämään miehiä.- Anonyymi
kauneus on katsojan silmissä. itse koen pelottavan näköiseksi ja ei ole mielestäni mikään kaunokainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kauneus on katsojan silmissä. itse koen pelottavan näköiseksi ja ei ole mielestäni mikään kaunokainen
Mun mielestä aika hottis..
- Anonyymi
Rohkenen väittää, että hän on Anna Tavaila. Tuttu mm. Beast In Blackin musiikkivideosta Moonlight Rendezvous.
- Anonyymi
>>Rohkenen väittää, että hän on Anna Tavaila.
Taitaapa tosiaan olla näin. On upean näköinen tuossa mainosroolissansa.
https://www.seiska.fi/telkkari/rantabaarin-kuvauksissa-ikava-tapaturma-nayttelija-anna-tavailan-hyppy-veteen-koitui
Tässä olisi suoraan SDP:lle sopiva mainoskampanja kevään eduskuntavaaleihin. Tämmöisellä voimaannutetaan kaikki tiedostavat 20...30 vuotiaat naiset äänestämään juuri demareita, ja heidän Marinin johdolla ajamiaan asioita. - Anonyymi
Meinasitko ryhtyä stalkkaamaan kunhan saat selville henkilöllisyyden?
- Anonyymi
oho oletko tällainen piiiip..... joka näkee jonkun naisen ja ajattelit että siitä tulee sinun tyttöystävä. oletko kenties mies joka ei kelpaa naisille ja aloitat terrorisoimisen ??? mitä teet kos löydät ja saat rukkaset tsi peräti lähestymistapa kiellon ???
- Anonyymi
Sehän sano itte olevansa Helvik Nyyström.
- Anonyymi
Ainakin teininä oli aikamoinen kiusaaja tämä Anna
- Anonyymi
LUMOAVAN KAUNIS NAINEN, SÄÄSTÖPANKIN MANOKSESSA, ESITTÄÄ HIENOSTI OSANSA, KUKA HÄN ON.
- Anonyymi
Sietämättömän ärsyttävä. Käännän aina kanavaa, kun näen hänen naamansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käännä kanavaa todella, tätä Annaa katsoisi vaikka kuinka kauan! Häkellyttävän kaunis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Hänen olemuksessaan on minusta jotain erittäin ylimielistä.
- Anonyymi
ei todellakaan ole lumoa.. .mulkosilmät sillähän on ja iso peffa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä pidän häntä teennäisenä ja säästöpankin työntekijä varmaan sillä säästöpankki on pihi pankki. muutin pois parempaan pankkiin joka muista asiakkaita rahan arvoisulla etuuksilla jota säästöpankki ei ikinä tehnyt.... joten tuo tyttö on lihonnut istuma työtä tehdessään näkee hän sen Per....eestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei todellakaan ole lumoa.. .mulkosilmät sillähän on ja iso peffa
Mee optikolle
- Anonyymi
No ei ole Kaisa Hela todellakaan!!
Mutta kuka?!!!- Anonyymi
Ei ole, mutta erittäin paljon samaa näköä. (Kaisa on ex-työkaveri).
- Anonyymi
Anna Tavaila! Kaunotar, todella kaunis!!
- Anonyymi
Saattaa oilla ulkomailla tehty niin kuin monet televisiomainokset nykyään.
- Anonyymi
Nätti farkkupepputyttö.
- Anonyymi
ANNA TAVAILA
- Anonyymi
EI PIDÄ LAITTAA MANOKSEEN, MITÄ EI MYYDÄ.
- Anonyymi
Ei mainoksia myydä...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886