Millainen soveltuvuus on käytetyllä hiekoitussoralla pihassa?? Ja mistä olette hommanneet sitä
3/6 soraa pihaan??
10
117
Vastaukset
- Anonyymi
Hiekoitussora on aivan liian pienirakeista pihakäyttöön. Sitä käytettäessä olisi koko talo jatkuvasti täynnä soraa.
Pitää nyt vain kaivaa kuvetta ja ostaa kunnon pihasoraa tai sitten vaihtoehtoisesti kivettää/asfaltoi pihan.
P.S. Miten omakotitalojen omistajat ovat järjestään ihan persaukisia? - Anonyymi
Moi.
Olen työssäni harjannut liukas-sepeliä keväisin, ja jonkin verran myös uusiokäyttänyt.
Materiaalina sopii esim pihatielle kun ei kerralla laita kovin paksua kerrosta.
Roskaa siinä tulee mukana namupaperia, maskeja, tumppeja ym. - Anonyymi
Pitää olla 0/6. Tuo 0 on tärkeä, jotta murske kovettuu.
- Anonyymi
Joku tässä kehas että siitä 3/6 käytetystä sorasta/soraan tulee väkisin ns. 0 mukana kun se on jauhoontunut.
Olen myös sitä mieltä että tuo 11/0 ja jopa 16/0 on sillai huonoa kun sitä ns. 0 ainesta tulee sisään kengissä (kivituhkaa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tässä kehas että siitä 3/6 käytetystä sorasta/soraan tulee väkisin ns. 0 mukana kun se on jauhoontunut.
Olen myös sitä mieltä että tuo 11/0 ja jopa 16/0 on sillai huonoa kun sitä ns. 0 ainesta tulee sisään kengissä (kivituhkaa)Se kivituhka hoituu ensimmäisellä sateella. Hiekoitussepeli on karkeaa, ja se tulee kengissä sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kivituhka hoituu ensimmäisellä sateella. Hiekoitussepeli on karkeaa, ja se tulee kengissä sisälle.
Kyllä se on sitä ”pölyä” 0 mitä sisälle tulee, eikä sade sitä mihinkään vie. Paras olisi varmaan ohut kerros jos sellaista olisi 11/6
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on sitä ”pölyä” 0 mitä sisälle tulee, eikä sade sitä mihinkään vie. Paras olisi varmaan ohut kerros jos sellaista olisi 11/6
Kyllä Rudus ym. neuvovat laittamaan 0-alkuista tavaraa, mutta kukin laittaa mitä parhaaksi näkee.
- Anonyymi
Hiekoituksessa se menee ellei välitä käytetyn mukanaan tuomissa roskissa ja liikennepoltto-ja voiteluaine jäämistä. Ainoana pihasorana liian pientä ja jakaantunutta.
- Anonyymi
Laitoin kerran 16/8 tätä kapilaarisoraa, oli kyllä hankala lähteä autolla liikkeelle, toki tätä oli sellainen 20cm matto, no mitää soraa ei sisälle tullu ainakaan.
Isossa määrin varmaan tulee samaa ongelmaa tuossa hiekoitussepelistä ja sitten se että siinä on yleensä roskia…..
Toki ei jää vesi suurillakaan sateella pihaan …
- Anonyymi
jos on kivituhkaa mukana, niin ajan kanssa siitä tulee tiivis, kova ja helppohoitoinen piha. mutta ensimmäiset pari vuotta se ei ihan niin hyvältä vaikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836