Eikö olisi ihanaa

Anonyymi

jos joku vielä sanoisi , että Minä rakastan sinua. Ilman feikkiä ja leikkiä .

30

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinkö? Eikö siinä tuntisi vähän kiusaantuneisuutta jos itse ei rakastaisi sitä toista yhtään. Parempi olisi jos joku sanoisi vaikka että oot kiva tyyppi.

      • Anonyymi

        Eihän se ole yhtään hassumpaa vaikka toinen rakastaa, vaikka ei itse koekaan yhtä voimakkaita tunteita. Ei rakastaminen ole mitään vaihtokauppaa, ihminen ei itse voi päättää ketä rakastaa ja ketä ei.


    • Anonyymi

      Tulin niin romanttiselle tuulelle , kun katsoin Laulu rakkaudelle ohjelmaa.

    • Anonyymi

      Kyllä, on haaveena molemminpuolinen rakkaussuhde loppuelämän ajaksi. Silitellä ja suukotella ja halata.

    • Anonyymi

      Jos ei ole kovin valikoiva voi löytyäkin :)))

    • Riippuu siitä, kuka sanoisi. 😷👍

    • Riippuu siitä, kuka sanoisi ja millaiset ovat omat tunteet.

    • Riippuu siitä, kuka sanoisi ja millaiset ovat omat tunteet.

    • Anonyymi

      alotukseen:
      höpön höpö, tämän ikäseen ei menis täydestä,

    • Anonyymi

      Voihan sitä rakastua vaikka 100 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Toivottavasti en elä 100 vuotiaaksi ja saisin kuulla sen ennen sitä . minä rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Haluatko ihastuksen vai rakkautta ? Rakkaus on kiintymystä.


    • Anonyymi

      Haluaisin aitoa ja oikeaa rakkautta.

    • Anonyymi

      En tiedä, onko se rakkautta, jos haluaa, että on joku joka välittää, kuinka voit ja jaksat. Samoin myös toisin päin. Romanttisesta rakkaudesta en tiedä enää näillä kymmenillä.

      Olen ollut yksin jo kauan. Lapsia on ja lastenlapsia, heitä rakastan kyllä. Vaikea kysymys.
      Monissa käytännön asioissa ajattelen kumppania vierelle. Yksin kuitenkin haluan olla.
      Ehkä näin on hyvä.

    • Anonyymi

      Jokainen löytää mukavia ihmisuhteita naisia miehiä ja vuorovaikutuksia: Asukastalot ymm. vastaavat. On myös palvelutaloissa palvelu talojen ulkopuolisille eläkeläisille paljon toimintaa.VAIN YKSI EHTO. KOTIN JÄTETÄN KIVUT SÄRYT VALITUKSET ,KUKAN EI NIITÄ JAKSA KUNELLA ON FAKTA. SAMA KUNIOITETAN MUITA IHMISIÄ, MISSÄ KERHOT KÄYDÄÄN.EI ARVOSTELLA EI PIKITELLÄ YHTÄN MISTÄN TOISIA IHMISIÄ EDES VITSIN VARJOLLA.terv. Itä-Helsinki aikuinen nainen 69 vuotias.

    • Anonyymi

      Olisihan se.

      Pirre

    • Anonyymi

      Puhelinkumppanimies sanoi minulle toisella kerralla, Oot ihana nainen. On tavattu kerran. Ja toisella, Tuukko peseen mun omakotitalon ikkunat. Ihanuudesta sanoin ettei hän vielä tunne minua kuin pintaraapaisulta ja ikkunoita en lähde pesemään, en mitenkään loukkaantunut ehdotuksesta. Ehdotti hän saunaa, herkullista ateriaa ja petiäkin. Jatkamme siis puhelinkeskusteluja.

    • Anonyymi

      Aikuiset lapseni sanovat toisinaan rakastavansa minua ja se on mukava kuulla. Kuitenkin sisällä on tyhjä kohta kun ei ole sitä "omaa" ihmistä jota rakastaisi ja jolta saisi vastarakkautta.

      • Anonyymi

        "Aikuiset lapseni sanovat toisinaan rakastavansa minua ja se on mukava kuulla."

        Ei ole kiva kuulla. Olet varmaan pussannut heitä lapsena ja kasvattanut rakastamaan.
        Ei lasten kuulu rakastaa vanhempiaan.
        Jos rakastaa, tulee kuoleman hetkellä liian suuria tunteita ja lasten perhe-elämä kärsii.


    • Anonyymi

      Vähän on tragikoomista kun tuon lauseen kuulee kyllä mutta usein selaisin suusta johon ei tunne mitään vetoa. Se ketä itse taas rakastaa pötkii pakoon eikä kykene tunteilemaan. Sellaista on vanheneminen. Tunteet ei kohtaa, vaikka niitä olisikin. Toivoa saa kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ihmisellä taitaa olla joku rakkauden vietti,aina sitä kaipaa,varsinkin keväisin.

      • Anonyymi

        Näin on. Miten onkin niin vaikeaa, ellei lähes mahdotonta tavata jotain samoin haikalevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Miten onkin niin vaikeaa, ellei lähes mahdotonta tavata jotain samoin haikalevaa.

        Se aloituskynnys on monesti liian korkea.


    • Anonyymi

      Jos nätisti tai sharmikkaasti tähän ikään päästyä vanhentunut, keho ryhdissään, kehutaan nuorekkaaksi, häneen ihastutaan, kenties rakastutaan. Jos ulkonäkö kriteerit entisestään huonontuneet etkä ole millään elämänsaroilla mielenkiintoista, merkittävää satoa onnistunut niittämään, ei ne tsaanssit ole todellakaan parantuneet. Terveys kuitenkin tärkeintä ja lapsien perheet.

      • Anonyymi

        Kyllä se ihminen itse ratkaisee. Jos hän on jollain lailla päästä kunnossa ( kaikki on suhteellista) ja osaa elää hetkessä niin rakkauskin on mahdollista. Mutta sellaisia on vähän. Yleensä ihmiset murehtii kaikkea turhaa hautaan asti ja elämä jää osin elämättä. Taakat katoaa jos on ollut vaikka vakavasti sairas ja tai muutenkin tajuaa koska tahansa kuolevansa. Silloin oppii elämään. Eikä valita turhasta. Sellaisen ihmisen kanssa on ihan sama mikä on ihmisen ikä. On vain iloa elämästä. Ihminen alkaa arvostaa elämää silloin kun tajuaa miten pienestä on kiinni että se, että elämä katoaa.


    • Anonyymi

      alotukseen:


      lähinnä i m a r t e l u s t a tulis vaivaantunu olo,

      ei niin kivan tuntusta ollenkaan,

    • Anonyymi

      Voisi ollakkin,auttaisiko,jos ottaisi härkää sarvista?

    • Anonyymi

      Olisihan se outoa, jos joku tässä iässä sanoisi, kun ei kukaan aikaisemminkaan. Naimisissa ollaan oltu 40 vuotta, kosinta oli molemminpuolinen "mennääks?", sanoin ei ole rakkautta todisteltu. Kai sitä kuitenkin jossain mielessä on ja on ollut, kun yhdessä ollaan pysytty ja loppuun asti aiotaan olla.

      Ei olla osattu rakkaus-sanaa viljellä pojankaan kanssa, vaikka kovasti rakastammekin, ainakin me häntä. Jos olis lapsenlapsia, sana ja muu höpsötys varmasti tulisi käyttöön.

      Aika rujoa, vai? Ihan aitoa, kelpo elämää kuitenkin. Ehkä sitä romantiikkaa on vähän kaivannut jonkun itkettävän lässyleffan jälkeen.

      • Anonyymi

        Perinteisesti "rakas" ei sovi suomalaisten suuhun.


    • Anonyymi

      Vaimon tuttu vuosia sitten tervehti minua,Hei Rakas .....nyt makaa laitoksella toinen puoli liikuntakyvytön, ei osaa puhua 55 vanha :´-(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe