Onko tällä palstalla ketään, jolla on itsellään selvänäkökykyä? Huomasin että aika suuri osa aikaisemmista keskusteluista koskee ammattitason selvänäkijöitä ja kontakteja heidän kanssaan.
En itse harjoita selvänäköä ammatikseni, mutta minulla on jonkinasteinen kyky siihen. Pystyn hyödyntämään sitä omassa elämässäni. Onko täällä muita samanlaisia?
Onko palstalla selvänäkijöitä?
6
746
Vastaukset
- Anonyymi
Todelliset profetiat ja selvänäöt, eivät tule pyynnöstä ja pinnistellen. Vain Jumala antaa oikeat profetiat, silloin kuin itse haluaa. Itse sain profetian omasta tulevaisuudestani, joka toteutui pienintä yksityiskohtaa myöten. Tulevaisuuden näkeminen on aina yliluonnollista
- Anonyymi
Uskotko olevasi niin irrallasi rakastavasta Jumalastasi, ettei Hän antaisi sinulle mitä tarvitset? Usein myös sen, mitä pyydät?
Minä en usko vihamieliseen Jumalaan vaan sellaiseen, joka antaa yliluonnolliset kyvyt meille lahjaksi.
Ap
- Anonyymi
En tiedä, aistin joskus lähellä liikkuvien ihmisten energiakenttiä. En nyt muuta ala tähän selventämään.
- Anonyymi
Joku muu voisi sanoa sitä "auran" "näkemiseksi".
Onhan noita myös enneunia ollut joskus ja kerran näin kun veli oli eksynyt pyörällä ja kerran sen kun hänellä meni talvella ulkoovi lukkoon ja jäi avain sisään. Silloin näin kuin putkesta sen kiinni menneen oven, ulkopuolelta. Kummia :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu voisi sanoa sitä "auran" "näkemiseksi".
Onhan noita myös enneunia ollut joskus ja kerran näin kun veli oli eksynyt pyörällä ja kerran sen kun hänellä meni talvella ulkoovi lukkoon ja jäi avain sisään. Silloin näin kuin putkesta sen kiinni menneen oven, ulkopuolelta. Kummia :DJa töissä kun harvakseltaan tulee viestejä, niin jos en ole paikalla, aistin että siellä on joku viesti olemassa, ja joskus sen sisällöstä ja henkilöstä jotain, tai joskus kun jollakin on asiaa.
Kerran tulin hyvin levottomaksi ja vähän sen jälkeen soitti puhelinhuijari. - Anonyymi
Minä aistin myös muiden läsnäolevien energiakentät. Ellen halua, että jonkun ihmisen energia vaikuttaa minuun, joudun blokkaamaan sen tietoisesti.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588