Onko palstalla selvänäkijöitä?

Anonyymi

Onko tällä palstalla ketään, jolla on itsellään selvänäkökykyä? Huomasin että aika suuri osa aikaisemmista keskusteluista koskee ammattitason selvänäkijöitä ja kontakteja heidän kanssaan.

En itse harjoita selvänäköä ammatikseni, mutta minulla on jonkinasteinen kyky siihen. Pystyn hyödyntämään sitä omassa elämässäni. Onko täällä muita samanlaisia?

6

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todelliset profetiat ja selvänäöt, eivät tule pyynnöstä ja pinnistellen. Vain Jumala antaa oikeat profetiat, silloin kuin itse haluaa. Itse sain profetian omasta tulevaisuudestani, joka toteutui pienintä yksityiskohtaa myöten. Tulevaisuuden näkeminen on aina yliluonnollista

• Anonyymi

Uskotko olevasi niin irrallasi rakastavasta Jumalastasi, ettei Hän antaisi sinulle mitä tarvitset? Usein myös sen, mitä pyydät?

Minä en usko vihamieliseen Jumalaan vaan sellaiseen, joka antaa yliluonnolliset kyvyt meille lahjaksi.

Ap

• Anonyymi

En tiedä, aistin joskus lähellä liikkuvien ihmisten energiakenttiä. En nyt muuta ala tähän selventämään.

• Anonyymi

Joku muu voisi sanoa sitä "auran" "näkemiseksi".

Onhan noita myös enneunia ollut joskus ja kerran näin kun veli oli eksynyt pyörällä ja kerran sen kun hänellä meni talvella ulkoovi lukkoon ja jäi avain sisään. Silloin näin kuin putkesta sen kiinni menneen oven, ulkopuolelta. Kummia :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku muu voisi sanoa sitä "auran" "näkemiseksi".

Onhan noita myös enneunia ollut joskus ja kerran näin kun veli oli eksynyt pyörällä ja kerran sen kun hänellä meni talvella ulkoovi lukkoon ja jäi avain sisään. Silloin näin kuin putkesta sen kiinni menneen oven, ulkopuolelta. Kummia :D

Ja töissä kun harvakseltaan tulee viestejä, niin jos en ole paikalla, aistin että siellä on joku viesti olemassa, ja joskus sen sisällöstä ja henkilöstä jotain, tai joskus kun jollakin on asiaa.

Kerran tulin hyvin levottomaksi ja vähän sen jälkeen soitti puhelinhuijari.

• Anonyymi

Minä aistin myös muiden läsnäolevien energiakentät. Ellen halua, että jonkun ihmisen energia vaikuttaa minuun, joudun blokkaamaan sen tietoisesti.

Ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      984
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      885
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38