Tekopyhää paakaa

Anonyymi

oon kurkkua myöten täynnä tekopyhää paskaa, ku haukutaan muita narsisteiksi ja itse on niin hyvä ihminen. Jokainen meistä on narsisti. Ihan kaikki. Jotkut vaan peittää sen paremmin. niin minäkin tein vuosi kymmeniä, nyt en jaksa enää esittää pyhää paskaa. Oon paha, itsekäs, haluun sen näköisen elämän kuin on mieleeni, En enää miellytä ketään. lopuksi päädymme mullaksi madon syömiksi ja unohdettu Niin pieni on aika täällä maan päällä, joten elääkö sen tekopyhänä vai aitona? oon paha ihminen ja jos helvetti on olemassa päädyn sinne,mutta ainakin olin aidosti paha. Ei jaksa enää valehdella ja esittää. Oon mielummin vihattu kuin teeskennellysti rakastettu.
Eikö oo aika lopettaa muiden haukkuminen ja katsoa peiliin. puhdistautua omasta teko kuvasta.
Haluan huomioo, palvontaa, ihailua. Mua ei kiinnosta kuunnella muiden juttuja. Otan sen mitä haluun, teen sitä mikä tuottaa minulle mielihyvää. En enää koskaan aseta itseeni tilanteeseen, joka ei sovi minulle. Sanon päin naamaan suoraan mitä ajattelen. En puhu selän takana. Jos miettii aina vaan toisten tunteita, niin kukaan ei ihmisenä kehity, jos hyssytellään asioita.
Ei kukaan uskalla sanoa mitä ajattelee, kun sit kokee olevansa paha. kuka sen pahuuden määrittäää?
En pidä kiljuvista kakaroista, en mummoista, jotka on tukkeena kaupassa, en teineistä, jotka ajaa mopoilla jne jne..lopetetaan tekopaska ja ollaan aitoja narskuja.
ois hyvä jos ihminen ei osaisi valehdella tai suodattaa puhetta. Joskus joku ei vaan tykkää toisesta, jokainen ajaa omaa etuaan, jokaisella on salaisuus
Narsisti on ainakin aidosti paha. omahyväinen.
mä aioin olla jatkosakkin itseni oma herra ja muut pääsevät lähelleni jos niin haluan tai on kiinnostava.
joten lopetetaan tää tekopaska.
T: ylpeä narsisti

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En muuten ota kantaa tuohon, mutta olen samaa mieltä siitä, että kannattaa olla oma itsensä ja toimia niin kuin itselle parhaiten sopii, eikä tee mitään pelkästään miellyyttäkseen toisia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2262
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1739
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1656
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1457
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe