Olin hetkisitten keittiössä juomassa vettä kun yhtäkkiä kuulin jostakin 3 hyvin vaimeaa koputusta. En tiedä ollenkaan mistä se olisi voinut kuulua koska lähelläni ei ole materiaalia josta kuuluisi niin tasaista ääntä koputtaessa ja se tuli jostain aivan ihme suunnasta. Tämä on myös tapahtunut joskus aijemmin mutten kiinnittänyt silloin siihen kovinkaan huomiota mutta nyt se tapahtui ainakin toisen kerran. Kuvittelenko vai?
Kolme vaimeaa koputusta.
9
1652
Vastaukset
- Anonyymi
Se voi olla joko todella harvinainen paranormaali merkki edesmenneeltä ihmiseltä
tai se voi olla se että kummitus tuli ensimmäisenä mieleen ja ajattelet sitä nyt koko ajan vaikka se olisi esim: jääkaapin metalli osista kuuluva kopautuksen omainen ääni joka toistuu monta kertaa. Luulisin etteis siellä ole Paranormaalia toimintaa. Koska silloin pitäisi näkyä varjoja nurkissa ja tavaroiden pitäisi liikkua itsekseen. Tai ensimmäisiä merkkejä ovat oudot huudot keskellä yötä. Itse asun kummitustalossa ja olen huomannut että se otus joka kanssani talossani on. on ollut ihminen koska se ei halua pahaa minulle kunhan kerron sille aikeistani enkä aliarvioi sitä tai ole niinkuin sitä ei olisikaan.- Anonyymi
Mitä se tykkää jos syöt hernekeittoa? Eiks pierut oo vähän niinku henkimaailmaa ja riskinä on että huitaset hengellä henkeä jos nostat kankkuas?
- Anonyymi
onko kerrostalo asunto
- Anonyymi
Kerrostaloasunto. Jos se on asumista varten, se on asunto. Höh, yksinkertaista.
- Anonyymi
epäilen pikkulintua ikkunan takana tai räystään alla
- Anonyymi
Rajan takaa ei tulla kopistelemaan. Leukaperät paukahteli siinä valehdellessa.
- Anonyymi
Juurikin kolme koputusta voi olla merkki henkiolennon läsnäolosta. Jos kuulet niin kysy kuka on. Jos ei vastaa niin kysy uudelleen (kolmesti).
- Anonyymi
Entäs kolme vaimeaa pierua ja tyrmäävä löyhkä? Onko sekin merkki henkiolennon läsnäolosta?
- Anonyymi
Oliko muita kotona, edes lemmikkejä? Meillä on jyrsijöitä jotka häkkinsä reunan muovikaistaletta koputtelevat hampaillaan.
Toisaalta, olen kuullut että henget koputtavat aina juurikin kolme kertaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759