Skoda on niitä itäautoja ihmisten mielissö edelleen

Anonyymi

Tämän vahvisti myös automyyjä eilen. Kun astuin skodaliikkeessen myyjä kertoi et edelleen skodasta ajatellaan niin että se on heikomman väen peli ja että niitä kutsutaan edelleen usein itäautoiksi. Myyjä myös kertoi että skodan uudet mallit on parempia kuin ne vanhat maineeltaan, myyjä sanoi myös että nykyään skodat ovat jo ihan hyviä. Tarjosi minulle vielä lopuksi hieman keksejä vaikkei kauppoja nyt tullutkaan. Keksit olivat ihan hyviä mutta olisin halunnut nisua ja kaffet…kahvi oli päässyt loppumaan ja kuulema jatkossa tarjoavat asiakkaille venäläistä yrttiteetä ajan hengen mukaisesti.

31

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, ei punaväri pesemällä lähre.

    • Anonyymi

      Skoda…niin itäauto. Sehän on se itäauto

    • Anonyymi

      Skoda on Tsekistä mutta Itäauto Olemukseltaan!

      • Anonyymi

        Eiku SKODA ON nykyään länsiautoista paras!!!!


    • Anonyymi

      Voe Toyotisti ressukoita. Kun on huoli ja hätä ja karmea kateus päällä.

      Tyytykää te nyt vaan Toyotiinne. Turha niitä on häpeillä. Ei teille kukaan naura. Oma on valintanne.... ja virheenne.

    • Anonyymi

      Tsajua ja pelmenejä ja zakuskaa olisi mukavaa että tarjoaisivat. Mutta liian kallistahan se olisi, helpompaa tarjota niitä kuivia mariekeksejä joista voi aina aamulla puhaltaa pölyt vaan pinnalta.

      • Anonyymi

        Ladaakin valmistettiin joskus meillä Suomessakin laihoin tuloksin mutta ei siitä mitään länsiautoa silti tullut. Suomalaiset eivät ostaneet kun ei ollut maksukykyisiä tovereita eikä juurikaan muille kelvannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladaakin valmistettiin joskus meillä Suomessakin laihoin tuloksin mutta ei siitä mitään länsiautoa silti tullut. Suomalaiset eivät ostaneet kun ei ollut maksukykyisiä tovereita eikä juurikaan muille kelvannut.

        Eurosamarat maatuivat Uudenkaupungin pelloille.


    • Anonyymi

      Kannattaisi keksiä jotain uusia provoja eikä aina menne vanhalla.
      Tuo kertoo ihmisen yksinkertaisuudesta kun ei keksi mitään uutta.

      • Anonyymi

        Mitäs provoa siinä oli? Totta joka sana. Niinpä, täällä joku vw-konsernipelle hädissään ja tuskissaan ennustaa jo kristallipallosta merkkinsä tulevaisuutta varmana tietona kun ei se menneisyys ole aina oikein päivänvaloa kestänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs provoa siinä oli? Totta joka sana. Niinpä, täällä joku vw-konsernipelle hädissään ja tuskissaan ennustaa jo kristallipallosta merkkinsä tulevaisuutta varmana tietona kun ei se menneisyys ole aina oikein päivänvaloa kestänyt.

        Nolohan sinä Toyotan omapoika olet ja vuodesta toiseen.
        Et kehity lainkaan, vaikka provoilet 24/7.


    • Anonyymi

      Kyllä Skodan itäauton maineen kanssa voi elää, ei haittaa minua kun ymmärtää pienet puutteet.

      • Anonyymi

        Mitkä puutteet.

        Sulla Toyotassa tietysti niitä puutteita on, mutta ei pidä yleistää.


      • Anonyymi

        Ei minun Superbissani mitään puutteita ole,mutta en tässä huippuhyvää länsiautoa viitsi ruveta kehumaan......


    • Anonyymi

      Toyotan jättiloikka uudelle tasolle on tosiasia jota kukaan ei kykene kiistämään ja Toyotan solvaajat ovat suu auki hämmennyksestä. Toyota-ihminen on tulevaisuuden valtias jota alemmat elämänmuodot kunnioittavat ja pelkäävät.

      • Anonyymi

        Mikä on tämä " jättiloikka" ? Onko esitelty saman "itselataavan" 5. Nimikyhäelmä vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tämä " jättiloikka" ? Onko esitelty saman "itselataavan" 5. Nimikyhäelmä vai ?

        Se on se uusi ja ihmeellinen Aygo X. Viimeinen uuden polttomoottoriauton julkaisu Euroopassa keneltäkään.


    • Anonyymi

      Itäautot kuten Skodat pitää ottaa vähän huumorilla.
      Siellä päin maailmaa ei se ole niin tarkkaa kaikkien hommien kanssa.

      • Anonyymi

        Täällä köyhät kiistelee autoista minä ajan millä haluan te ajatte sillä mihin teillä on varaa


      • Anonyymi

        Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.

        Aivan , Yarista vaan hakemaan luottomyyjältä , siinä ei pety , kun ei kokeile muita merkkejä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.

        Osta varmuudeksiLÄNSISKODA!!!


      • Anonyymi

        Joo.. minäkin ajan nykyään länsi superbilla......


    • Anonyymi

      Mulla on onneksi LÄNSI /NATO SUPERB ! Ajakaa te jälkeen jääneet millä lintalla haluatte......

      • "Äidinkielestä" M?


      • Anonyymi

        Miksi skodan yhteydessä pitää mainita aina erikseen"länsiauto" ja Nato kun skoda on itäauto, ollut aina eikä Nato valmista mitään autoja kun se on sotilasliitto. Kansa kyllä tietää, mitä tarkoitetaan länsiautolla.


    • Anonyymi

      Minulle SODA on länsiautoista länsimaisin ja nato sellainen......ei tule mersun ja pemarin linttoja ikävä........

      • Anonyymi

        Yli 50 vuotta olen autoillut eikä vielä skodahan ole tarvinnut sortua kun länsimerkkejä on ollut vapaasti ostettavissa. Vaikka on itäautoista läntisin niin ei se tarkoita että olisi länsiauto.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe