Tämän vahvisti myös automyyjä eilen. Kun astuin skodaliikkeessen myyjä kertoi et edelleen skodasta ajatellaan niin että se on heikomman väen peli ja että niitä kutsutaan edelleen usein itäautoiksi. Myyjä myös kertoi että skodan uudet mallit on parempia kuin ne vanhat maineeltaan, myyjä sanoi myös että nykyään skodat ovat jo ihan hyviä. Tarjosi minulle vielä lopuksi hieman keksejä vaikkei kauppoja nyt tullutkaan. Keksit olivat ihan hyviä mutta olisin halunnut nisua ja kaffet…kahvi oli päässyt loppumaan ja kuulema jatkossa tarjoavat asiakkaille venäläistä yrttiteetä ajan hengen mukaisesti.
Skoda on niitä itäautoja ihmisten mielissö edelleen
31
106
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei punaväri pesemällä lähre.
- Anonyymi
Skoda…niin itäauto. Sehän on se itäauto
- Anonyymi
Skoda on Tsekistä mutta Itäauto Olemukseltaan!
- Anonyymi
Eiku SKODA ON nykyään länsiautoista paras!!!!
- Anonyymi
Voe Toyotisti ressukoita. Kun on huoli ja hätä ja karmea kateus päällä.
Tyytykää te nyt vaan Toyotiinne. Turha niitä on häpeillä. Ei teille kukaan naura. Oma on valintanne.... ja virheenne. - Anonyymi
Tsajua ja pelmenejä ja zakuskaa olisi mukavaa että tarjoaisivat. Mutta liian kallistahan se olisi, helpompaa tarjota niitä kuivia mariekeksejä joista voi aina aamulla puhaltaa pölyt vaan pinnalta.
- Anonyymi
Ladaakin valmistettiin joskus meillä Suomessakin laihoin tuloksin mutta ei siitä mitään länsiautoa silti tullut. Suomalaiset eivät ostaneet kun ei ollut maksukykyisiä tovereita eikä juurikaan muille kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladaakin valmistettiin joskus meillä Suomessakin laihoin tuloksin mutta ei siitä mitään länsiautoa silti tullut. Suomalaiset eivät ostaneet kun ei ollut maksukykyisiä tovereita eikä juurikaan muille kelvannut.
Eurosamarat maatuivat Uudenkaupungin pelloille.
- Anonyymi
Kannattaisi keksiä jotain uusia provoja eikä aina menne vanhalla.
Tuo kertoo ihmisen yksinkertaisuudesta kun ei keksi mitään uutta.- Anonyymi
Mitäs provoa siinä oli? Totta joka sana. Niinpä, täällä joku vw-konsernipelle hädissään ja tuskissaan ennustaa jo kristallipallosta merkkinsä tulevaisuutta varmana tietona kun ei se menneisyys ole aina oikein päivänvaloa kestänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs provoa siinä oli? Totta joka sana. Niinpä, täällä joku vw-konsernipelle hädissään ja tuskissaan ennustaa jo kristallipallosta merkkinsä tulevaisuutta varmana tietona kun ei se menneisyys ole aina oikein päivänvaloa kestänyt.
Nolohan sinä Toyotan omapoika olet ja vuodesta toiseen.
Et kehity lainkaan, vaikka provoilet 24/7.
- Anonyymi
Kyllä Skodan itäauton maineen kanssa voi elää, ei haittaa minua kun ymmärtää pienet puutteet.
- Anonyymi
Mitkä puutteet.
Sulla Toyotassa tietysti niitä puutteita on, mutta ei pidä yleistää. - Anonyymi
Ei minun Superbissani mitään puutteita ole,mutta en tässä huippuhyvää länsiautoa viitsi ruveta kehumaan......
- Anonyymi
Toyotan jättiloikka uudelle tasolle on tosiasia jota kukaan ei kykene kiistämään ja Toyotan solvaajat ovat suu auki hämmennyksestä. Toyota-ihminen on tulevaisuuden valtias jota alemmat elämänmuodot kunnioittavat ja pelkäävät.
- Anonyymi
Mikä on tämä " jättiloikka" ? Onko esitelty saman "itselataavan" 5. Nimikyhäelmä vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tämä " jättiloikka" ? Onko esitelty saman "itselataavan" 5. Nimikyhäelmä vai ?
Se on se uusi ja ihmeellinen Aygo X. Viimeinen uuden polttomoottoriauton julkaisu Euroopassa keneltäkään.
- Anonyymi
Itäautot kuten Skodat pitää ottaa vähän huumorilla.
Siellä päin maailmaa ei se ole niin tarkkaa kaikkien hommien kanssa.- Anonyymi
Täällä köyhät kiistelee autoista minä ajan millä haluan te ajatte sillä mihin teillä on varaa
- Anonyymi
Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.
Aivan , Yarista vaan hakemaan luottomyyjältä , siinä ei pety , kun ei kokeile muita merkkejä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.
Osta varmuudeksiLÄNSISKODA!!!
- Anonyymi
Joo.. minäkin ajan nykyään länsi superbilla......
- Anonyymi
Mulla on onneksi LÄNSI /NATO SUPERB ! Ajakaa te jälkeen jääneet millä lintalla haluatte......
- Anonyymi
Miksi skodan yhteydessä pitää mainita aina erikseen"länsiauto" ja Nato kun skoda on itäauto, ollut aina eikä Nato valmista mitään autoja kun se on sotilasliitto. Kansa kyllä tietää, mitä tarkoitetaan länsiautolla.
- Anonyymi
Minulle SODA on länsiautoista länsimaisin ja nato sellainen......ei tule mersun ja pemarin linttoja ikävä........
- Anonyymi
Yli 50 vuotta olen autoillut eikä vielä skodahan ole tarvinnut sortua kun länsimerkkejä on ollut vapaasti ostettavissa. Vaikka on itäautoista läntisin niin ei se tarkoita että olisi länsiauto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602