Tämän vahvisti myös automyyjä eilen. Kun astuin skodaliikkeessen myyjä kertoi et edelleen skodasta ajatellaan niin että se on heikomman väen peli ja että niitä kutsutaan edelleen usein itäautoiksi. Myyjä myös kertoi että skodan uudet mallit on parempia kuin ne vanhat maineeltaan, myyjä sanoi myös että nykyään skodat ovat jo ihan hyviä. Tarjosi minulle vielä lopuksi hieman keksejä vaikkei kauppoja nyt tullutkaan. Keksit olivat ihan hyviä mutta olisin halunnut nisua ja kaffet…kahvi oli päässyt loppumaan ja kuulema jatkossa tarjoavat asiakkaille venäläistä yrttiteetä ajan hengen mukaisesti.
Skoda on niitä itäautoja ihmisten mielissö edelleen
31
56
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei punaväri pesemällä lähre.
- Anonyymi
Skoda…niin itäauto. Sehän on se itäauto
- Anonyymi
Skoda on Tsekistä mutta Itäauto Olemukseltaan!
- Anonyymi
Eiku SKODA ON nykyään länsiautoista paras!!!!
- Anonyymi
Voe Toyotisti ressukoita. Kun on huoli ja hätä ja karmea kateus päällä.
Tyytykää te nyt vaan Toyotiinne. Turha niitä on häpeillä. Ei teille kukaan naura. Oma on valintanne.... ja virheenne. - Anonyymi
Tsajua ja pelmenejä ja zakuskaa olisi mukavaa että tarjoaisivat. Mutta liian kallistahan se olisi, helpompaa tarjota niitä kuivia mariekeksejä joista voi aina aamulla puhaltaa pölyt vaan pinnalta.
- Anonyymi
Ladaakin valmistettiin joskus meillä Suomessakin laihoin tuloksin mutta ei siitä mitään länsiautoa silti tullut. Suomalaiset eivät ostaneet kun ei ollut maksukykyisiä tovereita eikä juurikaan muille kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladaakin valmistettiin joskus meillä Suomessakin laihoin tuloksin mutta ei siitä mitään länsiautoa silti tullut. Suomalaiset eivät ostaneet kun ei ollut maksukykyisiä tovereita eikä juurikaan muille kelvannut.
Eurosamarat maatuivat Uudenkaupungin pelloille.
- Anonyymi
Kannattaisi keksiä jotain uusia provoja eikä aina menne vanhalla.
Tuo kertoo ihmisen yksinkertaisuudesta kun ei keksi mitään uutta.- Anonyymi
Mitäs provoa siinä oli? Totta joka sana. Niinpä, täällä joku vw-konsernipelle hädissään ja tuskissaan ennustaa jo kristallipallosta merkkinsä tulevaisuutta varmana tietona kun ei se menneisyys ole aina oikein päivänvaloa kestänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs provoa siinä oli? Totta joka sana. Niinpä, täällä joku vw-konsernipelle hädissään ja tuskissaan ennustaa jo kristallipallosta merkkinsä tulevaisuutta varmana tietona kun ei se menneisyys ole aina oikein päivänvaloa kestänyt.
Nolohan sinä Toyotan omapoika olet ja vuodesta toiseen.
Et kehity lainkaan, vaikka provoilet 24/7.
- Anonyymi
Kyllä Skodan itäauton maineen kanssa voi elää, ei haittaa minua kun ymmärtää pienet puutteet.
- Anonyymi
Mitkä puutteet.
Sulla Toyotassa tietysti niitä puutteita on, mutta ei pidä yleistää. - Anonyymi
Ei minun Superbissani mitään puutteita ole,mutta en tässä huippuhyvää länsiautoa viitsi ruveta kehumaan......
- Anonyymi
Toyotan jättiloikka uudelle tasolle on tosiasia jota kukaan ei kykene kiistämään ja Toyotan solvaajat ovat suu auki hämmennyksestä. Toyota-ihminen on tulevaisuuden valtias jota alemmat elämänmuodot kunnioittavat ja pelkäävät.
- Anonyymi
Mikä on tämä " jättiloikka" ? Onko esitelty saman "itselataavan" 5. Nimikyhäelmä vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tämä " jättiloikka" ? Onko esitelty saman "itselataavan" 5. Nimikyhäelmä vai ?
Se on se uusi ja ihmeellinen Aygo X. Viimeinen uuden polttomoottoriauton julkaisu Euroopassa keneltäkään.
- Anonyymi
Itäautot kuten Skodat pitää ottaa vähän huumorilla.
Siellä päin maailmaa ei se ole niin tarkkaa kaikkien hommien kanssa.- Anonyymi
Täällä köyhät kiistelee autoista minä ajan millä haluan te ajatte sillä mihin teillä on varaa
- Anonyymi
Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle auton ostaminen on niin iso hankinta että pitää varmistaa ettei ainakaan ole mikään vanha neukkumerkki jota kansa pilkkaa.
Aivan , Yarista vaan hakemaan luottomyyjältä , siinä ei pety , kun ei kokeile muita merkkejä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta varmuudeksiLÄNSISKODA!!!
- Anonyymi
Joo.. minäkin ajan nykyään länsi superbilla......
- Anonyymi
Mulla on onneksi LÄNSI /NATO SUPERB ! Ajakaa te jälkeen jääneet millä lintalla haluatte......
- Anonyymi
Miksi skodan yhteydessä pitää mainita aina erikseen"länsiauto" ja Nato kun skoda on itäauto, ollut aina eikä Nato valmista mitään autoja kun se on sotilasliitto. Kansa kyllä tietää, mitä tarkoitetaan länsiautolla.
- Anonyymi
Minulle SODA on länsiautoista länsimaisin ja nato sellainen......ei tule mersun ja pemarin linttoja ikävä........
- Anonyymi
Yli 50 vuotta olen autoillut eikä vielä skodahan ole tarvinnut sortua kun länsimerkkejä on ollut vapaasti ostettavissa. Vaikka on itäautoista läntisin niin ei se tarkoita että olisi länsiauto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758