Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Taxfree ei takaa halpaa viskiä ruåtsin laivalla

Anonyymi

Esim puteli jotain vanhaksi mennyt "koira viskiä" melkein 200 tuhatta svedujen kurnua. Systeemistä saa litraan viskilekan alle alle 4 sadalla. Eipä paljoo järkee lähtee enään risteileen.

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai kukaan, paitsi pöhköt, lähde risteilylle pelkän tax-freen takia.

      • Anonyymi

        Joo, aloittajalle se 60-luvun Ruotsin risteilyjen avautuminen on jäänyt päälle.


      • Anonyymi

        Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.

        Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.

        Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa.

        Väärin.
        Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
        Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin.
        Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
        Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan.

        Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.

        Jaa, et itse ole mitään todennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.

        Jaa, et itse ole mitään todennut.

        Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.

        Jaa, et itse ole mitään todennut.

        Helsinki-Tallinna
        Karjala
        Export Olut 24x33 cl 5.2 %
        Karjala on suomalainen klassinen olut - kultainen, vahva lager-tyyppinen olut. Täyteläinen mallas ja valitut humalat tekevät Karjalasta korkealaatuisen oluen.
        Hinta
        16.90 € 1L / 2.13 €

        Helsinko-Tukholma
        Hinta
        18.90 €


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?

        Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.

        Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.

        Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.

        Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.

        Kyllä ne taas kesällä tekevät sinne päiväristeilyjä.
        Ei makuuteta laivaa satamassa tyhjän panttina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe