Taxfree ei takaa halpaa viskiä ruåtsin laivalla

Anonyymi

Esim puteli jotain vanhaksi mennyt "koira viskiä" melkein 200 tuhatta svedujen kurnua. Systeemistä saa litraan viskilekan alle alle 4 sadalla. Eipä paljoo järkee lähtee enään risteileen.

12

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai kukaan, paitsi pöhköt, lähde risteilylle pelkän tax-freen takia.

• Anonyymi

Joo, aloittajalle se 60-luvun Ruotsin risteilyjen avautuminen on jäänyt päälle.

• Anonyymi

Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.

Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.

Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa.

Väärin.
        Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
        Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin.
        Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
        Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan.

Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.

Jaa, et itse ole mitään todennut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsinki-Tallinna
        Karjala
        Export Olut 24x33 cl 5.2 %
        Karjala on suomalainen klassinen olut - kultainen, vahva lager-tyyppinen olut. Täyteläinen mallas ja valitut humalat tekevät Karjalasta korkealaatuisen oluen.
        Hinta
        16.90 € 1L / 2.13 €

Helsinko-Tukholma
        Hinta
        18.90 €

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?

Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.

Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.

Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.

Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.

Kyllä ne taas kesällä tekevät sinne päiväristeilyjä.
        Ei makuuteta laivaa satamassa tyhjän panttina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17023
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4764
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2696
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      141
      1979
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1589
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1522
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1459
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1234
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1119
    Aihe