Esim puteli jotain vanhaksi mennyt "koira viskiä" melkein 200 tuhatta svedujen kurnua. Systeemistä saa litraan viskilekan alle alle 4 sadalla. Eipä paljoo järkee lähtee enään risteileen.
Taxfree ei takaa halpaa viskiä ruåtsin laivalla
12
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan, paitsi pöhköt, lähde risteilylle pelkän tax-freen takia.
- Anonyymi
Joo, aloittajalle se 60-luvun Ruotsin risteilyjen avautuminen on jäänyt päälle.
- Anonyymi
Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.
Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.
Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa.Väärin.
Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan.Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.
Jaa, et itse ole mitään todennut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.
Jaa, et itse ole mitään todennut.Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.
Jaa, et itse ole mitään todennut.Helsinki-Tallinna
Karjala
Export Olut 24x33 cl 5.2 %
Karjala on suomalainen klassinen olut - kultainen, vahva lager-tyyppinen olut. Täyteläinen mallas ja valitut humalat tekevät Karjalasta korkealaatuisen oluen.
Hinta
16.90 € 1L / 2.13 €
Helsinko-Tukholma
Hinta
18.90 € - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?
Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.
Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.
Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.
Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.
Kyllä ne taas kesällä tekevät sinne päiväristeilyjä.
Ei makuuteta laivaa satamassa tyhjän panttina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489