Esim puteli jotain vanhaksi mennyt "koira viskiä" melkein 200 tuhatta svedujen kurnua. Systeemistä saa litraan viskilekan alle alle 4 sadalla. Eipä paljoo järkee lähtee enään risteileen.
Taxfree ei takaa halpaa viskiä ruåtsin laivalla
12
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai kukaan, paitsi pöhköt, lähde risteilylle pelkän tax-freen takia.
- Anonyymi
Joo, aloittajalle se 60-luvun Ruotsin risteilyjen avautuminen on jäänyt päälle.
- Anonyymi
Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.
Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi tyhmimmänkin havainneen, kun Ruotsin liikenteen laiva tekee välillä risteilyn Tallinnaan ja myymälän hinnat pysyvät samoina.
Eihän tax-free kerro hinnasta muuta kuin sen, että siinä ei ole veroa. Saa myyjä veron verran enemmän voittoa.Väärin.
Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin.
Jos Ruotsin risteily laiva menee vaikkapa Tallinnaan, niin noita tax-free viinoja ei saakkaan myydä, vaan pitää olla eri viinat Tallinnaan.
Kokemusta on Silja Serenade risteilystä Riikaan.Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.
Jaa, et itse ole mitään todennut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.
Jaa, et itse ole mitään todennut.Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin tai ei, mutta hinnat ovat olleet samat.
Jaa, et itse ole mitään todennut.Helsinki-Tallinna
Karjala
Export Olut 24x33 cl 5.2 %
Karjala on suomalainen klassinen olut - kultainen, vahva lager-tyyppinen olut. Täyteläinen mallas ja valitut humalat tekevät Karjalasta korkealaatuisen oluen.
Hinta
16.90 € 1L / 2.13 €
Helsinko-Tukholma
Hinta
18.90 € - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa mikä Ruotsin linjan laiva käy tallinnassa?
Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Viking Line ajattaa kesäisin Helsinki-Tukholma laivat Tallinnan kautta.
Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa tietoa, että mikä laiva tekee risteilyn H:ki-Tallinna-Tukholma. Tällä reitillä ei olisi Taxfree myyntiä, eikä ajokortilla voisi matkustaa.
Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso mitkä laivat kulkee Hki-Sto väliä. Olen itsekin tullut Gabriellalla auton kanssa Tallinnasta Helsinkiin, kun sattui parhaiten aikatauluun etelästä päin tullessa.
Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin , eikä yksikään kulje Tallinnan kautta.
Kyllä ne taas kesällä tekevät sinne päiväristeilyjä.
Ei makuuteta laivaa satamassa tyhjän panttina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852127- 431700
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!661447- 741228
- 771161
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261144- 481133
- 591051
- 37923
- 39894