Ensiksi mikä pitää olla silloin 3vaihe invertteri malli?
Ja jos jonkun tunnin pysyisi pohjakuormaa n300-400w tuottamaan. Lifepo4 akut ne kun taitaa kestää ja tuo invertteri pitäisi olla asiallinen ja osata akkujen pisin käyttöikä huolehtia. Pitäisi joku pohja tietous saada ja paneelien kytkentä yms kun puun runko pari on edessä väkisellä paneelien tulevassa sijoitus kohdassa. Myyjiltä ei saavan tietoa kuin yhden yli malkaisen tarjouksen ja sen jälkeen ei kiinnosta lisä kysymykseen vastaaminen jota jo alkuun on kysytty.
Akku aurinkopaneeleille taloon edes jotain 1000 euroa lisäsijoitus
Anonyymi
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Edes tällainen aloitus tällä kertaa...
- Anonyymi
Niinpä, eipä ole ihme jos myyjiäkään ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, eipä ole ihme jos myyjiäkään ei kiinnosta
Jos tietäisinjo vastukset en kysyisi teiltä. Mahdollisesti joku on jo tehnytkin asioita ja voi kertoa kokemuksistaan. Olette vittumaisia.
- Anonyymi
Suosittelen, että lueskelet ensin netistä aurinkoenergiasta ja syvennät perustietouttasi asiasta. Kun ymmärrät ensin asiasta jotain, niin pyydä vasta sitten tarjouksia. Osaat vaatia oikeita asioita etkä joudu kyselemään myyjiltä itsestään selviä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1322333Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451855- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311343Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281270Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742