Ei ilman kortsua

Anonyymi

Eemeli kiroili mielessään ettei nyt ollut kortsupaketti tullut mukaan.kun olisi tässä pillua ihan käden ulottuvilla ja näkyvillä .

Hoikka vaalea tyttö makasi sängyllä täysin alasti,hoikat sääret koukussa vatsan päällä ,vaaleakarvainen pillu houkuttelevasti esillä Tyttö huohotti ja nosteli pakaroitaan ,puristi Eemelia ranteesta ja sanoi taas- ei ilman kortsua sisään, mutta saat koskea sitä.
Eemeli oli polvillaan sängyn vieressä housut nilkoissa ja kulli sojotti kovana kohti pienen huoneen kattoa.
Tyttö siirsi kätensä kyrvölle ja alkoi runkata sitä .- oh se on niin kova!
- on se - Eemeli vastasi ja jatkoi- se haluu sun pilluun ,- nii mut sulla ei kumii.
- vittu! Eemeli mietti kuinka aina kävi näin: silloin kun olis kortsut mukana niin ei taas ollut naista ja kun nyt kun olis nainen,niin ei oo korsuja!Saatana!

7

4412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyttö oli yhtä kiimainen mutta hän piti tiukasti kiinni vaatimuksestaan; ei ilman kumia!
      Eemelin kullia pakotti ,jo puoli tuntia hän oli kaikin tavoin yrittänyt saada tytön luovuttamaan,ei auttanut vaikka hän oli työntänyt sormensa tuohon kosteankuumaan tiukkaan pilluun ja lipsutellut sitä Tyttö oli nostellut kiivaasti lantiotaan vasten Eemelin kättä,voihkinut tukahtuneesti silmät ummessa hieroen pojan kovaa kalua,
      -ihanaa,hän huokaili ,runkataan yhdessä,tääkin onniniinihaahh !

      Eemeli kiihottui entisestään hän halusi työntää kyrpänsä tuohon ihanaan pesään,hän veti sormensa ulos ja nuoli pillumehusta märkiä sormiaan tytön vääntelehtiessä sängyllä,mutta nyt polvet tiukasti yhdessä..Nej ei .ei saa hän sanoi kun Eemeli kiihkoissaan yritti levittää hoikkia sääriä.

      Kesken kaiken Eemeli kuuli takaa naisen sanovan-
      Hei kuule,mä oon kuunnellut jo ainakin tunnin teidän touhuja pillu märkänä seinän takana ,ja jos ei Raija anna panna , niin mä annan sulle kunnon pillua !

      Kääntyessään katsomaan taakseen Eemeli näki pitkän ja muodokkaan blondin oviaukossa,hänellä oli vain lyhyt läpinökyvö yöpaita yllään ja suuret raskaat rinnat kovine nänneineen näkyivät selvästi.

      Hän oli yhtä nuori kuin söngyllä makaava tyttö.
      - Mä oon ton Raijan kämppis Annika hän sanoi ja hyväili itseään jalkojen välistä .Mä syön pilsuja ja haluun nussia! Eemelin nousi hieman vaikeasti ylös housut nilkoissa, kalu sojotti edelleen kovana ja Annika tarttui siihen lujalla otteella.- oj se on ihana ! Tuu !

      • Anonyymi

        Tytön ote oli luja,hän oli Eemeliä vähän pidempi ,isot rinnat puristuivat tiukasti vasten Eemelin karvaista ja lihaksikasta rintaa vasten.- ihanaa,karvarintainen muskelimies! Ahh multa melkein tulee jo!Annika huoahti käheästi
        Raija makasi sängyssä sormet edelleen pillua hyväille ja tuojotti suurin silmin kuinka kämppis runkkasi Eemelin kalua..- Annika,annakko sen panna ilman kumii? Tyttö kysyi ja jatkoi , mäkin haluun mut ei oo pilsuja .Raijan ääni oli myös käheä himosta
        - Mulla on, Annika vastasi ja vatkasi kullia entistä rajummin.
        Eemeli sanoi- hei, oota,mä otan nää pois, hän yritti vetäytyä kauemmksi saadakseen farkut ja kalsarit jaloistaan mutta Annika puristi vaan kullia lujemmin ja kehräsi- ihanan kova kyrpä.mä haluun sen nyt heti !

        Eemeli kompastui astuessaan taaksepäin ja rojahti lattialle ja kolautti päänsä seinään.Tälli oli sen verran kova että hetken hän näki vain tähtiä
        Annika kirkaisi pelöstyneesti kun kalu luiskahti hänen kädestään ja voihkaisi- ei kai sattunut pahasti?
        Raijakin kumartui katsomaan kuinka kävi ja kysyi- ei kai se pyörtynyt?

        Eemeli avasi silmänsä ja huomasi Raijan tissit yläpuolellaan .Myös Annika kyykistyi alas ja tarkateli poikaa huolestuneesti. Hieman hölmistyneenä ja ehä vähän vielö humalassakin Eemeli tuijotti tytön isoja rintoja ja yöpaidan läpi kuultavaa mustaa kolmiota pitkien söörien välissä.
        -ei täs mitään ,hän sitten murahti .Vedä nää vitun housut pois!
        Annika huoahti helpottuneesti , tarttui kiinni farkkuihin ja kiskaisi ne ja kalsarit yhdellä rajulla tempauksella irti Eemelin jaloista nuun että poika luisui selälleen lattialle.
        - Ahh ,mikä upea seiväs! Annika henkäisi ja heitti vaatteet taakseeen ,veti yöpaidankin yltään ja Eenelin tuijottaessa silmät tapillaan tuota uhkeea näkyä,tyttö tarttui kiinni Eemelin kivikovaan kaluun ja kumartui ottamaan sen suuhunsa. mhhmm , ihana kyrpäähhmm tyttö inisi imiessään kalua .
        Eemeli makasi selällään ja vain tuijotti .Tytön pää nousi ja laski hänen imiessä kalua.Eemeli tunsi kuinka tyttö nuoli terskaa ,otti völillä pallitkin suuhun ja imi niitäkin. UUUH- Eemeli voihki,näin hyvin ei kukaan ollut koskaan imenyt! Hän tunsi äkkiä jotain poskellaan , käänsi päänsä ylös ja näki Raijan hierovan pientä tissiään vasten poskea. - ime mun tissiä! Tyttö voihki ja runkkasi nyt kiivasti pilluaan sängyssä.
        Eemeli nousi istumaan ja otti tytön toisen pienen tissin suuhunsa, nänni oli paisunut ja kova.Hän otti sen hampaiden väliin ja venytti sitä Uiihh iihh kiljui Raija , ahh mä saaan ! Uiiiuujjj tyttö kiljui kovaan ääneen ,tarttui Eemeliä kädestä ja ohjasi pojan käden jälkijensa väliin.Eemeli tunsi kuinka märkä Raija oli ja työnsi kaksi sormea tuohon liukkaaseen vakoon
        Sormet upposivat sinne ja hän alkoi nussiaa tyttöä sormillaan. - ashhh just , noi, tee noinnahhh !Raija voihki kiimaisena.Tekee hyvväöhh !
        Eemeli tunsi olevansa taivaassa...kaksi kiimaista kaunista naista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytön ote oli luja,hän oli Eemeliä vähän pidempi ,isot rinnat puristuivat tiukasti vasten Eemelin karvaista ja lihaksikasta rintaa vasten.- ihanaa,karvarintainen muskelimies! Ahh multa melkein tulee jo!Annika huoahti käheästi
        Raija makasi sängyssä sormet edelleen pillua hyväille ja tuojotti suurin silmin kuinka kämppis runkkasi Eemelin kalua..- Annika,annakko sen panna ilman kumii? Tyttö kysyi ja jatkoi , mäkin haluun mut ei oo pilsuja .Raijan ääni oli myös käheä himosta
        - Mulla on, Annika vastasi ja vatkasi kullia entistä rajummin.
        Eemeli sanoi- hei, oota,mä otan nää pois, hän yritti vetäytyä kauemmksi saadakseen farkut ja kalsarit jaloistaan mutta Annika puristi vaan kullia lujemmin ja kehräsi- ihanan kova kyrpä.mä haluun sen nyt heti !

        Eemeli kompastui astuessaan taaksepäin ja rojahti lattialle ja kolautti päänsä seinään.Tälli oli sen verran kova että hetken hän näki vain tähtiä
        Annika kirkaisi pelöstyneesti kun kalu luiskahti hänen kädestään ja voihkaisi- ei kai sattunut pahasti?
        Raijakin kumartui katsomaan kuinka kävi ja kysyi- ei kai se pyörtynyt?

        Eemeli avasi silmänsä ja huomasi Raijan tissit yläpuolellaan .Myös Annika kyykistyi alas ja tarkateli poikaa huolestuneesti. Hieman hölmistyneenä ja ehä vähän vielö humalassakin Eemeli tuijotti tytön isoja rintoja ja yöpaidan läpi kuultavaa mustaa kolmiota pitkien söörien välissä.
        -ei täs mitään ,hän sitten murahti .Vedä nää vitun housut pois!
        Annika huoahti helpottuneesti , tarttui kiinni farkkuihin ja kiskaisi ne ja kalsarit yhdellä rajulla tempauksella irti Eemelin jaloista nuun että poika luisui selälleen lattialle.
        - Ahh ,mikä upea seiväs! Annika henkäisi ja heitti vaatteet taakseeen ,veti yöpaidankin yltään ja Eenelin tuijottaessa silmät tapillaan tuota uhkeea näkyä,tyttö tarttui kiinni Eemelin kivikovaan kaluun ja kumartui ottamaan sen suuhunsa. mhhmm , ihana kyrpäähhmm tyttö inisi imiessään kalua .
        Eemeli makasi selällään ja vain tuijotti .Tytön pää nousi ja laski hänen imiessä kalua.Eemeli tunsi kuinka tyttö nuoli terskaa ,otti völillä pallitkin suuhun ja imi niitäkin. UUUH- Eemeli voihki,näin hyvin ei kukaan ollut koskaan imenyt! Hän tunsi äkkiä jotain poskellaan , käänsi päänsä ylös ja näki Raijan hierovan pientä tissiään vasten poskea. - ime mun tissiä! Tyttö voihki ja runkkasi nyt kiivasti pilluaan sängyssä.
        Eemeli nousi istumaan ja otti tytön toisen pienen tissin suuhunsa, nänni oli paisunut ja kova.Hän otti sen hampaiden väliin ja venytti sitä Uiihh iihh kiljui Raija , ahh mä saaan ! Uiiiuujjj tyttö kiljui kovaan ääneen ,tarttui Eemeliä kädestä ja ohjasi pojan käden jälkijensa väliin.Eemeli tunsi kuinka märkä Raija oli ja työnsi kaksi sormea tuohon liukkaaseen vakoon
        Sormet upposivat sinne ja hän alkoi nussiaa tyttöä sormillaan. - ashhh just , noi, tee noinnahhh !Raija voihki kiimaisena.Tekee hyvväöhh !
        Eemeli tunsi olevansa taivaassa...kaksi kiimaista kaunista naista !

        Raijan posliinipillu supisteli Eemelin runkatessa sitä ,hän työnsi nyt 4 sormea tuohon litimärkäön pilluun- UUUIIHHH Raija kiljui ja nosteli lantiotaan yläs,jännitti pakaroitaan, pillu imi Eemelin sormet tiukkaan otteeseen ,oli kuin sornet olisivat olleet märässä imurissa joka imi niitä aina vain syvemmälle..
        Annika lopetti kullin imemisen kuullessaan Raijan ulinan
        - no nyt neiti Siveähän saa kunnon orkut! Hän nousi pystyyn ja kyykistyi sitten Eemelin jäykän kalun ylle nappasi kiinni siitä ja ohjasi sen pilluunsa.
        - Oih sehän nenee syvälle ! Tyttö alkoi rajun ratsastuksen kyrvällä,,isot , raskaat rinnat roikkuivat Eemekin kasvojen päällä ja poika tarttui toisella ködellä himokkaasti kiinni toiseen tissiin , nosti päätään ja imaisi kovettuneen näännin suuhun..- Mmmm ,toinen käsi pillussa ja iso tissi suussa argghh , poika huohotti , Hän tunsi olebansa pelkkää himokasta kyrpäää koko mies
        Arrghh kisää pillua ratsastakyrvällä,ime se kokonaan pikluun, uuhhh Nyt hän tunsi laukeamisen olevan lähellä mutta pidätteli sitä vielä.
        Raijan lantio vatkasi edelleen, tyttö ynisi hiljaa ja Annikakin alkoi saada- uihh ihanaa kyrpää nussi mua isokyrpä aahhhh!!
        Annika työnsi nyt sormen Raijan pillun huulille, tarttui Eemelin ranteesta ja veri pojan käden ulos, jolloin Raija vinkaisi pettyneesti ja sanoi, - älä vielä tee vielä silmät ummessa hyväilken pikku tissejäö..

        - Uih jjust noi jooh Raija uikutii kun Annika työnsi koki nyrkin hitaasti tytön pilluun
        Eemeli tunsi tulevansa hulluksi himosta,pallit olivat räjähtämäisillään.molemmat tytöt voihkivat äänekkääästi, voimakas pillun tuoksu täytti koko pienen huoneen..


    • Anonyymi

      Hyvä alku

    • Anonyymi

      Eemeli oli kuitenkin ollut jo liian pitkään kiihottunut joten siinä samassa hän sai siemensyöksyn. Spermaa ruiskahteli lattialle ja lopulta kalu lerpahti paineiden päästyä ulos. Eemeli veti housut jalkaansa ja lähti nolona pois paikalta. Jäi pillut nussimatta.

      • Anonyymi

        Pilipali pojat ne taas satuilee


      • Anonyymi

        Eemelin nolosti lähdettyä Raija ja Annika totesivat, että jäipä melkoisen kiimainen olo.
        Helpotettaisiinko vähän toisiamme, Annika kysyi. Nyökkäyksen saatuaan hän haki lempidildonsa ja liukkaria omasta huoneesta, sen jälkeen hän asettui Raijan viereen sängylle.
        Anna mä ensin, Annika sanoi.
        Raija asettui selälleen sängylle jalat haralleen ja sulki silmänsä. Annika nousi polvilleen ja alkoi käsillä hyväillä vartaloa. Pitkiä hyväileviä silityksiä, rintojen kaarien tunnusteluja. Nännit olivat jo aivan nöpöllään, ne odottivat jo kiihkeästi pehmeää suuta imemään. Annika otti toisen nännin huuliensa väliin, ensin kevyesti ja sitten imua voimistaen. Samalla käsi vaelsi kaarrellen kohti jalkoväliä. Raija ynisi kiihkosta. Käsi otti häpykummun kämmeneen ja sormet hyväilivät pillun ympäristöä. Annikan kieli lähti vaeltamaan tisseiltä kohti jalkoväliä, kiusoitellen ja kierrellen, sormien samalla hyväillessä pillun ympäristöä. Kielen osuessa klitorikseen Raija oli kuin sähköiskun saanut. Kieli aloitti klitoriksella ja hävyllä pehmeän pyörittelyn, samalla kädet levittivät dildolle mukavan kerroksen liukkaria. Ei niin, että Raija ei olisi ollut vielä riittävän kostea, hän suorastaan valuu, mutta dildon paksuus vain tuntuu mukavammalta, kun on myös liukkaria. Annika antoi kielensä kärjen avata häpyhuulet aivan avoimeksi kuin perhosen ottamassa aurinkoa, sitten hän asetti dildon kärjen pillun aukolle ja alkoi painaa sitä määrätietoisesti sisään...


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe