Haluaisin istuttaa valk.autotallin seinustan kaunistukseksi jotain korkeahkoa kukkaa. Mahtaisiko salkoruusu olla kiitollinen kasvatettava ja mikä on sen kukinta-aika.
salkoruusu
3
2183
Vastaukset
- sama
Tosiasiassahan tämä ei ole varsinainen ruusu, mutta nimensä takia laitoin kysymyksen tänne.
- sari
Jos laitat salkoruusun siemenestä, silloin se kukkii vasta seuraavana vuonna,mutta jos ostat valmiit taimet,kukinta on samana vuonna.Se on siis kaksivuotinen.Kun on kukkinut leikkaa heti varsi poikki,näin saat sen kukkimaan vielä seuravanakin vuonna.Punaiset kerrotut kukat ovat komeita.
Näin tein viime syksynä, leikkasin kukkavanan poikki,nyt näkyy tulevan samasta juurakoska uudet lehdet.Jos leikkaat kukkavanan poikki, silloin et saa siitä uusia siemeniä.
Salkoruusu tarvii lämpimän paikan ja hyvämultaisen maan.
Mikähän aika se kukki..muistaakseni joskus heinäkuun lopusta alkaen,viime vuonna aika myöhään,johtuiko ilmoista. - sama
sari kirjoitti:
Jos laitat salkoruusun siemenestä, silloin se kukkii vasta seuraavana vuonna,mutta jos ostat valmiit taimet,kukinta on samana vuonna.Se on siis kaksivuotinen.Kun on kukkinut leikkaa heti varsi poikki,näin saat sen kukkimaan vielä seuravanakin vuonna.Punaiset kerrotut kukat ovat komeita.
Näin tein viime syksynä, leikkasin kukkavanan poikki,nyt näkyy tulevan samasta juurakoska uudet lehdet.Jos leikkaat kukkavanan poikki, silloin et saa siitä uusia siemeniä.
Salkoruusu tarvii lämpimän paikan ja hyvämultaisen maan.
Mikähän aika se kukki..muistaakseni joskus heinäkuun lopusta alkaen,viime vuonna aika myöhään,johtuiko ilmoista.Kiitos,kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k734001- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia372747- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055