Käykö muun merkkisten peräprutkujen tiiviste Tohatsuun. Ei ole paikkakunnalla Tohatsun varaosia, käykö esim Marinerin tiiviste. Niitä löytyisi.
Tohatsun 3.5 öljypropun tiiviste
6
507
Vastaukset
Miksi siihen ei kävisi sopiva O-rengas.Niin on meillä (AQ 280).
Jos Marinerin tiiviste on samoissa mitoissa niin miksi ei.Huono tiiviste aiheuttaa öljyvuodon ja syksyllä voi vaihdelaatikossa olla vettä.Kannattaa syksyllä tarkistaa.- Anonyymi
Eikös Mercury/Mariner ja Tohatsu ole lähes sama prutku? Ainakin noissa pienissä koneissa.
Täytyy ottaa tiiviste malliksi ja mennä Motonettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Mercury/Mariner ja Tohatsu ole lähes sama prutku? Ainakin noissa pienissä koneissa.
Täytyy ottaa tiiviste malliksi ja mennä Motonettiin.Mercury ja Tohatsu ainakin on sama kone 50 asti .
- Anonyymi
Tuo tiivistehän onkin ihan vaan kuminen prikka, luulin että se on joko alumiinia tai kuparia.
- Anonyymi
Pitääkin olla öljy kestävä tuo kuminen tiiviste.
- Anonyymi
Kävisikö nestemäinen hydrauliikkatiiviste?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029