Tietääkö kukaan mitä voisi on synnytyksen aikana tulevä vihreä lima?mistä se johtuu??(sitä oli paljon)se ei ilmeisesti kovin yleistä ole.koska silloin kun kyseinen synnytys tapahtui niin kätilö ei tiennyt mistä se johtui eikä myöskään lääkäri.
Vihreää limaa??
5
1085
Vastaukset
- täältäkään sen
viisaampaa löytyy...jos kätilö eikä lääkärikään ole tiennyt mistä johtuu... :0
- Kohta 3:n äiskä
Oliko lapsivesi vihreää? Se viittaa kai siihen että vauva on kakannut lapsiveteen. Ihme ettei lääkäri muka tiennyt syytä... jos siis kyse oli vihreästä lapsivedestä, vai mitä limaa tarkoittanet.
- **'
Ei lapsivesi.vaan synnytyksen yhteydessä.ja kyselen siksi kun tapauksesta jo aikaa josko joku olisi törmännyt samaan ja tietäisi selityksen"nykypäivänä".ja eihän se aina sitä tarkoita että josko yksi lääkäri tai kätilö ei sitä tiedä niin ei kukaan tiedä..
- @@@
**' kirjoitti:
Ei lapsivesi.vaan synnytyksen yhteydessä.ja kyselen siksi kun tapauksesta jo aikaa josko joku olisi törmännyt samaan ja tietäisi selityksen"nykypäivänä".ja eihän se aina sitä tarkoita että josko yksi lääkäri tai kätilö ei sitä tiedä niin ei kukaan tiedä..
myöskin samanlaisista tapauksista.kyseessä oli ilm. jonkinmoinen raskausmyrkytys.minun kuulemissani jutuissa yhteistä oli että äitejä oli pahoinpidelty raskausaikana.molemmilla oli ollut vihreää limaa.
- Anonyymi
@@@ kirjoitti:
myöskin samanlaisista tapauksista.kyseessä oli ilm. jonkinmoinen raskausmyrkytys.minun kuulemissani jutuissa yhteistä oli että äitejä oli pahoinpidelty raskausaikana.molemmilla oli ollut vihreää limaa.
Lapsi kakannut veren ja se vihreä väri on sekoittunut myös siihen limaan mikä suojaa kohtua tulehdukselta ennen synnytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893754- 252106
- 2002052
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871564PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3451479Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901171Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151119- 931110
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32985Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72916