Vihreää limaa??

**'

Tietääkö kukaan mitä voisi on synnytyksen aikana tulevä vihreä lima?mistä se johtuu??(sitä oli paljon)se ei ilmeisesti kovin yleistä ole.koska silloin kun kyseinen synnytys tapahtui niin kätilö ei tiennyt mistä se johtui eikä myöskään lääkäri.

5

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältäkään sen

viisaampaa löytyy...jos kätilö eikä lääkärikään ole tiennyt mistä johtuu... :0

• Kohta 3:n äiskä

Oliko lapsivesi vihreää? Se viittaa kai siihen että vauva on kakannut lapsiveteen. Ihme ettei lääkäri muka tiennyt syytä... jos siis kyse oli vihreästä lapsivedestä, vai mitä limaa tarkoittanet.

• **'

Ei lapsivesi.vaan synnytyksen yhteydessä.ja kyselen siksi kun tapauksesta jo aikaa josko joku olisi törmännyt samaan ja tietäisi selityksen"nykypäivänä".ja eihän se aina sitä tarkoita että josko yksi lääkäri tai kätilö ei sitä tiedä niin ei kukaan tiedä..

• @@@
        **' kirjoitti:

Ei lapsivesi.vaan synnytyksen yhteydessä.ja kyselen siksi kun tapauksesta jo aikaa josko joku olisi törmännyt samaan ja tietäisi selityksen"nykypäivänä".ja eihän se aina sitä tarkoita että josko yksi lääkäri tai kätilö ei sitä tiedä niin ei kukaan tiedä..

myöskin samanlaisista tapauksista.kyseessä oli ilm. jonkinmoinen raskausmyrkytys.minun kuulemissani jutuissa yhteistä oli että äitejä oli pahoinpidelty raskausaikana.molemmilla oli ollut vihreää limaa.

• Anonyymi
        @@@ kirjoitti:

myöskin samanlaisista tapauksista.kyseessä oli ilm. jonkinmoinen raskausmyrkytys.minun kuulemissani jutuissa yhteistä oli että äitejä oli pahoinpidelty raskausaikana.molemmilla oli ollut vihreää limaa.

Lapsi kakannut veren ja se vihreä väri on sekoittunut myös siihen limaan mikä suojaa kohtua tulehdukselta ennen synnytystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      11
      2919
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      863
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe