Hän on opetellut rakastamaan, hän on vailla koulutusta.
Siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta.
Ne häntä piikittelee, mutta hän sen kestää kyllä.
Hän ei rakkautta tee, hän pitää sitä yllä.
Onko väliä sen, hän minne menee yöksi,
Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä nainen?
Ihminen, joka on rakkauden ammattilainen.
Ihmissydän ajoittain kasvaa naavaa taikka kaarnaa.
Hän rakastaa vain, vaan ei rakkautta saarnaa.
Terveellinen itsekkyys antaa viimeisenkin vaatteen.
Oppilaiden typeryys siitä tekee periaatteen
Rakkaus tekee katkeraa paatuneeseen omatuntoon.
Hän ihmistä satuttaa kun ihmisyyden hoitaa kuntoon.
Hän kantaa mukanaan kaiken julmuuden ja pilkan.
Saa naulat vuorollaan läpi ranteen, läpi nilkan.
Juice Leskinen
Rakkauden ammattilainen!
11
126
Vastaukset
Tämä Raamatunkohta kertoo samasta ,otsikon rakkauden ammattilaisesta!
Luuk
. 7:44 Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan.
7:45 Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään.
7:46 Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani.
7:47 Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."
7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut."
7:49 Niin ateriakumppanit rupesivat ajattelemaan mielessänsä: "Kuka tämä on, joka synnitkin anteeksi antaa?"
7:50 Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan."- Anonyymi
Saalemista sataa demonien höystämää *askaa.
Huomatkaa vellut, teitä hallitaan pelolla!
- Anonyymi
Kenelle bordellin isäntä osoitit avauksesi?
Tuliko joku freudilainen lipsahdus sinulta, kun Jeesuksesta kertova laulu tuo sinulle mieleen bordellin?
Jopa Rauhanyhdistyksellä on enemmän rakkautta kuin siellä (lue=Todella vähän).
Ihmisten alistaminen rahan ja jopa pelon voimalla seksiobjektiksi, on hoitokokouksen veroista "rakastamista".- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Tuliko joku freudilainen lipsahdus sinulta, kun Jeesuksesta kertova laulu tuo sinulle mieleen bordellin?
Jopa Rauhanyhdistyksellä on enemmän rakkautta kuin siellä (lue=Todella vähän).
Ihmisten alistaminen rahan ja jopa pelon voimalla seksiobjektiksi, on hoitokokouksen veroista "rakastamista".Väitätkö tosiaan Juicen olleen uskovainen ja Jeesuksen puolestaan prostituoitu?
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö tosiaan Juicen olleen uskovainen ja Jeesuksen puolestaan prostituoitu?
Missä niin olen väittänyt?
Prostituutio on yhtä vähän rakkautta kuin vl-hoitokokous.
Ovatko vellut oikeasti jo niin kuuppahimmeitä ,että kun puhutaan rakastavasta Jeesuksesta, niin he luulevat puhuttavan prostituutiosta?????????????????????????????
Aivan uskomatonta!!!!!!!!!
Juudaan kirje:
1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen
- Anonyymi
- Anonyymi
Laulu kertoo Jeesuksesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185533MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192866- 152839
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6142110Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1421935Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421365Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077