Rakkauden ammattilainen!

Hän on opetellut rakastamaan, hän on vailla koulutusta.
Siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta.
Ne häntä piikittelee, mutta hän sen kestää kyllä.
Hän ei rakkautta tee, hän pitää sitä yllä.
Onko väliä sen, hän minne menee yöksi,
Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä nainen?
Ihminen, joka on rakkauden ammattilainen.
Ihmissydän ajoittain kasvaa naavaa taikka kaarnaa.
Hän rakastaa vain, vaan ei rakkautta saarnaa.
Terveellinen itsekkyys antaa viimeisenkin vaatteen.
Oppilaiden typeryys siitä tekee periaatteen
Rakkaus tekee katkeraa paatuneeseen omatuntoon.
Hän ihmistä satuttaa kun ihmisyyden hoitaa kuntoon.
Hän kantaa mukanaan kaiken julmuuden ja pilkan.
Saa naulat vuorollaan läpi ranteen, läpi nilkan.

Juice Leskinen

11

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä Raamatunkohta kertoo samasta ,otsikon rakkauden ammattilaisesta!

Luuk
      . 7:44 Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan.
      7:45 Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään.
      7:46 Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani.
      7:47 Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."
      7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut."
      7:49 Niin ateriakumppanit rupesivat ajattelemaan mielessänsä: "Kuka tämä on, joka synnitkin anteeksi antaa?"
      7:50 Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan."

• Anonyymi

Saalemista sataa demonien höystämää *askaa.

• Huomatkaa vellut, teitä hallitaan pelolla!

• Anonyymi

Kenelle bordellin isäntä osoitit avauksesi?

• Tuliko joku freudilainen lipsahdus sinulta, kun Jeesuksesta kertova laulu tuo sinulle mieleen bordellin?
        Jopa Rauhanyhdistyksellä on enemmän rakkautta kuin siellä (lue=Todella vähän).

Ihmisten alistaminen rahan ja jopa pelon voimalla seksiobjektiksi, on hoitokokouksen veroista "rakastamista".

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Tuliko joku freudilainen lipsahdus sinulta, kun Jeesuksesta kertova laulu tuo sinulle mieleen bordellin?
        Jopa Rauhanyhdistyksellä on enemmän rakkautta kuin siellä (lue=Todella vähän).

Ihmisten alistaminen rahan ja jopa pelon voimalla seksiobjektiksi, on hoitokokouksen veroista "rakastamista".

Väitätkö tosiaan Juicen olleen uskovainen ja Jeesuksen puolestaan prostituoitu?

• Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö tosiaan Juicen olleen uskovainen ja Jeesuksen puolestaan prostituoitu?

Missä niin olen väittänyt?

Prostituutio on yhtä vähän rakkautta kuin vl-hoitokokous.

Ovatko vellut oikeasti jo niin kuuppahimmeitä ,että kun puhutaan rakastavasta Jeesuksesta, niin he luulevat puhuttavan prostituutiosta?????????????????????????????

Aivan uskomatonta!!!!!!!!!

Juudaan kirje:
        1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Laulu kertoo Jeesuksesta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4453
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3208
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2874
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2675
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2529
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2457
    7. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2344
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2275
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2055
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe