Rakkauden ammattilainen!

Hän on opetellut rakastamaan, hän on vailla koulutusta.
Siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta.
Ne häntä piikittelee, mutta hän sen kestää kyllä.
Hän ei rakkautta tee, hän pitää sitä yllä.
Onko väliä sen, hän minne menee yöksi,
Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä nainen?
Ihminen, joka on rakkauden ammattilainen.
Ihmissydän ajoittain kasvaa naavaa taikka kaarnaa.
Hän rakastaa vain, vaan ei rakkautta saarnaa.
Terveellinen itsekkyys antaa viimeisenkin vaatteen.
Oppilaiden typeryys siitä tekee periaatteen
Onko väliä sen, hän minne menee yöksi,
Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä nainen?
Ihminen, joka on rakkauden ammattilainen.
Rakkaus tekee katkeraa paatuneeseen omatuntoon.
Hän ihmistä satuttaa kun ihmisyyden hoitaa kuntoon.
Hän kantaa mukanaan kaiken julmuuden ja pilkan.
Saa naulat vuorollaan läpi ranteen, läpi nilkan.
Onko väliä sen, hän minne menee yöksi,
Hän sai ammatiksi rakkauden, mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä nainen?
Ihminen, joka on rakkauden ammattilainen.

Juice Leskinen

11

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä Raamatunkohta kertoo samasta ,otsikon rakkauden ammattilaisesta!

      Luuk
      . 7:44 Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen? Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni, mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan.
      7:45 Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään.
      7:46 Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä voiteli hajuvoiteella minun jalkani.
      7:47 Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."
      7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut."
      7:49 Niin ateriakumppanit rupesivat ajattelemaan mielessänsä: "Kuka tämä on, joka synnitkin anteeksi antaa?"
      7:50 Mutta hän sanoi naiselle: "Sinun uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan."

    • Anonyymi

      Saalemista sataa demonien höystämää *askaa.

    • Huomatkaa vellut, teitä hallitaan pelolla!

    • Anonyymi

      Kenelle bordellin isäntä osoitit avauksesi?

      • Tuliko joku freudilainen lipsahdus sinulta, kun Jeesuksesta kertova laulu tuo sinulle mieleen bordellin?
        Jopa Rauhanyhdistyksellä on enemmän rakkautta kuin siellä (lue=Todella vähän).

        Ihmisten alistaminen rahan ja jopa pelon voimalla seksiobjektiksi, on hoitokokouksen veroista "rakastamista".


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tuliko joku freudilainen lipsahdus sinulta, kun Jeesuksesta kertova laulu tuo sinulle mieleen bordellin?
        Jopa Rauhanyhdistyksellä on enemmän rakkautta kuin siellä (lue=Todella vähän).

        Ihmisten alistaminen rahan ja jopa pelon voimalla seksiobjektiksi, on hoitokokouksen veroista "rakastamista".

        Väitätkö tosiaan Juicen olleen uskovainen ja Jeesuksen puolestaan prostituoitu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö tosiaan Juicen olleen uskovainen ja Jeesuksen puolestaan prostituoitu?

        Missä niin olen väittänyt?

        Prostituutio on yhtä vähän rakkautta kuin vl-hoitokokous.

        Ovatko vellut oikeasti jo niin kuuppahimmeitä ,että kun puhutaan rakastavasta Jeesuksesta, niin he luulevat puhuttavan prostituutiosta?????????????????????????????

        Aivan uskomatonta!!!!!!!!!

        Juudaan kirje:
        1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laulu kertoo Jeesuksesta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe