Termeistä kyssä

Anonyymi

Käyttääkö jotkut lesbot itsestään termiä queer?
Onko nämä naiset kuitenkin enemmän bi/pan-osastoa jotka termiä käyttää?
Ja miksi osa kimpaantuu ja muuttuu puolustelevaksi jos kysyy toisen seksuaalisesta suuntautumisesta ihan kohteliaasti? Samantekevää minulle miten kukin haluaa määritellä tai olla määrittelemättä itseään näin yleisesti. Vakavaa parisuhdetta kun etsin niin todellakin haluan tietää mikä kiinnostava kohde on naisiaan. Epämääräiset vastaukset sen sijaan herättävät vain lisää epävarmuutta.

15

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käytä. Puhtaasti lesbo olen, viisarit värähtelee vain yhteen suuntaan.

    • Anonyymi

      Jotkut käyttävät tai molempia.

    • Anonyymi

      Olen lesbo ja silloin koen vahvasti kuuluvani suureen queer-perheeseen.

    • Anonyymi

      en käytä, enkä myöskään luokittele itseäni mihinkään kategoriaan..olen vain minä omana itsenäni. En myöskään loukkaannu. Jokainen on erilainen ja tärkeää on vain olla oma itsensä.

    • Anonyymi

      Queer tarkoittaa henkilöä joka kuuluu lgbtqia vähemmistöön, eli kuka tahansa henkilö joka ei ole hetero ja/tai cis on queer.

    • Anonyymi

      Queer on ehdottomasti bi/pan/tms-väen sana. Lesbona ei tarvitse kierrellä vaan sanoa suoraan olevansa lesbo.
      Monesti nämä "queer"-naiset ovat ihan perinteisessä heterosuhteessa.

      • Anonyymi

        Ajattelen samoin, jos joku kuvailee itseään minulle queer sanalla niin hän on minulle muuta kuin lesbo. Termit ja lyhenteet vieraita, mutta ei väliä sillä lesbo on se sana mitä olen.


      • Anonyymi

        Jotkut lesboista tykkäävät mieluiten käyttää queer - sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut lesboista tykkäävät mieluiten käyttää queer - sanaa.

        Varmaan sellaiset jotka häpeää lesbouttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sellaiset jotka häpeää lesbouttaan.

        En ole kyllä kuullut koskaan, että lesbot käyttäisi itsestään queer -sanaa.
        Lesbo on lesbo, vaikka voissa paistaisi. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä kuullut koskaan, että lesbot käyttäisi itsestään queer -sanaa.
        Lesbo on lesbo, vaikka voissa paistaisi. ;)

        Minä olen kerran, mutta ei se tainnut ihan lesbo olla… juttujen perusteella! Eikä raukka edes tajunnut mitä puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut lesboista tykkäävät mieluiten käyttää queer - sanaa.

        Niin he vain tykkäävät myös lesboista, vaikka ovat itse queer.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kerran, mutta ei se tainnut ihan lesbo olla… juttujen perusteella! Eikä raukka edes tajunnut mitä puhuu.

        Niinpä niin. Itse olen jopa treffeillä joutunut kuuntelemaan "queer" naiselta erään julkkismiehen kuolaamista. Ei tainnut tajuta kuinka typerältä se kuulosti. Vastaavia henkilöitä löytyy tinderistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Itse olen jopa treffeillä joutunut kuuntelemaan "queer" naiselta erään julkkismiehen kuolaamista. Ei tainnut tajuta kuinka typerältä se kuulosti. Vastaavia henkilöitä löytyy tinderistä.

        Niinpä, miehiin päin taitaa olla nuo queer -tyypit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, miehiin päin taitaa olla nuo queer -tyypit.

        Enää en lähde tapaamaan. Läksyt opittu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe