Käyttääkö jotkut lesbot itsestään termiä queer?
Onko nämä naiset kuitenkin enemmän bi/pan-osastoa jotka termiä käyttää?
Ja miksi osa kimpaantuu ja muuttuu puolustelevaksi jos kysyy toisen seksuaalisesta suuntautumisesta ihan kohteliaasti? Samantekevää minulle miten kukin haluaa määritellä tai olla määrittelemättä itseään näin yleisesti. Vakavaa parisuhdetta kun etsin niin todellakin haluan tietää mikä kiinnostava kohde on naisiaan. Epämääräiset vastaukset sen sijaan herättävät vain lisää epävarmuutta.
Termeistä kyssä
15
872
Vastaukset
- Anonyymi
En käytä. Puhtaasti lesbo olen, viisarit värähtelee vain yhteen suuntaan.
- Anonyymi
Jotkut käyttävät tai molempia.
- Anonyymi
Olen lesbo ja silloin koen vahvasti kuuluvani suureen queer-perheeseen.
- Anonyymi
en käytä, enkä myöskään luokittele itseäni mihinkään kategoriaan..olen vain minä omana itsenäni. En myöskään loukkaannu. Jokainen on erilainen ja tärkeää on vain olla oma itsensä.
- Anonyymi
Queer tarkoittaa henkilöä joka kuuluu lgbtqia vähemmistöön, eli kuka tahansa henkilö joka ei ole hetero ja/tai cis on queer.
- Anonyymi
Queer on ehdottomasti bi/pan/tms-väen sana. Lesbona ei tarvitse kierrellä vaan sanoa suoraan olevansa lesbo.
Monesti nämä "queer"-naiset ovat ihan perinteisessä heterosuhteessa.- Anonyymi
Ajattelen samoin, jos joku kuvailee itseään minulle queer sanalla niin hän on minulle muuta kuin lesbo. Termit ja lyhenteet vieraita, mutta ei väliä sillä lesbo on se sana mitä olen.
- Anonyymi
Jotkut lesboista tykkäävät mieluiten käyttää queer - sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sellaiset jotka häpeää lesbouttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sellaiset jotka häpeää lesbouttaan.
En ole kyllä kuullut koskaan, että lesbot käyttäisi itsestään queer -sanaa.
Lesbo on lesbo, vaikka voissa paistaisi. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä kuullut koskaan, että lesbot käyttäisi itsestään queer -sanaa.
Lesbo on lesbo, vaikka voissa paistaisi. ;)Minä olen kerran, mutta ei se tainnut ihan lesbo olla… juttujen perusteella! Eikä raukka edes tajunnut mitä puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin he vain tykkäävät myös lesboista, vaikka ovat itse queer.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kerran, mutta ei se tainnut ihan lesbo olla… juttujen perusteella! Eikä raukka edes tajunnut mitä puhuu.
Niinpä niin. Itse olen jopa treffeillä joutunut kuuntelemaan "queer" naiselta erään julkkismiehen kuolaamista. Ei tainnut tajuta kuinka typerältä se kuulosti. Vastaavia henkilöitä löytyy tinderistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin. Itse olen jopa treffeillä joutunut kuuntelemaan "queer" naiselta erään julkkismiehen kuolaamista. Ei tainnut tajuta kuinka typerältä se kuulosti. Vastaavia henkilöitä löytyy tinderistä.
Niinpä, miehiin päin taitaa olla nuo queer -tyypit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, miehiin päin taitaa olla nuo queer -tyypit.
Enää en lähde tapaamaan. Läksyt opittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086