Viime yönä, alku yöstä, heräsin ja menin keittiöön. Ihan normaalia mitä teen aina, mutta tällä kertaa takaisin makkariin mennessä aloin haromaan kaapin vieressä olevaa seinää, jotenkin niinkuin yrttäen avata kaapin ovea. Sitten vielä matossa oleva kuvio näytti kalalta ja yritin ottaa sen käteeni. Puoliso huusi sitten mitä teen, havahduin siihen ja menin takaisin nukkumaan. Mielestäni tuo on oire jostain, en ole varma mistä, olen ollut aika väsynyt ja voi jotenkin kuulua siihen, luulen.
Mikähän.....
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ketään kiinnostanut, mut minusta tuo oli jotenkin sairas kokemus. Sitä seinän haromista ei jotenkin voinut itse hallita, ja sama kun yritin ottaa sitä "kalaa" lattialta. Voisiko nämä olla jotain psykoosin oireita.
- Anonyymi
olisko ihan sellanen selitys kuin unissakävely.voisko olla ihan sellanen selitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisko ihan sellanen selitys kuin unissakävely.voisko olla ihan sellanen selitys?
No ehkä. Välillä tuntu, että olisi ollu tietoisessa tilassa ja välillä ei. Voi olla unissakävelyäkin. Päiväaikaan olen nukahdellut mitä ihmeellisemmissä tilanteissa. Uniapnea on ja hoito siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä. Välillä tuntu, että olisi ollu tietoisessa tilassa ja välillä ei. Voi olla unissakävelyäkin. Päiväaikaan olen nukahdellut mitä ihmeellisemmissä tilanteissa. Uniapnea on ja hoito siihen.
Usein unissakävelijä ei tiedosta kävelevänsä unissa vaikka silmät on auki.Jos olet havahtunut siihen että sulle sanotaan tosta niin minä epäilen unissakävelyä.
- Anonyymi
Unessa olit vielä, mäkin yritin mennä puolinukuksis seinän läpi vessaan ennenkuin havahduin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384