Täyttääkö vl-mantra loitsimisen tuntomerkit? Aiheellinen varoitus!

Apt.19:13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa."
19:14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
19:16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

Huomatkaa etteivät edes loitsijat uskaltaneet mantrata nimeen-ja vereen, niin kuin julkeat vellut.

Oikeastaan on onni että teidät on suljettu paatumukseen.,jota kuvailette onnen ja autuuden tilaksi, aina iloon ja riemuun asti. Onni siksi, ettette jaksaisi elää jos tajuaisitte tilanteenne.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      LOPETA JO NUO OMAT LOITSUSI !! ETKÖ HUOMAA MITÄ TEET JA KIRJOITAT, ET KUMMINKAAN SAA MUUTETTUA VL.-USKOVIEN ELÄMÄÄ, IHAN TUULEEN HUUTELET !!!

      • Jes. 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

        Niin se vaan on, ettet tiedä mitä kirjoitit. Mutta oikessa olet ,etten minä saa muutettua vl-uskovien elämää. En saa tehdä niin enkä kykene siihen.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Jes. 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

        Niin se vaan on, ettet tiedä mitä kirjoitit. Mutta oikessa olet ,etten minä saa muutettua vl-uskovien elämää. En saa tehdä niin enkä kykene siihen.

        🕎✡️🕎✡️🕎✡️😈😈😈✡️🕎✡️🕎✡️😈😈😈🐏🐏🐏🐏🐏🐏🦁sanovat olevansa eivätkä ole.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Jes. 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

        Niin se vaan on, ettet tiedä mitä kirjoitit. Mutta oikessa olet ,etten minä saa muutettua vl-uskovien elämää. En saa tehdä niin enkä kykene siihen.

        Jesaja 53 ristillä. Mooses paska.


    • Anonyymi

      Se on sillä tavalla että jokainen saa uskonsa mukaan tuomion tai pelastuksen. Siitä ei päätä yksikään ihminen, ei liike eikä kirkko. Tuomarin nimi on Jeesus.

      • Aamen!


      • Anonyymi

        Joka kieltää Pojan sillä ei ole isääkään.


    • Vl-loitsijatkin sanovat Herramme nimeä yli vaikka minkälaisten ketaleiden, kysymättä uskovatko he edes Jeesukseen. Ketaleita loitsijatkin?

      • Anonyymi

        Pääsiäinen lähestyy, *demonipesä villiintyy noidastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen lähestyy, *demonipesä villiintyy noidastaan.

        Miksi tuo kirjoitusmuoto? Miksi ei suoraan Demonipesä?
        Onko teille laitettu joku esto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuo kirjoitusmuoto? Miksi ei suoraan Demonipesä?
        Onko teille laitettu joku esto?

        Mun mielestä asioista saa puhua suoraan. Saalemikko on tunnettu *demonipesä, vaikka mitä sanois. Hänhän panettelee täällä vuodesta toiseen. Ilman demonien vaikutusta hän tällaiseen tuskin edes kykenisi. Hän saa toisinsanoen voimansa pahoista hengistä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä asioista saa puhua suoraan. Saalemikko on tunnettu *demonipesä, vaikka mitä sanois. Hänhän panettelee täällä vuodesta toiseen. Ilman demonien vaikutusta hän tällaiseen tuskin edes kykenisi. Hän saa toisinsanoen voimansa pahoista hengistä!

        Hänkin uskoo olevansa oikeassa, kunnioittakaamme sitä!

        Siunausta päivääsi, toivottavasti et kohtaa demoneita!


      • Anonyymi

        Ketaleet pelastuu fariseukset ei .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen lähestyy, *demonipesä villiintyy noidastaan.

        Juutalaiset noidat pääosassa iso ruma nenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä asioista saa puhua suoraan. Saalemikko on tunnettu *demonipesä, vaikka mitä sanois. Hänhän panettelee täällä vuodesta toiseen. Ilman demonien vaikutusta hän tällaiseen tuskin edes kykenisi. Hän saa toisinsanoen voimansa pahoista hengistä!

        Hellareissa on panettelua pilkkaajahenkiä.


    • Anonyymi

      Päivi Räsänen vapautunut syytteistä !! Saako toiset uskovat saarnata niin kuin raamatussa on kirjoitettu !?

      • Tällä palstalla ei ainakaan saarnata "saarnata" Raamatun kirjoituksia. Velluilta saa heti demonipesän- ja ties minkä haukkumanimen.

        Luultavasti olet vellu. Raamattu on muutakin kuin yksi rankasti omaan pussiin tulkittu kohta.

        Maailman ohuin kirja, :vellujen Raamattu. Säästyy paperia ja painomustetta.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tällä palstalla ei ainakaan saarnata "saarnata" Raamatun kirjoituksia. Velluilta saa heti demonipesän- ja ties minkä haukkumanimen.

        Luultavasti olet vellu. Raamattu on muutakin kuin yksi rankasti omaan pussiin tulkittu kohta.

        Maailman ohuin kirja, :vellujen Raamattu. Säästyy paperia ja painomustetta.

        sinä oot henkisesti sairas vihan lietsoja, tekijä vihan ajassa. ihme, että saat olla vapaalla jalalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinä oot henkisesti sairas vihan lietsoja, tekijä vihan ajassa. ihme, että saat olla vapaalla jalalla.

        No onneksi se ei ole teistä kiinni. Peräsit "Saako uskova saarnata niin kuin on Raamatussa kirjoitettu?"

        Niin, Saarnaatteko aina kotonakin? Kerro mikä on puheen ja saarnan ero?

        Ystävällinen rakkauden kehoitus: Luepa joskus sitä Raamattua, niin tiedät mistä kirjoitat. Jos kuljet vain seuroissa, niin siellä puhuu vl-ihminen läpiä päähänsä ja hän lukee kuin se kuuluisa karvakoipi, niitä harvoja Raamatunkohtia. Et tule siellä hullua hurskaammaksi.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tällä palstalla ei ainakaan saarnata "saarnata" Raamatun kirjoituksia. Velluilta saa heti demonipesän- ja ties minkä haukkumanimen.

        Luultavasti olet vellu. Raamattu on muutakin kuin yksi rankasti omaan pussiin tulkittu kohta.

        Maailman ohuin kirja, :vellujen Raamattu. Säästyy paperia ja painomustetta.

        Maailman ohutälyisin saalemikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman ohutälyisin saalemikko.

        Niinkö siellä Raamatussa lukee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailman ohutälyisin saalemikko.

        Niin olen ja olen jopa ylpeä siitä. Ajattele, löysimme viimeinkin, yhteisen sävelen. Konsensus välillämme!

        2Kor. 11:16 Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata.


      • Anonyymi

        Räsänen oli mukana työryhmässä missä tehtiin sana kiihotus.....no mitä toisille sitä itselle. Karma ja Mooses. Jahve koston Jumala. Muslimit hellarit istuisi kaikki vaparit vankilassa kiihotuksesta kun kuuntelee heidän herjauksiaan ja fuck you kirouksiaan juutalaiset piirtelee hakaristejä syyttää syyttömiä.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        No onneksi se ei ole teistä kiinni. Peräsit "Saako uskova saarnata niin kuin on Raamatussa kirjoitettu?"

        Niin, Saarnaatteko aina kotonakin? Kerro mikä on puheen ja saarnan ero?

        Ystävällinen rakkauden kehoitus: Luepa joskus sitä Raamattua, niin tiedät mistä kirjoitat. Jos kuljet vain seuroissa, niin siellä puhuu vl-ihminen läpiä päähänsä ja hän lukee kuin se kuuluisa karvakoipi, niitä harvoja Raamatunkohtia. Et tule siellä hullua hurskaammaksi.

        Ortodoksit vapaamuurareita ne on selvänäkijöitä ja hokee kuolemalla kuoleman voitti Jalovaara Juntunen Koivisto sekopäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö siellä Raamatussa lukee?

        Lukee että rauha rauha vaikka rauhaa ei ole. Ei ole. Ei ole. Ei ole.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Niin olen ja olen jopa ylpeä siitä. Ajattele, löysimme viimeinkin, yhteisen sävelen. Konsensus välillämme!

        2Kor. 11:16 Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata.

        Saalemisti Mooses luulee taas olevansa joku kuolleista apostoleista 🤩😭🤩😭🤩✡️✡️


    • Anonyymi

      Useissa uskonnoissa mantrataan ja se on ihan normaali osa uskontoa. Protestanttisissa kristinuskoissa mantrataan ehkä vähiten kaikista. Vanhoilluslestadiolaisuus on monella tapaa lähempänä katolilaisuutta kuin protestanttisuutta.

      • Kristinuskon yksi näkyvimmistä tuntomerkeistä on, ettei siinä mantrata,

        Matt. 6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan

        Olet oikeassa, analyysissasi v-lestadiolaisuudesta. Kristinuskon irvikuvia molemmat.


      • Anonyymi

        Nehän hilluu joko kirjaimen vanhassa tai budhan hallelujaa hengessä NIRVANASSA. 🤡🤡🤡🤡🌈🌈🌈🌈✡️✡️


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Kristinuskon yksi näkyvimmistä tuntomerkeistä on, ettei siinä mantrata,

        Matt. 6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan

        Olet oikeassa, analyysissasi v-lestadiolaisuudesta. Kristinuskon irvikuvia molemmat.

        Matt 6 oli aikana jolloin pakanat alkoi vasta kääntyä kristityiksi kuultuaan evankeliumin ja kun judet ei ottanut sitä vastaan niin pakanat otti ja näin kristityiksi kääntyneet eivät enää ole 2000 vuoteen olleet pakanoita eikä juutalaiset ota vastaan evankeliumia vieläkään.


    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä kumpuaa tuo sun viha Jumalan lapsia kohtaan?
      Miten ihmeessä jaksat vuodesta toiseen riukua täällä panettelemassa meitä uskovaisia?
      En voi käsittää!

      • Päinvastoin, minun toimintani kumpuaa rakkaudesta, teitä eksytettyjä ihmispoloisia kohtaan. Miten voisin vihata jo muutenkin kärsineitä ihmisiä. Ja kertomani ei ole sarkasmia.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Päinvastoin, minun toimintani kumpuaa rakkaudesta, teitä eksytettyjä ihmispoloisia kohtaan. Miten voisin vihata jo muutenkin kärsineitä ihmisiä. Ja kertomani ei ole sarkasmia.

        Rakkaudesta ei kukaan riuvu. Jos toimit rakkauden pohjalta, niin haluat kaikille ihmisille hyvää, etkä panettele ja riuvu alvariinsa. Mutta minkäpäs sille mahtaa, jos on niin pahasti demoneiden vallassa…..


      • Anonyymi

        Kuules hellari ja ovesta vapari babtisti te olette kristittyjä vihaavia budhahenkisiä lakihenkisiä noitia vapaamuurareita eikä teitä voi pelastaa enää teidän syntien tähden mitä olette eksyttäneet kristittyjä pois ristiltä ja kironneet varastaneet heiltä tehnyt piraattia tuominnut ja laittanut saatanalle näitä pienimpiä olette myllynkivi kaulassa väärissä opeissa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Päinvastoin, minun toimintani kumpuaa rakkaudesta, teitä eksytettyjä ihmispoloisia kohtaan. Miten voisin vihata jo muutenkin kärsineitä ihmisiä. Ja kertomani ei ole sarkasmia.

        Et tiedä mitään rakkaudesta olet kilisevät kymbaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules hellari ja ovesta vapari babtisti te olette kristittyjä vihaavia budhahenkisiä lakihenkisiä noitia vapaamuurareita eikä teitä voi pelastaa enää teidän syntien tähden mitä olette eksyttäneet kristittyjä pois ristiltä ja kironneet varastaneet heiltä tehnyt piraattia tuominnut ja laittanut saatanalle näitä pienimpiä olette myllynkivi kaulassa väärissä opeissa.

        voi sentään...hoitokouksessako sait nuo traumasi joista päällimmäisiä heittelet foorumille !!?

        otan osaa tokikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitään rakkaudesta olet kilisevät kymbaali.

        No näytä minulle
        mitä on oikea Rakkaus!


    • Anonyymi

      Kyllä kabbala ✡️🕎😈eksyttää pois ristiltä myös 🐏🦄eläin uhrit.

    • Anonyymi

      Mistä oikein ammennat voimasi tuohon jatkuvaan riukumiseen ja panetteluun?
      Olet jo vuosia riukunut ja koko ajan soi sama levy. Eikö välillä voisi keskittyä omaan elämään alituisen riukumisen sijaan? Saattaa olla, etttä elämäkin alkaa hymyilemään, kun osaa suunnata uuteen, eikä asettua jatkuvaan riukumiseen, mistä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä pitkässä juoksussa. Suosittelen lämpimästi, että etsit elämää muualta ja annat uskovaisten elää rauhassa.

      • Anonyymi

        On surullista, että jotku käyttää kaiken voimansa riukumiseen. Mutta minkäs mahdat. Jos riukuminen on tärkiää, ni siinä riukuu. Mitään hyötyä siitä ei kuitenkaan ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On surullista, että jotku käyttää kaiken voimansa riukumiseen. Mutta minkäs mahdat. Jos riukuminen on tärkiää, ni siinä riukuu. Mitään hyötyä siitä ei kuitenkaan ole!

        missäs se kylänperä mahtaa sijaita jossa tuollainen sana kuin riukuminen on jonkun suussa !

        en ole eläissäni kuullut moista ulkovessan nimeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        missäs se kylänperä mahtaa sijaita jossa tuollainen sana kuin riukuminen on jonkun suussa !

        en ole eläissäni kuullut moista ulkovessan nimeä.

        Joku kertoi että se on Takahikiä niminen kylä, missä riu-utaan.

        Takahikiän rauhanyhsistys,,metka nimi.


    • Anonyymi

      AP.t.19. Juutalaiset ✡️✡️✡️✡️🌈🌈🤡🤡🤡🦁🦁🦁🐏🐏🕎🕎🕎😎🤩loitsijat. Juutalaiset loitsijat . JUUUUDA JUUDA JUDAH JUDAH LAISET loitsut. Osaatko lukea.

    • Anonyymi

      mentaaliongelmaisia on foorumit täynnä. se on kai sitä nykyistä avohoitoa kun rahat on loppu joka paikasta.

      • Täytät kerhomme kriteerit. Ansiosi riittää kunniajäsenyyteen heti kättelyssä! Käy peremmälle!

        Haluatko kertoa mentaaliongelmastasi lisää?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe