moi! Oon menossa maanantaina ravitsemusterapeutille laatii jotai ravitsemussuunnitelmaa, osaako joku sanoo et minkälaista odottaa? Oon 158cm ja 36,4kg. Enkä painoani halua nostaa.
ravitsemusterapia
8
305
Vastaukset
- Anonyymi
ja voiko ne määrätä jotain nutridrinkkejä yms
- Anonyymi
Jos tavoite on laihtua entisestään niin mikä järki on mennä ravitsemusterapeutille.
- Anonyymi
ei ollut mun päätös. Vanhemmat pakottaa seuraamaan tarkasti ravintosuunnitelmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ollut mun päätös. Vanhemmat pakottaa seuraamaan tarkasti ravintosuunnitelmaa
sano tiukasti ettet halua syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sano tiukasti ettet halua syödä.
sit joudun nenämahaletkuun
- Anonyymi
Olet tosi laiha. Sairaalloinen alipaino sanoo painoindeksi laskuri.
Olen samanpituinen kuin sinä ja painoin joitain vuosia sitten 38,5 kiloa. Mielenterveysongelmien takia. Ja näytin keskitysleirivangilta.
Jos et rupea syömään ja nostamaan painoa, niin kuolet. Ei anorektikkona voi elää, kovin pitkään.
Pitäisi muuttaa ajattelutapaa, miksi haluat olla laiha. Toisaalta Ruotsissa tutkittiin, että eniten paranivat ne anorektikot, joita keskityttiin syöttämään. Ruuan puutekin voi lisätä anoreksia-ajattelua. Kun saa ravintoaineita, niin mielikin paranee jonkin verran. - Anonyymi
mutta ei näytä toi nenämahaletku vaikuttavan suhun mitenkään kun jatkat laihduttamista.Mutta tsemppiä ja hienoa että luut törröttää.Se on todella kaunista ja tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Eikö maistu suklaa patukka tai kroisantti?🌈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3246309Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta674154Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413505Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole813416Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava973359Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1923278Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022698Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll662688Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2152395Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113