GRAFEENI, LUODIT, NAKELTAVAT NAPPULAT.

Anonyymi

Grafeenista ja grafiitista tehdään lyijykunät ja lyijytäytekynän lyijyt.
Suomessa on maaperässä kyseisiä alkuaineita.
Lyijykynä ja lyijytäytekynä on suomalainen keksintö.

GRAFEENI ja GRAFIITTI ovat mustalle pahoille koneille kuoleman vakavaa asiaa.

Grafeeni luodilla mustaa pahaa konetta ammuttaessa se kaasuuntuu, muutamasta sekunnista muutamiin tunteihin,. Kaasuuntumisen aika johtuu, kuinka paljon niitä on kiinni toisissaan. mitä enmmän, sitä kauemmin kestää.
Tämä kaasuuntiminen ei ole ampujalle vaarallista, koska ne pahat koneet eivät pysty liikkumaan kaasuuntumisensa aikana.

Grafiitti luoti tekee kaikki näkymättömät pahat koneet, pompahtamalla näkyviksi, kaikki jotka ovat kiinni toisissaan. Tämän jälkeen ammuttu grafeeniluoti saa ne kaasuuntumaan, lakkaavat olemasta.

GRAFEENInappuloita ja GRAFIITTInappuloita saanee ostaa euro centin kappale.

Lyijygrafeeni luoti, puolet lyijyä ja puolet grafeenia murskaantuvalla kuparivaipalla saa aikaiseksi vihollisen kaasuuntumisen.

CO2, 12 gramman hiilidioksidi ponneaine kapseli ilma-aseessa saa 4.5 miilimetrin haulilla joka on tehty grafeenista, hyvän lähtönopeuden. Osuma saa aikaan vihollisen kaasuuntumisen. Kansalaiselle tämä kaasuuntuminen EI ole vaarallista.

Kainalokotelo on paras tapa suojattuun aseen kuin aseen kantamiseen mukana arjessa. Myös maaseudulla.

Kun varsinaista ampuma-asetta ei saa hankittua syystä tai toisesta. Grafeeni nappulat ja Grafiitti nappulat, niiden nakkelu kohteisiin, jotka ovat pahoja koneita, on tehokasta ja toimivaa.

Toimikaa, hankkikaa siviilipuolustusaseet ja varusteet.
Saatte vihollisen loppumaan.

1

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hernepyssy. Voi ostaa lähikaupasta, voi olla toimiva lapsen ase. Sillä voi ampua Grafiitti, Grafeeni ja punertavia muovikuulia. Halpaa ja toimivaa.
      Kun kohde ilmestyy kulkusuunnassa, edessä, kuin tyhjästä, voi liipaista. Jolloin kohde lennähtää seisomaan Grafeenijyvän päälle, kaasuuntuen hetkessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe