Etsinnässä feedee/feeder suhde

Anonyymi

Hei! 18 nainen etsii miestä lihotettavaksi

14

1779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiitos, minä en lähde mukaan pelleilyysi, joka ei ole tältä planeetalta. Toivottavasti et saa huijattua ketään mukaan ihan älyttömään huumoriisi. Joku raja pitää olla kaikella.

    • Anonyymi

      Jos sua kiinnostaa feeder hommat niin voisi kyllä kiinnostaa!

    • Anonyymi

      Kukaan terve ei halua itselleen diabetestä tai rasvamaksaa.

    • Anonyymi

      Pitsaa, hampurilaisia, ranskalaisia, majoneesia, kermaa, kermakakkua, suklaakakkua, suklaata, voisarvia, lihapiirakoita, voisilmäpullia, kerrosjuustoleipiä, friteerattua lihaa ja kanaa, grillimakkaraa, punaviintä, olutta ja sokerilimua.

      Minä alan tuohon juttuun, mutta minulla on kolme ehtoa. Ruuat ja juomat on mainittu yllä, ruuan määrä on kiloissa eli ei koskaan alle kolmea kiloa ruokaa päivässä ja viimeisenä ehtona on se, että sinä maksat sekä ruuat että juomat.

      Onko meillä diili?

    • Anonyymi

      Täällä olisi kanssa yksi 29v mies aiheesta kiinnostunut (:

      • Anonyymi

        Olet liian nuori minulle.


    • Anonyymi

      Olisi mukava tietää mitä kriteerejä sinulla on etsimällesi miehelle, ja että minkälainen sinä itse olet :)

    • Olen 40 - vuotias hieman pyöreä mies ja suurin fantasiani olisi että nainen lihottaisi minut todella lihavaksi niin että mahani olisi iso ja minulle kasvaisi lihavuudesta johtuvat tissit.

      Olisi ihana että nainen syöttäisi minua, tai aina kun olisin syönyt mahan täyteen niin nainen palkitsisi minut seksillä.

      Kiva olisi myös mikäli nainen seuraisi painoni nousua, laittaisi minut puntarille, mittaisi mahan kokoa mittanauhalla ja kommentoisi miten hyvin olen lihonut.

      Tälläinen olisi todella ihanaa. Valitettavasti en ole sellaista naista tavannut joka tykkäisi lihavasta miehestä tai miehen lihottamisesta,

      • Anonyymi

        Tiesitkö mihin rasvamaksa voi johtaa?Eli sä haluat tulla niin sairaaksi että sä kuolet sitten ja se nainen jää yksin kun olet kuollut.


    • Anonyymi

      Kasvava mieskaveri olisi kiva.

    • Anonyymi

      Minä olen jo valmiiksi ihan kauhea läski. Valitse minut. 10 000 kaloria päivässä menee helposti. Soitellaan!

    • Anonyymi

      Hei kiinnostaisi tuo

      • Anonyymi

        Kyllä. Kiinnostus on ihan sairaalloista!


    • Anonyymi

      Joku lihava kaveri vaikka kaljalle Helsingissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe