Sotaa käyty 5 viikkoa, persujen mietteitä?

Anonyymi

Venäjä on käynyt ryöstömurhasotaansa nyt viiden viikon ajan. Mitkäs ovat persujen mietteet nyt, kun ennen sotaa tuli, Riikka Purran sanoin, hyödyllisinä idiootteina edesautettua Euroopan kansallisvaltioiden sisäistä ja välistä hajaannusta ja luotua hyökkäykselle otollista maaperää. Entä onko Unkari, joka haraa vastaan Venäjäpakotteissa ja aikoo estää Suomen Nato-jäsenyyden, vielä hieno maa persujen mielestä, kuten oli ennen sotaa? Minä vaan kysyn?

46

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö me persupakkomielteinen sovittu että sinä otat joka aamu kiltisti lääkkeesi?

      • Anonyymi

        Ketä pakkomielteistä persua tarkoitat, vai yleisestikö kaikkia persuja?


      • Anonyymi

        ota OtaBanaaniJaRauhotu banaani ja rauhotu kun pinna on heti aamusta noin tiukalla .


      • Anonyymi
        31.03.2022 08:20

        Anonyymi kirjoitti:
        Ketä pakkomielteistä persua tarkoitat, vai yleisestikö kaikkia persuja?

        Sinua traumatisoitunutta ex persua nykyistä sinimustaa joka vinkuu tämänkin päivän persujen perään.


      • Anonyymi
        31.03.2022 08:53

        Sinimustat taas tabu joita ei saa edes mainita koska v..ttuile persuille ylläpidon suojeluksessa palstan prvovo-avauksia tehtaileva luotsi edustaa heitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä pakkomielteistä persua tarkoitat, vai yleisestikö kaikkia persuja?

        Pölhöpersuja, persuidiootteja, pikkuisia höpönassuja ja muita persuja ei olekaan.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Pölhöpersuja, persuidiootteja, pikkuisia höpönassuja ja muita persuja ei olekaan.

        Vihernäädältä paloi sulake?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihernäädältä paloi sulake?

        ÄLÄ NYT.
        Jäikö minulta joku pähkähullu persupoppoo huomaamatta.


      • Anonyymi

        No miksi et sitten ota lääkkeitäsi


    • Anonyymi

      Aloittaja lusikoinut lääkkeet murolautaselta.

    • Anonyymi

      kun velkarahaa ei eurooppalaisten nimissä voitu enää tehdä niin räjäytettiin kaupungit palasiksi (kontrolloidusti ) ja "jälleenrakennukseen " raha taas virtaa 🤣🤣🤣

      • Persut jakoivat, suorastaan lapioivat velkarahaa yrityksille ja niiden omistajille, rikkaille suurina verohelpotuksina ja kansalle köyhyyttä ja kurjuutta.
        Eivätkö persut muista?


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Persut jakoivat, suorastaan lapioivat velkarahaa yrityksille ja niiden omistajille, rikkaille suurina verohelpotuksina ja kansalle köyhyyttä ja kurjuutta.
        Eivätkö persut muista?

        Kyllä se on hyvin muistissa kuinka Soini lapioi rahaa jopa kreikkaan luvaten vaalien alla sen estävänsä avaten vielä rajat mamuille mm. sinun äänelläsi joka ihailee vieläkin hillotolppalaista joka möi hallituksessa prsettä niin paljon että meni puolue alta mitä sinäkin itket päivittäin somessa vielä vuosien jälkeenkin.


    • Anonyymi

      Koska olen persu, en vastaa yhteenkään kysymykseesi.

      Sen sijaan heitän omaperäisen ja hauskan kommentin lääkkeistä, jotka sinun pitäisi ottaa.

      Ja tottakai mainitsen "viherpunikit", vaikka he eivät asiaan mitenkään liity.

      • Anonyymi

        Koska ihailen Halosen ja Tuomiojan edustamaa Venäjä politiikkaa niin äänestän demareita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska ihailen Halosen ja Tuomiojan edustamaa Venäjä politiikkaa niin äänestän demareita.

        Hienoa, että tulet järkiisi. Erkki Tuomioja ja Tarja Halonen eivät kuuluneet Rauhanpuolustajiin, joka oli kepulaistien ja taistolais-kommunistien ikioma "rauhanjärjestö", täysin Moskovan ja ->NKP:n talutushihnassa.
        Ydin lehti ja Sadan komitea olivat oikeita rauhanjärjestöjä ja ne arvostelivat Neuvostoliittoa ja kommunistikomentoa hyvinkin kipakasti, jota ei Keskusta ja sen lehdet tehneet.
        On hienoa, kun sinä täysin pölkkypää ja mistään mitään tietämätön tulet järjen ja oikeudenmukaisuuden piiriin.


    • Anonyymi

      Demarina minä en ole sotaa vastaan . Sodan jälkeen yhteiskunnat sopeutuvat paremmin toisiinsa . Noinhan tapahtui 1945 jälkeen .

    • Unkari sanoi ei näille sotapartalapsille jotka valehtelevat ikänsä ja nimensä ,se aiheutti närää joissakin itseään oikeusvaltioina pitävissä Eu maissa.. Nyt unkarilaiset ovat ottaneet Ukrainasta tulleita pakolaisperheitä vastaan. Täälläkin nämä lähi-idästä tulleet sotapartalapset valittivat ruuasta ja liian pienistä "disckorahoista",sekä osasta muodoistui turvallisuusriski tytöille/naisille.

    • Anonyymi

      Koittakaa nyt vihernäädät rauhoittua ja menkää vaikka ulkoilemaan, hyvä keli. Mielikin rauhoittuu.

      • Ei se auta, jos me täysjärkiset olemme aivan hiljaa?
        Eivät persut yhtään siitä viisastu! Persut ovat juuri niin veronhimoisia mitä he ajatuksissa, sanoissa ja töissä osoittavat.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Ei se auta, jos me täysjärkiset olemme aivan hiljaa?
        Eivät persut yhtään siitä viisastu! Persut ovat juuri niin veronhimoisia mitä he ajatuksissa, sanoissa ja töissä osoittavat.

        Mistä asti se täysijärkisyys on skitsofreniaa tarkoittanut?


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Ei se auta, jos me täysjärkiset olemme aivan hiljaa?
        Eivät persut yhtään siitä viisastu! Persut ovat juuri niin veronhimoisia mitä he ajatuksissa, sanoissa ja töissä osoittavat.

        Millä perusteella liität itsesi täysijärkisiin? Eikö se edellyttäisi asiallista, totuudenmukaista kirjoittelua. Siis ei ollenkaan tuollaista jota sinä harjoitat.


    • Anonyymi

      Rauhoitu hyvä ihminen kanttaa mennä lääkäriin kysymään jotakin lääkettä persu allergiaan

      • Voi sinua reppahousu.
        Minä oikea Osmium kirjoitan aina totta. Usein lainaan SANATARKASTI PERSUJEN KIRJOITUKSIA, JA MUISTIN VARASSA SEKÄ PUHEITA ETTÄ JOITAKIN SANOMISIA SITEN, ETTÄ ASIA ON AINA KIRKKAASTI LUETTAVISSA.
        Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?


      • Anonyymi
        31.03.2022 12:48

        Taas niin kova sota omien sivupersoonien kanssa että kiihtyy raivareihin viesteistä jotka on kirjoittanut itse.


      • Osmium76 kirjoitti:

        Voi sinua reppahousu.
        Minä oikea Osmium kirjoitan aina totta. Usein lainaan SANATARKASTI PERSUJEN KIRJOITUKSIA, JA MUISTIN VARASSA SEKÄ PUHEITA ETTÄ JOITAKIN SANOMISIA SITEN, ETTÄ ASIA ON AINA KIRKKAASTI LUETTAVISSA.
        Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?

        Venäjä hyökkää Suomeen ja sinusta tulee tykinruokaa. Ja minä kusen haudallesi.
        😄😄😄😄😄


      • Anonyymi
        31.03.2022 13:29

        ja sensuuri taas samalla Ville 5 vuotta tasolla kuin trollaaminenkin.


      • Anonyymi
        B.lle kirjoitti:

        Anonyymi
        31.03.2022 12:48

        Taas niin kova sota omien sivupersoonien kanssa että kiihtyy raivareihin viesteistä jotka on kirjoittanut itse.

        Tässä toilailujasi eri nikeilläsi seuranneena. Olen pohtinut, miten häirikkötrolli käyttäytyisi palstalla. Halutessaan estää kaikenlaisen hiukankin älyllisen keskustelun syntymisen palstalle. Tuollainen suorittamasi toiminta, vaihtuvilla asiaa varten rekisteröidyillä nikeillä. Se olisi yksi tehokas tapa "hallita ja terrorisoida" palstaa. Hyökkäillä kommentoijien kimppuun, syytellä heitä, ilman että et ole pystynyt tai pysty mitään väitteistäsi todeksi osoittamaan.


      • Anonyymi

        Esimerkki siitä, kuinka minun ei tarvitse todistella sinulle yhään mitenkään sitä, että sinä trollaat luotsin pestin suojista juosten aina piiloon sensuutin taakse siitä kiinni jäädessäsi koska SINÄ ITSE käräytät aina itse itsesi siitä sensuurillasi.


      • Osmium76 kirjoitti:

        Voi sinua reppahousu.
        Minä oikea Osmium kirjoitan aina totta. Usein lainaan SANATARKASTI PERSUJEN KIRJOITUKSIA, JA MUISTIN VARASSA SEKÄ PUHEITA ETTÄ JOITAKIN SANOMISIA SITEN, ETTÄ ASIA ON AINA KIRKKAASTI LUETTAVISSA.
        Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?

        >>Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?>>

        Ilon päivä kun matu raiskaa vaimosi, tyttäresi, sisaresi, äitisi.
        {Z} 😄😄😄😄😄


      • Anonyymi

        Tyhmä kuin ossitum.


    • Anonyymi

      Eipä ole mahtunut suuremmin "persumielipiteitä" hyökkäävän ja räyhäävän älykkö-Osmiumin kommenttien väliin, Osmiumilla on ihan hirvee tappelu itsensä kanssa, mutta kyllä persut ovat pölhöjä, eikö vaan.

      🙊🙉🙈

      • Anonyymi

        Kyllä minä piirrän ristin seinään kun tällä persujen mustamaalaamiseen valjastetulla palstalla antipersun toimesta joskus sellainen ihme tulee vastaan kuin persun kirjoittama viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä piirrän ristin seinään kun tällä persujen mustamaalaamiseen valjastetulla palstalla antipersun toimesta joskus sellainen ihme tulee vastaan kuin persun kirjoittama viesti.

        Saakohan Osdium pölhö ikeasta kokovartalopeilejä tukkuhintaan?
        Menee urakalla rikki peilikuvansa kanssa tapellessa.


    • Venäjä voittaa vielä sodan. Ja hyökkää Suomeen.
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Vihervasemmiston kiima persuja kohtaan on taattu, jos aloituksessa on sana persu, ketjusta tulee kilometrin mittainen maraton.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe