Sotaa käyty 5 viikkoa, persujen mietteitä?

Anonyymi

Venäjä on käynyt ryöstömurhasotaansa nyt viiden viikon ajan. Mitkäs ovat persujen mietteet nyt, kun ennen sotaa tuli, Riikka Purran sanoin, hyödyllisinä idiootteina edesautettua Euroopan kansallisvaltioiden sisäistä ja välistä hajaannusta ja luotua hyökkäykselle otollista maaperää. Entä onko Unkari, joka haraa vastaan Venäjäpakotteissa ja aikoo estää Suomen Nato-jäsenyyden, vielä hieno maa persujen mielestä, kuten oli ennen sotaa? Minä vaan kysyn?

46

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö me persupakkomielteinen sovittu että sinä otat joka aamu kiltisti lääkkeesi?

      • Anonyymi

        Ketä pakkomielteistä persua tarkoitat, vai yleisestikö kaikkia persuja?


      • Anonyymi

        ota OtaBanaaniJaRauhotu banaani ja rauhotu kun pinna on heti aamusta noin tiukalla .


      • Anonyymi
        31.03.2022 08:20

        Anonyymi kirjoitti:
        Ketä pakkomielteistä persua tarkoitat, vai yleisestikö kaikkia persuja?

        Sinua traumatisoitunutta ex persua nykyistä sinimustaa joka vinkuu tämänkin päivän persujen perään.


      • Anonyymi
        31.03.2022 08:53

        Sinimustat taas tabu joita ei saa edes mainita koska v..ttuile persuille ylläpidon suojeluksessa palstan prvovo-avauksia tehtaileva luotsi edustaa heitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä pakkomielteistä persua tarkoitat, vai yleisestikö kaikkia persuja?

        Pölhöpersuja, persuidiootteja, pikkuisia höpönassuja ja muita persuja ei olekaan.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Pölhöpersuja, persuidiootteja, pikkuisia höpönassuja ja muita persuja ei olekaan.

        Vihernäädältä paloi sulake?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihernäädältä paloi sulake?

        ÄLÄ NYT.
        Jäikö minulta joku pähkähullu persupoppoo huomaamatta.


      • Anonyymi

        No miksi et sitten ota lääkkeitäsi


    • Anonyymi

      Aloittaja lusikoinut lääkkeet murolautaselta.

    • Anonyymi

      kun velkarahaa ei eurooppalaisten nimissä voitu enää tehdä niin räjäytettiin kaupungit palasiksi (kontrolloidusti ) ja "jälleenrakennukseen " raha taas virtaa 🤣🤣🤣

      • Persut jakoivat, suorastaan lapioivat velkarahaa yrityksille ja niiden omistajille, rikkaille suurina verohelpotuksina ja kansalle köyhyyttä ja kurjuutta.
        Eivätkö persut muista?


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Persut jakoivat, suorastaan lapioivat velkarahaa yrityksille ja niiden omistajille, rikkaille suurina verohelpotuksina ja kansalle köyhyyttä ja kurjuutta.
        Eivätkö persut muista?

        Kyllä se on hyvin muistissa kuinka Soini lapioi rahaa jopa kreikkaan luvaten vaalien alla sen estävänsä avaten vielä rajat mamuille mm. sinun äänelläsi joka ihailee vieläkin hillotolppalaista joka möi hallituksessa prsettä niin paljon että meni puolue alta mitä sinäkin itket päivittäin somessa vielä vuosien jälkeenkin.


    • Anonyymi

      Koska olen persu, en vastaa yhteenkään kysymykseesi.

      Sen sijaan heitän omaperäisen ja hauskan kommentin lääkkeistä, jotka sinun pitäisi ottaa.

      Ja tottakai mainitsen "viherpunikit", vaikka he eivät asiaan mitenkään liity.

      • Anonyymi

        Koska ihailen Halosen ja Tuomiojan edustamaa Venäjä politiikkaa niin äänestän demareita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska ihailen Halosen ja Tuomiojan edustamaa Venäjä politiikkaa niin äänestän demareita.

        Hienoa, että tulet järkiisi. Erkki Tuomioja ja Tarja Halonen eivät kuuluneet Rauhanpuolustajiin, joka oli kepulaistien ja taistolais-kommunistien ikioma "rauhanjärjestö", täysin Moskovan ja ->NKP:n talutushihnassa.
        Ydin lehti ja Sadan komitea olivat oikeita rauhanjärjestöjä ja ne arvostelivat Neuvostoliittoa ja kommunistikomentoa hyvinkin kipakasti, jota ei Keskusta ja sen lehdet tehneet.
        On hienoa, kun sinä täysin pölkkypää ja mistään mitään tietämätön tulet järjen ja oikeudenmukaisuuden piiriin.


    • Anonyymi

      Demarina minä en ole sotaa vastaan . Sodan jälkeen yhteiskunnat sopeutuvat paremmin toisiinsa . Noinhan tapahtui 1945 jälkeen .

    • Unkari sanoi ei näille sotapartalapsille jotka valehtelevat ikänsä ja nimensä ,se aiheutti närää joissakin itseään oikeusvaltioina pitävissä Eu maissa.. Nyt unkarilaiset ovat ottaneet Ukrainasta tulleita pakolaisperheitä vastaan. Täälläkin nämä lähi-idästä tulleet sotapartalapset valittivat ruuasta ja liian pienistä "disckorahoista",sekä osasta muodoistui turvallisuusriski tytöille/naisille.

    • Anonyymi

      Koittakaa nyt vihernäädät rauhoittua ja menkää vaikka ulkoilemaan, hyvä keli. Mielikin rauhoittuu.

      • Ei se auta, jos me täysjärkiset olemme aivan hiljaa?
        Eivät persut yhtään siitä viisastu! Persut ovat juuri niin veronhimoisia mitä he ajatuksissa, sanoissa ja töissä osoittavat.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Ei se auta, jos me täysjärkiset olemme aivan hiljaa?
        Eivät persut yhtään siitä viisastu! Persut ovat juuri niin veronhimoisia mitä he ajatuksissa, sanoissa ja töissä osoittavat.

        Mistä asti se täysijärkisyys on skitsofreniaa tarkoittanut?


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Ei se auta, jos me täysjärkiset olemme aivan hiljaa?
        Eivät persut yhtään siitä viisastu! Persut ovat juuri niin veronhimoisia mitä he ajatuksissa, sanoissa ja töissä osoittavat.

        Millä perusteella liität itsesi täysijärkisiin? Eikö se edellyttäisi asiallista, totuudenmukaista kirjoittelua. Siis ei ollenkaan tuollaista jota sinä harjoitat.


    • Anonyymi

      Rauhoitu hyvä ihminen kanttaa mennä lääkäriin kysymään jotakin lääkettä persu allergiaan

      • Voi sinua reppahousu.
        Minä oikea Osmium kirjoitan aina totta. Usein lainaan SANATARKASTI PERSUJEN KIRJOITUKSIA, JA MUISTIN VARASSA SEKÄ PUHEITA ETTÄ JOITAKIN SANOMISIA SITEN, ETTÄ ASIA ON AINA KIRKKAASTI LUETTAVISSA.
        Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?


      • Anonyymi
        31.03.2022 12:48

        Taas niin kova sota omien sivupersoonien kanssa että kiihtyy raivareihin viesteistä jotka on kirjoittanut itse.


      • Osmium76 kirjoitti:

        Voi sinua reppahousu.
        Minä oikea Osmium kirjoitan aina totta. Usein lainaan SANATARKASTI PERSUJEN KIRJOITUKSIA, JA MUISTIN VARASSA SEKÄ PUHEITA ETTÄ JOITAKIN SANOMISIA SITEN, ETTÄ ASIA ON AINA KIRKKAASTI LUETTAVISSA.
        Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?

        Venäjä hyökkää Suomeen ja sinusta tulee tykinruokaa. Ja minä kusen haudallesi.
        😄😄😄😄😄


      • Anonyymi
        31.03.2022 13:29

        ja sensuuri taas samalla Ville 5 vuotta tasolla kuin trollaaminenkin.


      • Anonyymi
        B.lle kirjoitti:

        Anonyymi
        31.03.2022 12:48

        Taas niin kova sota omien sivupersoonien kanssa että kiihtyy raivareihin viesteistä jotka on kirjoittanut itse.

        Tässä toilailujasi eri nikeilläsi seuranneena. Olen pohtinut, miten häirikkötrolli käyttäytyisi palstalla. Halutessaan estää kaikenlaisen hiukankin älyllisen keskustelun syntymisen palstalle. Tuollainen suorittamasi toiminta, vaihtuvilla asiaa varten rekisteröidyillä nikeillä. Se olisi yksi tehokas tapa "hallita ja terrorisoida" palstaa. Hyökkäillä kommentoijien kimppuun, syytellä heitä, ilman että et ole pystynyt tai pysty mitään väitteistäsi todeksi osoittamaan.


      • Anonyymi

        Esimerkki siitä, kuinka minun ei tarvitse todistella sinulle yhään mitenkään sitä, että sinä trollaat luotsin pestin suojista juosten aina piiloon sensuutin taakse siitä kiinni jäädessäsi koska SINÄ ITSE käräytät aina itse itsesi siitä sensuurillasi.


      • Osmium76 kirjoitti:

        Voi sinua reppahousu.
        Minä oikea Osmium kirjoitan aina totta. Usein lainaan SANATARKASTI PERSUJEN KIRJOITUKSIA, JA MUISTIN VARASSA SEKÄ PUHEITA ETTÄ JOITAKIN SANOMISIA SITEN, ETTÄ ASIA ON AINA KIRKKAASTI LUETTAVISSA.
        Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?

        >>Usein niissä persujen järjetön ihmisviha ja murhaamishimo ovat läsnä. Ei se ole minun vikani, että mielipuolinen ihmisviha on lähes koko persuaate.
        Kuvitteletteko te vähä-älyiset, että totuus muuttuu kun te valehtelette tai kiellätte totuuden`?>>

        Ilon päivä kun matu raiskaa vaimosi, tyttäresi, sisaresi, äitisi.
        {Z} 😄😄😄😄😄


      • Anonyymi

        Tyhmä kuin ossitum.


    • Anonyymi

      Eipä ole mahtunut suuremmin "persumielipiteitä" hyökkäävän ja räyhäävän älykkö-Osmiumin kommenttien väliin, Osmiumilla on ihan hirvee tappelu itsensä kanssa, mutta kyllä persut ovat pölhöjä, eikö vaan.

      🙊🙉🙈

      • Anonyymi

        Kyllä minä piirrän ristin seinään kun tällä persujen mustamaalaamiseen valjastetulla palstalla antipersun toimesta joskus sellainen ihme tulee vastaan kuin persun kirjoittama viesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä piirrän ristin seinään kun tällä persujen mustamaalaamiseen valjastetulla palstalla antipersun toimesta joskus sellainen ihme tulee vastaan kuin persun kirjoittama viesti.

        Saakohan Osdium pölhö ikeasta kokovartalopeilejä tukkuhintaan?
        Menee urakalla rikki peilikuvansa kanssa tapellessa.


    • Venäjä voittaa vielä sodan. Ja hyökkää Suomeen.
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Vihervasemmiston kiima persuja kohtaan on taattu, jos aloituksessa on sana persu, ketjusta tulee kilometrin mittainen maraton.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2819
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      102
      1468
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1331
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1108
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1093
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      981
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      970
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      940
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      922
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      886
    Aihe