Kerro mielipiteesi liittyen vankeinhoitoon ja vankeihin Suomessa. Onko vankien olot liian hyvät? Mitä huonoja puolia vankeinhoidossa on? Entä mikä on hyvin?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mielestäni olot ovat aivan liian hyvät, vettä ja leipää vaan vangeille jotka sen ansaitsevat
- Anonyymi
Noin 2010 ja vuosia sen jälkeen vangit Suomessa määräsivät eliitin ja poliitikkojen tavoitteita. Kehitys huipentui vuonna 2013, kun vankien suojelija Saara onnistui jumittamaan Jari Aarn ion.
- Anonyymi
Vankilat pitää hankkia hieman isommat televisiot selleihin ja pleikkarit. Osastoille omat saunat, minne voisi mennä silloin kun haluaa. Avolaitoksia saisi olla enemmän. Muuten on aika hyvät palvelut, tosin lääkäriin pääsy on hidasta, joskus joutuu viikon odottamaan. Kesällä olisi mukava käydä uimassa(ainakin pitkätuomioiset).
Nais pamppuja on tullut vankiloihin töihin, mutta enmmän vielä saa tulla.- Anonyymi
Johtuuko ukrainan tilanne suomalaisien vankien royhkeydesta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101511Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja144705Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40581Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö207568Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540