" Hei, olitko nukkumassa ? Ajattelin tässä juuri sinua kun ei minullakaan tullut uni silmään. Tosiaan niin monet vuodet jo samoissa tiimellyksessä ollaan oltu ja yksinäisiä hotelliöitä vaikkakin samoissa hotellissa aina vietetty.
Nytkin tuntuu, että olet siinä ihan vieressä seinäntakana, noh se siitä.
Tosissaan ollut minulla vähän paineita, alakuloisuutta ja stressiä työn puolelta ja olisi hyvä saada hieman purkautua tutulle, läheiselle. Olethan sinä läheinen eli olenhan tulkinnut pitkät viipyvät katseesi oikein ? Noh...
Olisi ehkä parempi tavata silmästä silmään vapaa ajalla jossakin rauhassa ja luottamuksella keskustellen meidän kummankin yhteisistä paineista ja haasteista.
Ooih ja voih kun on ollut raskasta näiden kaikkien edustus- ja työmatkojen takia ja kotonakin on vaimo aika omissa oloissaan, jutuissaan ja menoissaan. Jotenkin ollaan etäännytty henkisesti ja muutenkin.
Oohhoijakkaa tosissaan toivottavasti en häirinnyt ja herättänyt ja voitaisiin joskus tavata, yhteisissä merkeissä. Muuallakin kuin pikaisesti toimistolla hississä ja silleen.
Hyvää yötä nyt ja ajattelen sinua muutenkin päivisin ja anteeksi."
Viestejä olympian yössä
7
1034
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka paljon lapsi kestää murtumatta.
Noin viisikymnentä vuotta !
Silloin koko patoutunut tuska ja raivo puhkesi.
Suljetulla oli aikaa miettiä.
Elämähän on vain unta ja kannattaa nähdä vain hyviä unia.
Haistattaa paskat kaikille vittuilijoille ja selkäänpuukottajille, olla onnellinen läheisistä joita tässä unessa ovat ainoa asia joka merkitsee jotain
To be or not to be, sanoi William- Anonyymi
Pahaltahan se tuntuu veljillä poikapojilla, kun kaikki "luottamukselliseksi" uskomansa onkin ajassa uuden sukupolven muuttunut ei niin sopivaksi ja jopa laittomaksi.
Mie olen vaikka ette haluaisi, sanon Mie.
- Anonyymi
Hän puhaleli tupakansavua päälleni kiviaidalla istuessamme
Hän syytti minua polkupyöränsö kaatamisesta
Hän halusi katsoa likaisia käsiäni
Hän uhkasi raiskata minut kaverinsa kanssa
Hän katsoi minua sulmiin
Hän oli kaunis
Hön oli
Hän - Anonyymi
"Jag vet inte, varför jag tycker så mycket om dig"
Sanoit kauan sitten
Kuvankaunis Eloveenatyttö
Ja minä
Rähjäinen renttu !
Kaunis muiston sirpale
Palaamattomien vuosien takaa
Antaa lohtua
Tuhlattuun elämään
Kiitos siitä!
Valkoisen talon ylpeä tyttö- Anonyymi
MR Nixon, we must live now ! Pitkä ,mustanpuhuva mies ilmaantui jostain pöydän viereen.
Mr Nixon nousi hitaasti ja lausui kohteliaasti.
Thank you, twas nice to chat with you.
Goodbye ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MR Nixon, we must live now ! Pitkä ,mustanpuhuva mies ilmaantui jostain pöydän viereen.
Mr Nixon nousi hitaasti ja lausui kohteliaasti.
Thank you, twas nice to chat with you.
Goodbye !Oliko hän tosiaan ex presidentti Nixon?Tässä hämärässä bodegassa?
No olihan gatesta jo kulunut muutama vuosi.
Ehkä.En tiedä, viina saa joskus näkemään outoja asioita.
Ja olihan silloin tullut juopoteltua, en kiellä.
Viinan kirous ja lumous.
Se ihana nousu ja karmea lasku.
Satoja päiviä hukassa.
Heräämisiä oudoissa paikoissa.
Onneksi takana päin.
- Anonyymi
Kaunis vaalea nainen olet
Tuossa kuvassa
Kuin silloin ennen
Hoikka ja ylväs
Kuin linna Espanjassa
Unelma vain
Toki annoit
Syyn elää
Kun kaiken turhuutta
Usein mietin
Sidney Cartonin tavoin
Viiniin turvauduin
Turhaan
Mutta yhdenkerran
Tunsin huulesi
Vartalosi
Kiitövän humalan
Verran
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017