Huomasittekos uusimman hyväveli tai hyväsisko kerhon tuotoksen? Uusi viranhaltijapäätös sosiaalijohtajan sijaisesta. Riittääkö paukut ja koulutus, miten on sossun puolen laillisuuden laita kun johtajana ei oo sossu? Kyl ihmettelen tätä Sysmän touhua, melkein tekis mieli vaihtaa jonnekin ihan muualle asumaan. Tai taitaa tätä samaa mätää paskaa olla kaikissa tuppukylissä.
piiri pieni pyörii
7
1405
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin tähän vain toteamaan, kuinka paljon helpompaa elämäni on kun en anna viddujakaan tälläsistä jutuista. Oma perhe, työ ja koti. Teen asioita mistä tykkään enkä kiusaa muita. Siitä koostuu kuvitelmani hyvästä elämästä.
- Anonyymi
Ei kiinnosta pätkän vertaa kun en ole eläissäni sossun ovea heilutellut.
- Anonyymi
Outo juttu on tämä.
- Anonyymi
Minua ärsyttää nimetön kirjoittelu. Pertti Tiainen, Sysmässä syntynyt, Heinolassa nykyisin asunto.
- Anonyymi
jos ärsyttää, niin sitten kannattaa varmaan jättää väliin nämä palstat joihin anonyymeinä kirjoitellaan ja pitäytyä saiteilla missä on tunnistus
- Anonyymi
Sitten, kun laitetaan asioille stoppia niin laitetaan bulvaanit kirjoituskoneen äärelle.
- Anonyymi
Jos ei ole varaa asua muualla kuin tuppukylässä, niin se on sitten voi voi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221