Miesten dildohommat

Anonyymi

Mulle on jäänyt exnaisystävän iso dildo.Vuosien varrella olen sitä pikkuisen kokeillut,mutta uskallus ei ole riittänyt kunnes viimeviikolla rohkaistuin.
Mua on kiihotta ut leffojen syväkurkkujutut ja päätin kokeilla kuinka syvälle öystyn tuon 22/5 melan ottamaan.Sylki lensi ja kuola valui kun tynsin dildoa kurkkuun,ja lopulta se oli pusseja myöten suussa.
Rasvasin dildon ja perseeni ja aloin työntämään sitä sisään.Pieni kipu,mutta sitten antoi ryppynaru periksi ja dildo upposi kokonaan sisään.Tunne ei ollut maatajärisyttävä,mutta kun aloin ratsastaa sillä ja sain hyvän tuntuman eturauhaseen lähti mällit samntien.Tänään teen saman.Mitkä on muiden miesten kokemukset

37

2967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itellä vähän sama tarina. Jäi exältä.. nykyään mulla on sellanen pumpattava patukka. Aivan jäätävän kiihottavaa laittaa sisään ja pumpata äärimmilleen. Siihen vielä penispumppu toiselle puolelle. Pallo suuhun ja nautiskelemaan.

    • Anonyymi

      loistavaa minulla kans iso vibra jonka laitan peppuun tyttöystäni opetti miten sen saa värisemään eri paikoista nykyisin istun sauvan päällä ja otan suihin kavereilta tyttis opetti syväkurkun

      • Anonyymi

        minä kans jäin kiinni kavereille vibra pepussa mutta ne vaan kiihottu näkemästään 3kalua sain suullani hoitaa yks halus kokeilla vielä peppuakin ihana tunne iso kuuma kulli syvällä rajusti nussi samaan aikaan muilta vielä uusista suihin olipa iltapäivä huomenna uusiks


    • Anonyymi

      ittellä 27cm imukuppi säädettävällä vibralla menee pohjaan asti sitten vaan vibra täysille lasti lähtee pienennän jätän sisään alan ratsastamaan pitkiä edestakas kovetun vibra täysille ja taas tulee illalla uusiks

    • Anonyymi

      Runkkaaminen vaimon jätti dildo perseessä on mukavin tapa runkata. Vaimo on työnnellyt pienempää sauvaa peppuni, mutta en ole kehdannut sanoa että kyllä sinne se isompikin menee.

    • Anonyymi

      Itse olen runsaasti laukeava muutenkin ja kun ratsastaa isolla tekokullilla orkun, niin tuntuu että spermaa tulee vieläkin enemmän ja lentää kauas. Tekokyrpä ei tokikaan tunnu yhtä hyvältä, kuin aito iso kulli. Kahden isokullisen kanssa olen nussinut ja kyllä aito paksu 20 senttinen tekee höpöä, kun tulee takaapäin rajusti sisälle.

    • Anonyymi

      Mulla pitkä (40cm) paksu dildo harva se ilta perseessä jauhamassa ja hetken kun ratsastaa niin oma kyrpä roikkuu velttona mut nautinto on suunnaton. Sain kerra ruotsin puolella tosi isoa kyrpää yhdellä levarilla, takaa päin lykki paljaalla tosi rajusti, mulla kulli roikkui ja kusi juoksi pitkin reisiä, olin tosi kiimassa , en ole onnistunut dildolla samaan kusikliimaksiin.

    • Anonyymi

      Mulla kaksi imukuppisauvaa,toinen 3/18cm, jolla vaimo nainut mua ja isompi 4/32cm,joka kovempiin leikkeihin.
      Isomman kun ottaa juurta myöden sisään,niin tietää saaneensa.
      Pesin äsken takaluukun,rasvaan ja alan illan sauvaleikkeihin.

      • Anonyymi

        "Mulla kaksi imukuppisauvaa,toinen 3/18cm, jolla vaimo nainut mua ja isompi 4/32cm,joka kovempiin leikkeihin."

        Olisko antaa tarkempaa mallia tuosta pienemmästä. Ilmeisesti imukuppi toimii hyvin, ei irtoa sileästä pinnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mulla kaksi imukuppisauvaa,toinen 3/18cm, jolla vaimo nainut mua ja isompi 4/32cm,joka kovempiin leikkeihin."

        Olisko antaa tarkempaa mallia tuosta pienemmästä. Ilmeisesti imukuppi toimii hyvin, ei irtoa sileästä pinnasta?

        Saattoi olla Bacix tai jotain sinnepäin,mut pysyy jämäkästi paikoillaan kun pitää kupin puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi olla Bacix tai jotain sinnepäin,mut pysyy jämäkästi paikoillaan kun pitää kupin puhtaana.

        Eipä äkikseen löytynyt tuollaista ainakaan tuolla nimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä äkikseen löytynyt tuollaista ainakaan tuolla nimellä.

        Seksitorissa se on näköjään Love Fantasy nimellä.
        Kokonaismitta 21cm,kullin osuus 18.5cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksitorissa se on näköjään Love Fantasy nimellä.
        Kokonaismitta 21cm,kullin osuus 18.5cm

        Löysin tuon sun mallin, mutta kiinnostaisi enempi alla olevan kaltainen musta maltillisessa koossa:

        - https://www.seksikauppa24.fi/tuote/suomen-halvin-musta-21cm-dildo/

        Tai tuollainen sileä versio, mutta edelleenkin maltillisessa koossa:

        - https://www.seksikauppa24.fi/tuote/magnum-musta/

        Tai sitten ihan vain jokin eturauhasen hieroja kuten Lelo ... lekuri suositteli hierontaa etrauhasen hyvinvoinnille, kun kyse ei enää ole ihan juniorista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin tuon sun mallin, mutta kiinnostaisi enempi alla olevan kaltainen musta maltillisessa koossa:

        - https://www.seksikauppa24.fi/tuote/suomen-halvin-musta-21cm-dildo/

        Tai tuollainen sileä versio, mutta edelleenkin maltillisessa koossa:

        - https://www.seksikauppa24.fi/tuote/magnum-musta/

        Tai sitten ihan vain jokin eturauhasen hieroja kuten Lelo ... lekuri suositteli hierontaa etrauhasen hyvinvoinnille, kun kyse ei enää ole ihan juniorista.

        No osta molemmat..mulla vielä pari eri kokoista Aneroksen eturauhaskiihotinta,toimii hyvin..mukavia hetkiä.
        En mikään nuorimies enään minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin tuon sun mallin, mutta kiinnostaisi enempi alla olevan kaltainen musta maltillisessa koossa:

        - https://www.seksikauppa24.fi/tuote/suomen-halvin-musta-21cm-dildo/

        Tai tuollainen sileä versio, mutta edelleenkin maltillisessa koossa:

        - https://www.seksikauppa24.fi/tuote/magnum-musta/

        Tai sitten ihan vain jokin eturauhasen hieroja kuten Lelo ... lekuri suositteli hierontaa etrauhasen hyvinvoinnille, kun kyse ei enää ole ihan juniorista.

        Säännöllinen dildotus tuottaa sekä eturauhashieronnan että pitää pukamat loitolla. Riittävästi liukkaria tietenkin pitää olla eikä kiire mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No osta molemmat..mulla vielä pari eri kokoista Aneroksen eturauhaskiihotinta,toimii hyvin..mukavia hetkiä.
        En mikään nuorimies enään minäkään.

        Homma lähti e-rauhasta koskevista terpauttsista syistä ja taannoin hommasin siihen yhden Anerosta vastaavan vermeen, mutta se ei oikein antanut haettua tulosta (vaatinee paljon aikaa) vaikka antoikin uusia aika mukavia fiiliksiä. Siksi oli ajatuksena homata ehkäpä Lelo Loki, tuo malli imitoi Leloa:

        - https://www.kaalimato.com/catalog/Satisfyer - Heat Climax_p_43285.html

        Tuosta dildosta jos olisi imukuppimalli, niin olisi aika sopivan kokoinen:

        - https://www.kaalimato.com/catalog/Anal Special - Tekopenis_p_14295.html

        Joki hierova ja hyvin paikallaan pysyvä tappi voisi olla kiinnostava ja sopisi myös sessioihin naisen kanssa, jommalle kummalle tai molemmille, fiiliksien mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säännöllinen dildotus tuottaa sekä eturauhashieronnan että pitää pukamat loitolla. Riittävästi liukkaria tietenkin pitää olla eikä kiire mihinkään.

        Laadukas ja hyvin muotoiltu eturauhasen hieroja voisi olla varsin rento tapa, mutta laitteen tulisi olla mahdollismman hiljainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma lähti e-rauhasta koskevista terpauttsista syistä ja taannoin hommasin siihen yhden Anerosta vastaavan vermeen, mutta se ei oikein antanut haettua tulosta (vaatinee paljon aikaa) vaikka antoikin uusia aika mukavia fiiliksiä. Siksi oli ajatuksena homata ehkäpä Lelo Loki, tuo malli imitoi Leloa:

        - https://www.kaalimato.com/catalog/Satisfyer - Heat Climax_p_43285.html

        Tuosta dildosta jos olisi imukuppimalli, niin olisi aika sopivan kokoinen:

        - https://www.kaalimato.com/catalog/Anal Special - Tekopenis_p_14295.html

        Joki hierova ja hyvin paikallaan pysyvä tappi voisi olla kiinnostava ja sopisi myös sessioihin naisen kanssa, jommalle kummalle tai molemmille, fiiliksien mukaan.

        Ja tuosta sitten anal special huomattavasti halvemmalla kun kaalimadon hinnat.
        https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/1171-anal-special

        Tosin kaikkihan tuolla on halvempaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuosta sitten anal special huomattavasti halvemmalla kun kaalimadon hinnat.
        https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/1171-anal-special

        Tosin kaikkihan tuolla on halvempaa...

        Jep, olen huomannut että mm. tuota mallia on eri paikoissa eri hinnoilla. Maltillisen kokoinen ja mielestäni kaunis malli, olisipa samasta myös rinnakkaismalli hyvällä imukupilla.

        Tosin en tiedä onko tuo malli materiaaliltaan sopiva, eli ei liian kova, vaan joustavan puoli-pehmeän tomera tai joitain tuohon suuntaan.


    • Anonyymi

      Oli hyvä sessio huhhuh!
      18 cm tekokulli uppos hyvin rasvattuun peppuuni.
      Imukupilla varustettu, oli hyvä ratsastaa sen päällä.
      Katsella itseään peilistä kuinka kulli uppos reikääni, kullini kovana sojottaen. Sitten iskin sen seinään ja pyllistin siihen, siinä lykin itseäni ja kiimaliima valuu kovasta kullista. Sitten sängylle selälleen jalat levitettynä sivulle, taas tekokulli uppos reikääni, hitaasti alotin työskentelyn. Kullini kovana valuttaa kiimaa oli pakko alkaa runkkaan. Hitaasti molemmat käteni liikkuivat, liike nopeni ja mahtava orgasmi tuli. Peppuni supisteli ja sperma lensi sykäyksittäin aina kasvoilleni saakka
      Olen tyydytetty.

      • Anonyymi

        Suosittelen että laitat sen kaapin oveen! Meillä on makuuhuoneessa kaapit, joissa on sellainen ruma 60 - 70 luvun vedin. Mutta se on tähän hommaan todella kätevä koska siitä saa paremmin kiinni kuin nupista tai pienestä vetimestä. Eli imukuppidildo kiinni oveen ja sitten vetelet ovesta, niin että se dildo liikkuu sisällä edestakaisin. Toinen, jos haluat olla kontillaan, on kaataa tuoli selkänojallee, imukuppi dildo siihen istuimeen ja sitten vain keinutellet polvillasi edestakaisin.


    • Ihania dildo-tarinoita. Täytyy varmaan hankkia sellainen itsellekin kun vakituista top-kaveria ei ole....

      • Osta kerralla laadukas sauva imukupilla,siitä riittää iloa pitkäksi aikaa.
        Mulla taas dildoilta tiedossa,on kiimainen olo.
        Sayupit ja korkkarit jalkaan ja sauvalla peppuun,oikean puuttuessa.


    • Anonyymi

      Joskus tullu vähän kokeiltua. Onhan se ihan kiimasta. Välillä vaan runkkaan ja hankaan dildolla vakoani ( en siis työnnä sitä kunnolla sisään). Se tuntuu kans hyvältä kun hieron dildolla kiimaisia pallejani ja samalla käsi käy. Kulli litisee kiimalimasta ja esinahka saa kunnon kyytiä.

    • Värisevä anustappi tuntuu liikuteltaessa. Ihan jäätävän hyvältä, etenkin jos joku toinen liikuttelee.

    • Anonyymi

      Voisin tulla Pjotr vähän liikuttelemaan dildoa sun reiälläs. Voisit saada sinne muutakin. Samalla kun dildoa liikuttelisin, haluaisin maistella sun kullias, varmaan kiihottava maku.

      • Nam


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On se hyvä, että luin näitä juttuja, koska nyt sain hyvän syyn hankkia itselleni dildon. Olen transvestiitti ja minulla on miesystävä, mutta tapaamme ihan liian harvoin. Voisin väliaikoina rakastella dildoni kanssa, kuten muutkin kirjoittajat tekevät. Samalla voisin totuttaa peppureikääni ottamaan vastaan miesystäväni isoa kalua. Jos sen saisi kivutta sisäänsä, se olisi mahtavaa.

    • Anonyymi

      Mites on, kun netissä näkee kuvia ja kuvasarjoja joissa mies nauttii monen kokoisista peppuleluista ja dildoista (mm. alastonsuomen kuvissa) ... ja joillakin anus ei enää ole normitapaan sileä, vaan osa sulkijasta on ulkopuolella hieman kuin puolikookkaat ja turvonneet häpyhuulet.

      Liian isot lelut ja liian rassaavaa menoa vuosia harrastettuna?

      • Anonyymi

        Ei vaan riippuu sekä asennosta, että siitä puristaako ulospäin vai vetääkö sisäänpäin. Yleensä ne missä tuntuu että koko perse on kuin kaalinnuppu, on niitä missä punnerretaan ulospäin, kun taas ne missä ei näy välttämättä kuin tumma kohta, on niitä missä vedetään sisäänpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan riippuu sekä asennosta, että siitä puristaako ulospäin vai vetääkö sisäänpäin. Yleensä ne missä tuntuu että koko perse on kuin kaalinnuppu, on niitä missä punnerretaan ulospäin, kun taas ne missä ei näy välttämättä kuin tumma kohta, on niitä missä vedetään sisäänpäin.

        Ilmaisin asian hieman epäselvästi. Kyse oli kuvista viitekehyksenä joissa henkilö harrastelee lelujen kanssa ja sitten toisista kuvista joissa on ihan rentona ilman lelua.

        Joskus kauan sitten luin artikkelin, jonka viitekehystä en muista, mutta jossa jokin lekuri totesi että *ainakin joisskain tapauksissa on silmämääräisesti nähtävissä jos henkilö on harrastanut enempikin peppuhommia, mies tai nainen.

        Mutta läheskään kaikissa kuvissa tai videoissa joissa peppuhommia haratstellaan, ei ole havaittavissa muutoksia niin, että osa sulkijaaa olisi pullistunut ulos, eli kaikki on ok ja sileää. Koskisiko enempi niitä jotka harrastelevat hyvin suurilla leluilla (?).


    • Anonyymi

      ison vibran jälkeen etsinyt aina vaan suurempaa juuri se pieni alku kipu jonka jälkeen nautinnon tuntu saa laukeemaan jätän vibran joskus pohjaan niin kovetun uudestaan

      • Anonyymi

        ois kans kiimaist apäästä kokeileen vibralla


    • Anonyymi

      Monikohan dildojen käyttäjä käyttää myös hieromasauvoja ja jos, niin millaisia malleja. Se suojakaulus-stoppari olisi varmaan hyvä olla.

      Sitten yhdestä kolmanteen. Olisi kiinnostavaa lukea tilastoja siitä, että miten moni heteroseksiä harrastava mies tykkää myös peppuleluista.

      Taitaa heidän prosenttiosuutensa miehistä olla kuitenkin melkoisen pieni, hyvin marginaalinen, sillä jossakin vilahti taannoin %-luku, jonka mukaan yllättävän harvalla miehellä on ylipäätään jokin lelu, Flessu tai muu (taisi olla reippaasti alle 10% ?) vs. naiset joiden keskuudeessa lelut eivät nykyisin ole kovinkaan harvinaisia.

    • Anonyymi

      Aikanaan omistin pari dildoa. Otin dildon aina mukaan kun meni jokin miehen luo treffeille.
      Kyllä kiihotti kun joku vanhempi mies työnteli dildoa peppuuni.

    Ketjusta on poistettu 137 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe