Ufo teknologiaa - Salvatore Pais ja Curt Jaimungal keskustelevat

Anonyymi

Salvatore Pais on US armeijan palveluksessa työskentelevä fyysikko. Häet on nimetty keksijäksi muutamassa US armeijalle myönnetyssä patentissa. Patentoidut laitteet ja teknologiat ovat niin huikeita että niitä on epäilty silkaksi huuhaaksi.

https://bigthink.com/the-future/us-navy-inventions-change-reality/

Salvatore Pais on ollut pettynyt mielenkiinnon puutteesta hänen ajatuksiaan ja keksintöjään kohtaan. Hän otti yhteyttä Curt Jaimungaliin selostaakseen keksintöjensä taustoja ja teoriaa, mutta myöskin käynnistääkseen tutkijoiden ja tiedemiesten mielenkiinnon ja vertaisarvioinnin. Tätä kirjoittaessani vasta keskustelun ensimmäinen osa on julkaistu.

Mahdollisesti Salvatore Pais on keksinyt yhden tavan jolla ufot liikkuvat.

https://www.youtube.com/watch?v=5E6QyAhTB3o

12

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Patentoidut laitteet ja teknologiat ovat niin huikeita että niitä on epäilty silkaksi huuhaaksi."

      Mielestäni tämä "Tohtori Paise" on tainut päästä tönkimään samoja romulaatikoita kuin Bob Lazar. Eli ei ihme jos keksinnöt materiaaleineen, ja outoine yksityiskohtineen tuntuvat loppuun asti mietityiltä.

      Onko kyse vaan hätäisestä patenttisuojan taakse pääsemisestä. Millaiset mahtavat olla koukerot keksintöjen lopullisista omistajista.

      Näissä keksinnöissä ja selostuksissa on niin paljon sellaista, minkä olen nähnyt taikka muulla tavoin kokenut ufo havintojeni yhteydessä, että en löydä epäuskottavaa seikkaa.
      Esim. tällainen juttu: Vuonna 2013 olin niin lähellä ufoa, että olisin voinut koskettaa sitä oikealla kädelläni. Ihmettelin pitkään, että minkä ihmeen takia minulle tuli tuosta ufosta aina hellanlevy mieleeni kun muistelin tapahtunutta.
      Selvisihän se viimein, kun teflonpannu kärähti levyllä.
      Se oli tuo palanut teflon, jonka yhdistin ufoon ja tuo hellanlevy oli vain yhtenä tekijänä. Jotenkin mieli yritti yhdistää asioita vanhoihin muistoihin. Ufosta siis lähti palanut teflonin haju.
      No löytyihän tällekin selitys kun luin tuota patentin selvitystä.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen keskustelu oli, suosittelen katsomaan!

    • Anonyymi

      Olen varma että on rinnakkaismaailmoja ja rinnakkaistodellisuuksia. Ne ei ole varsinaisesti matriiseja mikään, vaan ne ovat jossakin eri kentässä tai taajuudella. Ne ei ole helposti tavoitettavissa vielä meidän tekniikalla ja ne ovat meidän käsityksen mukaan jonkinlaisia "kummitusmaailmoja" tai henkimaailmoja, koska tietyissä oloissa nähdään niistä vilauksia tai enemmänkin. Joskus ehkä silloin kun ne sen sallii ja joskus vahingossa, jotkut niistä ovat lähempänä kuin toiset. Niitä on loputtomasti.

      Kerroin täällä joskus kun koin valveunen, yrittäessäni ottaa päiväunia. Lääkkeessä ollut efedriini ja kofeiini esti nukahtamisen. Mieli oli virkeä mutta ruumis rättiväsynyt. Aina kun laitoin silmät kiinni, näin luomieni läpi sinisenä sähkönä väreilevän pienen huoneen, noin 4 x 4 metriä. Huoneessa oli nurkissa ja keskellä seinää neliskanttisia pylväitä, jotka oli täynnä hieroglyfejä. Keskellä huonetta oli pikkuinen neliskanttinen "pylväänpätkä" tai pöytä, jossa ei ollut mitään.
      Sain sellaisen olon että huone kutsui sisäänsä ja että se oli jokin avaruusaluksen huone tai ohjaamo. Säikähdin sitä sisään siirtymistä niin että nousin aina istumaan silmät auki, mutta kun menin takaisin kyljelleen ja suljin silmäni, se huone ilmestyi selvästi taas silmiini ja houkutteli kyytiin. Se oli ystävällinen kutsu, mutta itse aristelin tilanteessa. Tämä toistui vartin aikana ainakin viisi kertaa ja lopulta en uskaltanut enää yrittää nukkua. Se ei toistunut enää koskaan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti olet jo saanut mielenterveysongelmiisi apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti olet jo saanut mielenterveysongelmiisi apua.

        Tuohan se on aina se yleisin selitys niiltä, jotka pelkää ja kieltää ilmiselvän henkimaailman.
        Minä olen nähnyt kaksi tarinaa omasta menneisyydestäni edellisissä elämiss', jotka on toistuneet. Toinen sadan vuoden takaa ja toinen noin 250 vuoden takaa. Erittäin yksityiskohtaisia ja sijoittuvat tuonne Hollannin ja Saksan seutuville.
        Ne on olleet niin yksityiskohtaisia, että olen kyennyt selvittämään niiden tarkat sijainnit ja ammattini. Hollanissa olin veneenveistämöllä töissä jonkinlaisena apupoikana ja kisällinä, Saksassa olin sotilaana. Kuolin molemmissa tapauksissa noin alle kolmikymppisenä. Olen löytänyt Saksasta talon jossa asuin. Se on edelleen olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se on aina se yleisin selitys niiltä, jotka pelkää ja kieltää ilmiselvän henkimaailman.
        Minä olen nähnyt kaksi tarinaa omasta menneisyydestäni edellisissä elämiss', jotka on toistuneet. Toinen sadan vuoden takaa ja toinen noin 250 vuoden takaa. Erittäin yksityiskohtaisia ja sijoittuvat tuonne Hollannin ja Saksan seutuville.
        Ne on olleet niin yksityiskohtaisia, että olen kyennyt selvittämään niiden tarkat sijainnit ja ammattini. Hollanissa olin veneenveistämöllä töissä jonkinlaisena apupoikana ja kisällinä, Saksassa olin sotilaana. Kuolin molemmissa tapauksissa noin alle kolmikymppisenä. Olen löytänyt Saksasta talon jossa asuin. Se on edelleen olemassa.

        Televisiossa esitettiin pari vuosikymmentä sitten dokumentaarinen tanskalainen sarjakin tuosta aiheesta. Todisteita menneistä elämistä on runsaasti. Uskon reinkarnaatioon, mutta mitään muistoja minulla ei ole aiemmista elämistä. Ei tältä planeetalta, eikä muiltakaan, eikä myöskään taivaista ja helveteistä. Erään ufokontaktin yhteydessä kuitenkin oli läsnä tuoksu, joka oli jollain lailla hyvinkin tuttu.,mutta ei tästä maailmasta.


      • Anonyymi

        En tiedä rinnakkaismaailmoista, korkeamman dimension alus voi olla vaikka pihallasi, mutta et voi nähdä sitä. Sama koskee korkeamman dimension olentoja. Minä olen tavannut heitä kotonani ja kommunikoinut telepaattisesti heidän kanssaan lyhyen aikaa.


      • Anonyymi

        Mutta on olemassa myös uusia sieluja ja vanhoja sieluja. Vanhoja sieluja ei riitä jokaiseen uuteen elämään. Maapallon väkiluku kasvaa 8 miljoonalla joka kuukausi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on olemassa myös uusia sieluja ja vanhoja sieluja. Vanhoja sieluja ei riitä jokaiseen uuteen elämään. Maapallon väkiluku kasvaa 8 miljoonalla joka kuukausi.

        Miten kommenttisi liittyy ufoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on olemassa myös uusia sieluja ja vanhoja sieluja. Vanhoja sieluja ei riitä jokaiseen uuteen elämään. Maapallon väkiluku kasvaa 8 miljoonalla joka kuukausi.

        "Vanha sielu" on ilmaistu väärin. . Lähes kaikki meistä ovat eläneet miljoonia, miljardeja elämiä, eikä vain maapallollamme vaan myös muissa universumeissa ja muilla planeetoilla. Mutta koska emme pääse pois tästä samsaran kiertokulusta (koska emme halua sitä, koska emme halua saada tietoa tästä), niin siksi palaamme aina takaisin (joko tähän tai muualle) yhä uudelleen ja uudelleen Totta kai sen takia väkiluku kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kommenttisi liittyy ufoihin?

        Kyllä liittyy. Veda-teksteissä kuvataan myös maapallon alaisia olevat planeettoja, joilta ufot yleensä tulevat. Aikaisempina aikakausina ne tulivat myös korkeammalta, mutta Kali Yugan aikana ne tulevat yleensä, enimmäkseen Bila Swargasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä liittyy. Veda-teksteissä kuvataan myös maapallon alaisia olevat planeettoja, joilta ufot yleensä tulevat. Aikaisempina aikakausina ne tulivat myös korkeammalta, mutta Kali Yugan aikana ne tulevat yleensä, enimmäkseen Bila Swargasta.

        Mielenkiitoinen kirja tästä aiheesta:
        https://www.amazon.com/Alien-Identities-Ancient-Insights-Phenomena

        Richard Leslie Thompson, joka tunnetaan myös nimellä Sadaputa Dasa[2] (IAST: Sadāpūta Dāsa; 4. helmikuuta 1947 - 18. syyskuuta 2008), oli yhdysvaltalainen matemaatikko, kirjailija ja Gaudiya Vaishnava -uskonnollinen henkilö. ...- vedalaisen kreationismin" liikkeellepanevaksi älylliseksi voimaksi kirjoittaessaan yhdessä (Michael Cremon kanssa) teoksen Forbidden Archeology (Kielletty arkeologia): The Hidden History of Human Race (1993), teos, joka on herättänyt merkittävää kritiikkiä tiedeyhteisössä.Thompson on myös julkaissut useita kirjoja ja artikkeleita uskonnon ja tieteen välisestä suhteesta, hindulaisesta kosmologiasta ja tähtitieteestä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe