Ystävällistä toimintaa???

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siniset riidoissa, kun näemmä kukaan kommentoi toistensa kirjoituksia?

      • Anonyymi

        Noh, toki voisi osoittaa huomaavaisuutta nuorta neitosta kohtaan jos ovat yhdessä. Tokko toisen huomiointi vahvuuksiaan.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi

        Jatkaneet elämäänsä ulkopuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, toki voisi osoittaa huomaavaisuutta nuorta neitosta kohtaan jos ovat yhdessä. Tokko toisen huomiointi vahvuuksiaan.

        ~Tukkirekka~

        Noh, tokko edes huomasit mikä on avaukseni aihe...

        Jos Ukrainan hätä on sinulle merkityksetön asia niin voisit häipyä treffipalstoille mainostamaan itseäsi. Se jos mikä osoittaisi kuuluttamaasi huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan.


    • Toi oli hemmetin hyvä kysymys. Mä vastaan siihen et kyl voi vajota. Ku näki noi kuvat kädet selän taa sidotuista vainajista jotka oli sit teloitettu ja alastomista naisista joiden poltetut ruumiit oli heivattu tien varteen nii pohja ei ole viel näkyvissä :(


    • Anonyymi

      Heh? Urheita, siviilien teloittajia & naisten rai§Kaajia. §Aatana mitä roskasåkkiå!

    • Anonyymi

      Jokainen r¥$$ä tai r¥$$änsukuinen itärajalle ja hus, hus, takaisin sinne mistä on tullutkin!

    • Anonyymi

      Tuo on pientä päiväkausia kestäneisiin joukko r*iskauksiin verrattuna joiden uhrit on lopulta kuolleet kärsimyksiinsä/teloitettu.

    • Anonyymi

      Ovat lah ^danneet kokonaisia perheitä autoihinsa, semmoinen itänaapuri meillä.

      • Anonyymi

        Samanlaista toimintaa, kuten suomessakin toisen maailmansodan aikana, kun venäjän partisaanit raiskasivat ja tappoivat naisia, vanhuksia ja lapsia suomessa.
        Venäläisten on turha ihmetellä, ettei heihin enää suhtauduta myöntesesti ja siihen tulee kulumaan satoja vuosia, että mielipide muuttuu ja jokainen venäjän hyökkäys nollaa mittarin alkuun.


    • Anonyymi

      Voi saa Tana r¥$$änsukuisilla virtaa silkka pa$ka veren sijalla.

    • Anonyymi

      Itärajalle miinat takaisin, piikkilanka-aidat jne.

    • Anonyymi

      Taitaapi paljastua pahin siviilien joukkomurha sitten toisen maailmansodan.

    • Anonyymi

      Tuossa se nähdään millainen luonne on venäläisillä.
      Kaikki venäläiset ovat oligarkkeja, mulle kaikki ja muille ei mitään.

    • Anonyymi

      Avaajalle vaan tiedoksi että venakk0 0n venakk0 vaikka voissa paistais!

    • Anonyymi

      Venäjän touhuissa ei pohjaa näy..

    • Anonyymi

      Kansalaisuus pois kaikilta venak0llta

    • Anonyymi

      Ens kesä meneekin kertausharjoituksissa, ei kannata suunnitella lomia. Eläkeläiset pitää määrätä työelämään takaisin jos menee pahemmaksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe