Jaakko ja kyrvänvarsi.

Jaakko ja pavunvarsi (engl. Jack and the Beanstalk) on englantilainen kansansatu, joka kertoo Jaakko-pojasta ja hänen seikkailuistaan . (Wiki)

Tämän tarinan Jaakko ei ole tuo sama :)


*

Jaakko kulta, herää jo!


Heräsin yksin lomamökkimme makuuhuoneen sängyltä. Kaluni seisoi vimmatusti. Kusiseisokki se vaan, ajattelin ja menin vessaan tyhjentämään rakkoni. Eipä asiantila siitä juuri muuttunut. Kalu seisoi edelleen.

Olinkin jo miettinyt, minne laskettelukaverini, nykyinen poikaystäväni Jaakko oli jäänyt, kun näin hänet selällään olohuoneen sohvalla. Televisio oli päällä ja uutisvirta pyöri äänettömästi television ruudulla. Jaakko lienee nukahtanut kesken kaiken jotain ohjelmaa katsoessaan. Enpä tuota ihmettele. Sen verran rajut afterskit oli meillä ollut laskettelupäivän jälkeen. Minttukaakao on ihan hyvää, varsinkin kun ei juo pelkästään yhtä.

Jaakko on poikaystäväni ja pussien tyhjentäjäni. Hän tykkää kyrvästä ja minä tykkään siitä, että hän tykkää. Ja koska olen ystävällinen, päätin, että Jaakko saa sitä, mistä tykkää. Se on myös hyvä syy herättää kaveri.

-Herää Jaakko!

Tönäisin Jaakon olkapäätä. Sen verran tuo minun toimi toimi, että Jaakko käänsi vain selkänsä television suuntaan ja jatkoi tuhinaansa syvässä unessa.

-HERÄÄ JAAKKO! MINULLA ON TÄRKEÄÄ ASIAA!!!

En ajatellut ihan helpolla päästää kaveriani ja ravistelin jo nyt ihan reippaasti nukkuvaa.

-Herää!
-Mitä nyt? Mitä sä tönit siinä? Paljonko kello on?
-Vitut kellosta. Mun kyrpä seisoo, ja sä olet ainoa minun lisäkseni tässä kämpässä joka tietää, miten sen saa laskemaan.

Jaakko nousi sohvalle istumaan. Vielä, juuri unesta heränneenä, hiukan sekaisena.

-Miten mä tähän oon jäänyt? Miksen mä ole makkarissa?

-Sä jäit siihen, kun mä kerroin meneväni nukkumaan. Mutta nyt pulinat pois! Mun kyrpä kaipaa käsittelyä. Autatko?

-Totta kai. Tule tuohon eteen seisomaan!

Menin Jaakon eteen ja tunsin käsien tarttuvan boxereitteni vyötärönauhaan, vetäen niitä polvia kohti. Kyrpäni pääsi pois alushousujen puristuksesta. Alushousujen puristus vaihtui Jaakon käden puristukseen. Hän tarttui täyden kovuutensa saavuttaneesta kaluni varresta, liikutellen kättään edes takaisin.

-Venyttele vähän pusseja samalla kun runkkaat vartta, pyysin Jaakkoa.

Jaakko teki työtä käskettyä ja hyvää työtä tekikin. Kaluni tihkuessa jo kiimalimaa aukostaan ja Jaakon sitä levitellessä peukalollaan terskan alapuolelle, pyysin häntä ottamaan tatin suuhunsa. Yleensä häntä ei erikseen tarvitse pyytää. Mutta nyt halusin nopean laukaisun.

Jaakko jatkoi pussieni venyttelyä, raaputteli kynsillään välilihaa kassien alta ja säkeistä kiinni pitäen, työnsi päänsä syliini, nielaisten kaluni lämpimään suuhunsa.

-Voi taivas, kun tekee hyvää, huokaisin.

Jaakko tietää kuinka kyrpää käsitellään. Se ei ollut pelkkää tasaista lutkuttamista, vaan hyvällä mielikuvituksella höystettyä poikaystävän miellyttämistä.

-Odotas hetki!,

Jaakko nousi riisumaan alavartalonsa paljaaksi. Jaakon housujen piilosta paljastunut kalu oli omaani hiukan isompi, hyvin sekin jo pystyssä.

-Tää hoidellaan myöhemmin, sanoi kaluunsa tarttuen.

Jaakko hieraisi kaluaan muutaman kerran ja istahti sitten takaisin sohvalle, vetäen minut pakaroistani kiinni pitäen ulottuvilleen. Puhalsi lämpimästi märkään terskaani, upotti sen sitten takaisin suun lämpöön. Kaluni sykähteli mielihyvästä Jaakon taitavassa käsittelyssä. Lukuisat nuolaisut terskan alapinnalla eivät sen sykkimistä ainakaan vähentäneet. Aloin olla melko kypsää kamaa jo. Tiesin, että nyt puhutaan ennemminkin sekunneista kuin minuuteista, kunnes liemet liikahtavat.

-Saanko tulla sun naamalle, vai haluatko niellä satsit? Aika lähellä jo, kuiskasin.

Jaakko ei vaivautunut vastaamaan, vaan tehosti imuaan. Tuntiessaan kaluni värähtelevän lupauksia herättävästi, imaisi vielä muutaman kerran voimakkaasti ja pitäen kyrpääni nenänsä edessä, runkkasi lastit naamalleen. Viimeisten sykähdysten aikana, otti kalun vielä suuhunsa, nuoleskeli nupin liemistä puhtaaksi ja nielaisi saamansa loput mällit.

Jos en olisi joskus aiemmin jo saanut Jaakolta tuollaista suuhoitoa, olisin sanonut, että paras suihinotto, mitä olla voi.
Otin sohvan päädystä Jaakon riisumat alushousut ja pyyhin niillä mälliroiskeeni Jaakon naamalta.

-Kiitos satseista. Sulta tulee kyllä aina oikein kunnolla, kehui Jaakko.
-Mutta mitäs me tälle tehdään, kysyi sitten kaluaan heilutellen.

-Eiköhän sillekin jotain keksitä. Mitäs sä haluaisit? Imisinkö?

Jaakko irrotti kätensä kyrpänsä ympäriltä ja noustuaan seisomaan lattialle ehdotti: Jospa mä työnnän tään sun perseeseen? Mitäs siitä tuumisit?

-Nooh. Onhan se siellä käynyt ennenkin ja tuon, noin hyvän imutuksen jälkeen, olet ansainnut tasan sen, mitä pyydät. Ootas hetki!

3

2068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko jatkaa...

      Kipaisin kylpyhuoneeseen ja pesuvälinelaukustani otin putkilon liukuvoidetta. Palasin olohuoneeseen ja puristettuani putkilosta reilusti voidetta kämmenelleni, heitin putkilon Jaakolle.
      Voitelin persevakoni ja reiän liukkaaksi, asetuin sohvalle polvilleni ja pyllistin kohti Jaakon aisaa.
      Jaakko voiteli melansa ja työnsi sen reiälleni. Valmistauduin tulevaan. Yritin rentoutua parhaani mukaan.

      Kädet kahta puolen kylkiäni, Jaakko aloitti tunkeutumisen sisääni. Vähän kerrallaan ujutti kaluaan syvemmälle. Hetken viipyi paikallaan, kunnes aloitti varovaisen nussimisen.

      -Eihän satu?

      -Eiiih!

      Kyllä se aluksi vähän sattui, mutta tiesin, että hetken päästä se vain tuntuu. Nooh. Isolta tuo Jaakon varsi toki on aina tuntunut, mutta en moiti.

      Jaakko oli omalla kädellään jo kypsytellyt kaluaan minua imiessä melko hyvin, ja eipä aikaakaan, kun hän kiihdytti vauhtiaan ja murahti; NYT TULEE...

      Sitten päästi spermansa perseeni lämpöön, nojasi hetken selkääni vasten. Sitten vetäytyi hiljalleen veltostuvan kalunsa kanssa kauemmaksi.
      Etsin Jaakon alushousut persevakoani vasten ja nousin sohvalta. ”Varmuus on paras, ei enää spermaa sohvalle”, tuumin Jaakolle ja ehdotin yhteistä suihkua.

      Halatessamme saman suihkun alla, tuumasi Jaakko, puristaessaan nyt jo taas uudestaan ylös noussutta kyrpääni: ”Ei onnistunut tuon kalun veltostaminen”.

      • Kaunis tarina.
        T: Lumikki ja 7 ääliötä


    • Anonyymi

      Piiskaus puuttuu tästä novellista :(

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe