Pieni haave vain.

Anonyymi

Opetit mut rakastamaan, opetit uudestaan yrittämään, maasta jälleen nousemaan. Opetit luottamaan, toivomaan ja uskomaan. Miksi et opettanut unohtamaan..

Näin tämän joskus kauan sitten ja oon siitä asti ajatuksiini tämän tallettanut.
Haaveilen elämästä jossa voisin olla jollekin jotain. Jotain kaunista ja ihanaa.
Haaveilen naisesta joka olis läsnä ja sais mut hymyilemään aina kun tavataan.
Haaveilen rakkaudesta mikä olis aitoo ja tasavertaista.
haaveilen yhteisestä kodista. Elämästä jossa voin puhua kaikesta. Nukahtaa toisen kainaloon. Raivota suruni ja ärtymyksen. Suudella,halata,koskea ja olla ihan lähellä.
miten pehmeä iho onkaan.
Miten suloisesti se värisee.
miten syvään huokaan, kun hitaasti
sormellasi vedät viivan
toisesta pehmeästä toiseen.
Kaaria hivellen
seuraillen,
nipukasta toiseen...
silmät kiinni haaveilen.
elämästä ihanasta💌

36

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä joskus..❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Anteeksi et olen niin rikki ja epäonnistunut ...
      Ei musta oo kuin yksin olemaan ...

      • Anonyymi

        En ole haaveen kirjoittaja. Nyt tuntuu tuolta, mutta et voi tietää mitä elämässäsi tulee vielä tapahtumaan ja olemaan.


    • Anonyymi

      Tää on vähän omituinen teksti. En tajua alku enkä lausetta,"näin tämän joskus kauan sitten ja oon siitä asti ajatuksiini tämän tallettanut"

      Mitä haet tolla?

      • Anonyymi

        Sitä et olen nähnyt ja kohdannut jo hänet 💘


    • Anonyymi

      Onneks jokaine on vapaa tekee mitä haluaa. Toinen tykkää kiertää baareissa ,niin siitä sitten vaan . Ei tarvi onneks enää itkeä rajoituksia 🙏

      • Anonyymi

        Anteeksi, satuttihan se et mieluummin valitsi mennä baariin.
        Se siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, satuttihan se et mieluummin valitsi mennä baariin.
        Se siitä

        Oletko heikko? Aina voi baarissa pyörähtää tsekkaamassa tarjonnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko heikko? Aina voi baarissa pyörähtää tsekkaamassa tarjonnan.

        Ei oo kyse siitä. Hän halus mennä baariin mieluummin kun nähdä mua. Eikä se haittaa, en halua ketään alkaa rajoittamaan. tietää ainaki mikä menee edelle. 😊


    • Anonyymi

      Jotkut vaan ne kuitenkin on huomionhakusia vaik muuta väittää itselleenkin

    • Anonyymi

      Kauniita sanoja, kaunis haave mutta ei pieni ❤️

      • Anonyymi

        Jos oli sinulta

        Kiitos

        Kaunis juttu

        Jos ei rikoksia

        Kiinni veti


    • Anonyymi

      Ei hän tiennyt joutuvansa jonain päivänä stalkkauksesi kohteeksi.

      • Anonyymi

        Joo, myönnän. Hän sanoi olevansa töissä eikä ehdi nähdä mut olis voinut suoraan sanoa et menee mieluummin baariin. Instassa sitten näkyi missä oikeesti oli.
        Olen ollut niin ihastunut etten tajunnut merkkejä. Mulle pitäis sanoa suoraan.
        Mut kaikki nyt hyvin ☺


      • Anonyymi

        Millainen stalkkaus?
        Se et katselee toisen kuvia?
        Esim instassa katselen tuntemattomien kuvia ja tilejä huvikseni. Onko se stalkkausta?
        Oma tilini on instassa julkinen koska mua ei haittaa kuka niitä näkee. Jos haittaisi niin laittaisin yksityiseksi. Enpä oo ajatellut et siinä mitään outoa olisi.


    • Anonyymi

      Vaikea uskoa rakkauteen. Tinder on täynnä viileitä, ujoja tai androgyynisiä naisia. Missä tavata kivoja femmehköjä naisia edes...

      • Anonyymi

        Oon niin ujo, tai oikeastaan tää näkyy siinä kun olen niin ihastunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon niin ujo, tai oikeastaan tää näkyy siinä kun olen niin ihastunut..

        Oon kyllästynyt käymään treffeillä naisten kanssa joista ei saa juuri mitään irti. Keskustelutaitojen puute on pahinta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllästynyt käymään treffeillä naisten kanssa joista ei saa juuri mitään irti. Keskustelutaitojen puute on pahinta...

        Löytyspäs joku joka haluaisi keskustella.. mut sitä saa odotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyspäs joku joka haluaisi keskustella.. mut sitä saa odotella.

        Niin saa. Eikä keskustelutaito takaa ett muuten kipinöisi.😏 Vaikeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin saa. Eikä keskustelutaito takaa ett muuten kipinöisi.😏 Vaikeeta.

        riippuu ihan siitä et tuskin taidat itsekään osata . yleensä jos itse osaa puhua niin kyllä se ujompikin rentoutuu. taitaa ne toiset kokea ettei teidän seurassa ole rento olla eivätkä viitsi sitten teille avautua. eivät koe teitä luottamuksen arvoisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        riippuu ihan siitä et tuskin taidat itsekään osata . yleensä jos itse osaa puhua niin kyllä se ujompikin rentoutuu. taitaa ne toiset kokea ettei teidän seurassa ole rento olla eivätkä viitsi sitten teille avautua. eivät koe teitä luottamuksen arvoisiksi.

        Mitä ihmettä täällä taas heitetään lokaa niskaan?
        Jos olet tuollainen tyyppi livenäkkn niin en ihmettele jos olet sinkku.
        Itse taas saan säännöllisesti palautetta siitä, että mun kanssa on kiva puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllästynyt käymään treffeillä naisten kanssa joista ei saa juuri mitään irti. Keskustelutaitojen puute on pahinta...

        Toisilla se on toisin päin. En jaksaisi monologeja. Hiljaisuus ja jännite ilmassa on👌. Ehkä ne joilla vähiten sanottavaa, eniten kuitenkin sanomaa. Monet pälpättää ihan liikaa ja just itsestään, minä olen sellainen ja minä olen tälläinen, minä tykkään siitä ja en tykkää tästä… kyllä se kiinnostus lopahtaa ennenkö alkaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla se on toisin päin. En jaksaisi monologeja. Hiljaisuus ja jännite ilmassa on👌. Ehkä ne joilla vähiten sanottavaa, eniten kuitenkin sanomaa. Monet pälpättää ihan liikaa ja just itsestään, minä olen sellainen ja minä olen tälläinen, minä tykkään siitä ja en tykkää tästä… kyllä se kiinnostus lopahtaa ennenkö alkaakaan.

        Keskustelu tarkoittaa molemminpuolista osallistumista ja dialogia, en tykkää kun joudun yksin pälättämään asioita. Treffien ideana on tietääkseni että osapuolet tutustuu toisiinsa. Parhaiten se käy olemalla läsnä ja osallistumalla tasapuolisesti keskusteluun.
        Näin kolmekymppisenä oon varsin immuuni jurottaville, hiljaisille poikatytöille ja kovakuorisille äijänaisille ja tädeille. Ei tehoa eikä ole karismaattista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä täällä taas heitetään lokaa niskaan?
        Jos olet tuollainen tyyppi livenäkkn niin en ihmettele jos olet sinkku.
        Itse taas saan säännöllisesti palautetta siitä, että mun kanssa on kiva puhua.

        Okei, onneks sä vaikutat oikeen mukavalta ja ymmärtäväiseltä ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, onneks sä vaikutat oikeen mukavalta ja ymmärtäväiseltä ☺

        sitä paitsi itse taas ajattelen et onneks me ollaan kaikki erilaisia. Ei se hiljainen ja ujo ole aina kaikkien kanssa sellainen. toisen kanssa kemia pelaa paremmin ja on rennompi. Ei siinä ole kyse mistään viasta. kaikkien kanssa ei vaan oo niin luontevaa heti jutella.
        onneks muutenki aina voi kehittyä ihmisenä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä paitsi itse taas ajattelen et onneks me ollaan kaikki erilaisia. Ei se hiljainen ja ujo ole aina kaikkien kanssa sellainen. toisen kanssa kemia pelaa paremmin ja on rennompi. Ei siinä ole kyse mistään viasta. kaikkien kanssa ei vaan oo niin luontevaa heti jutella.
        onneks muutenki aina voi kehittyä ihmisenä...

        Ehkä ei. Sellaiselle joka tykkää keskustella ei taas sovi kumppani jota saa lämmitellä kauan että alkaa puhumaan enemmän.
        Puhumattomuus ja esim se ettei kerro suhteessa tarpeistaan suoraan, vaikeuttavat kyllä elämää ja ovat vallankäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei. Sellaiselle joka tykkää keskustella ei taas sovi kumppani jota saa lämmitellä kauan että alkaa puhumaan enemmän.
        Puhumattomuus ja esim se ettei kerro suhteessa tarpeistaan suoraan, vaikeuttavat kyllä elämää ja ovat vallankäyttöä.

        Naisten keinoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin saa. Eikä keskustelutaito takaa ett muuten kipinöisi.😏 Vaikeeta.

        Vaikeeta.. todellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeeta.. todellakin.

        taidatte itse olla vaikeita.. 😅
        ihmiset jotka ensin syyttelemässä muita ja etsimässä toisista vikoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidatte itse olla vaikeita.. 😅
        ihmiset jotka ensin syyttelemässä muita ja etsimässä toisista vikoja...

        On itsessäkin vikaa... Ehkä paljokin mut en oo koskaan ketään tarkoituksella enkä vahingossa loukannut. Puhun suoraan ja sanon jos en jostain asiasta tykkää... Se ei oo kait syyttelyä🤔vai pitkää olla vaan hiljaa ja hyväksyä kaikki mitä toinen tekee/sanoo/käskee ynm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidatte itse olla vaikeita.. 😅
        ihmiset jotka ensin syyttelemässä muita ja etsimässä toisista vikoja...

        Ei tässä kukaan syytellyt, vaan purki turhautumista siitä ettei löydä sopivaa keskustelusta tykkäävää seuraa itselle. Kuiva tosiasia että on vaikeaa löytää lesbona sopivaa "parisuhdeainesta" jne. Kaikilla meillä on ja saa ollakin kriteereitä/odotuksia kumppanin suhteen. Mulle se tarkoittaa keskustelutaitoista ja ihmisenä kehittymään pyrkivää naista, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä.

        Sulla on luetun ymmärtäminen hakusessa, kun kommentoit ns vääriä asioita kun toiset keskustelee toisesta asiasta. Tai tahallas tartut vääriin asioihin provoilu mieles.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kukaan syytellyt, vaan purki turhautumista siitä ettei löydä sopivaa keskustelusta tykkäävää seuraa itselle. Kuiva tosiasia että on vaikeaa löytää lesbona sopivaa "parisuhdeainesta" jne. Kaikilla meillä on ja saa ollakin kriteereitä/odotuksia kumppanin suhteen. Mulle se tarkoittaa keskustelutaitoista ja ihmisenä kehittymään pyrkivää naista, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä.

        Sulla on luetun ymmärtäminen hakusessa, kun kommentoit ns vääriä asioita kun toiset keskustelee toisesta asiasta. Tai tahallas tartut vääriin asioihin provoilu mieles.

        olenko väittänyt ettei saa olla kriteereitä?
        tarkoitin tapaa jolla tuot sen esiin.
        jokaiselle kun se keskustelutaitoinen lienee merkitsevän eri asioita.
        uskoisin et jokainen pyrkii kehittymään ihmisenä.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olenko väittänyt ettei saa olla kriteereitä?
        tarkoitin tapaa jolla tuot sen esiin.
        jokaiselle kun se keskustelutaitoinen lienee merkitsevän eri asioita.
        uskoisin et jokainen pyrkii kehittymään ihmisenä.😅

        En jaksa jatkaa kun jankkaat samaa ja epäolennaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kukaan syytellyt, vaan purki turhautumista siitä ettei löydä sopivaa keskustelusta tykkäävää seuraa itselle. Kuiva tosiasia että on vaikeaa löytää lesbona sopivaa "parisuhdeainesta" jne. Kaikilla meillä on ja saa ollakin kriteereitä/odotuksia kumppanin suhteen. Mulle se tarkoittaa keskustelutaitoista ja ihmisenä kehittymään pyrkivää naista, joka uskaltaa sanoa mielipiteensä.

        Sulla on luetun ymmärtäminen hakusessa, kun kommentoit ns vääriä asioita kun toiset keskustelee toisesta asiasta. Tai tahallas tartut vääriin asioihin provoilu mieles.

        ❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa jatkaa kun jankkaat samaa ja epäolennaista.

        Okei, hyvä et itse olet täydellinen 🤩


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe