Mitenkäs on, että oliko tämä uutinen totta vai aprillipilaa?
Tulevaisuudessa elokuvia mainingissa?
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
No tietenkin aprillipilaa, uutisessa pyydettiin tulemaan paikan päälle klo 10 valitsemaan suosikki penkki rivi...
- Anonyymi
Joo pila oli.luulin että pila on myös lapaluodossa kuvattava elokuva.onkohan sekään totta.koko raahe on aprillipilaa alusta loppuun.
- Anonyymi
Toivottavasti Maininki puretaan. Huonoja muistoja pelkästään sieltä. Toivottavasti on homeessa ja ei korjauksia tehdä.
- Anonyymi
Millaisia? Tuskin olet asunut siellä niinkun moni muu on tehnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia? Tuskin olet asunut siellä niinkun moni muu on tehnyt
Hoitohenkilökunnasta ja Mainingista on huonoja muistoja nimimerkillä kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitohenkilökunnasta ja Mainingista on huonoja muistoja nimimerkillä kokemusta on.
Samoin. Synkkä paikka on ollut jo aikaa sitten. Virikkeetöntä asumista ja olemista. Vähemmästäkin jo masentuisi.
- Anonyymi
Aprillia syö silliä juo kuravettä päälle
- Anonyymi
Maininkia ei tarvitse purkaa. Eihän se ole niin huonossa kunnossa?
- Anonyymi
Taitaapi olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329