Olen 15 vuotias nuori ja minulla on ADHD lääkitys aloitettu noin 3 kuukautta sitten, tiedättekö että onko vaarallista jos juo kaksi isoa energia juomaa lääkkeen vaikutuksen alaisena?!?!? Noin parituntisen sitten jois kaksi tölkkiä energia juomaa ja nyt on tosi väsynyt olo ja jalat ja kädet tärisevät!!!! En voi kertoa tästä vanhemmilleni koska he suuttuisivat todella pahasti!!! Joten voisiko joku kertoa että onko tämä vaarallista?!?!?!
ADHD lääkkeet + energiajuoma
2
5311
Vastaukset
- Anonyymi
Et kertonut mikä lääke sinulla on käytössä, mutta ainakin omalla kohdallani metyylifenidaatti (concerta, medikinet) ja kofeiini aiheuttaa juurikin kuvailemasi olon. En usko että on kovin vaarallista. Varmaan itsekin nyt tiedät ettei kannata juoda energiajuomaa jos on ottanut ADHD-lääkkeen.
- Anonyymi
Minä olen alloittanut adhd-lääkkeen syömisen jo viikko sitten. Tänä aamuna otin adhd-lääkkeen ja käväisin kaupassa ostamassa mega frocen ja olen nyt koko ajan miettinyt koulussa että mitäköhän siitä tapahtuisi, jos joisin sen täällä koulussa kesken välitunnin. Haluaisin tietää että mitä siitä tapahtuisi!! koska pelkään että minä oksentaisin sen takia. Joten voisiko joku teistä ihmisistä kertoa minulle että mitä siitä tapahtuu jos juo yhden energia juoma tölkin koulussa. KERTOKAA PLIIS MULLE ETTÄ MITÄ SIITÄ TAPAHTUU!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736