Täällä tälläinen nuori, jolla ei pahemmin ole elämässä ideaa. Arkisin viihdyn koulussa useimmiten hyvin. En ole erityisen suosittu, mutta on monia kavereita. Vapaa-ajasta en pidä yhtään. Minulla ei ole vapaa-ajalla yhtäkään kaveria. Esitän vanhemmilleni, että se ei haittaa. Kyllähän minä viihdyn yksin, mutta olisi se kivaa välillä kun olisi jotain keskusteluseuraa. Perjantai ja Lauantai ovat minulle yhtä helvettiä. Tämä yksinäisyys on tehnyt minusta itsekkäämmän ja huomiota hakevan. Huomaan sen kyllä, mutta en osaa tehdä asialle mitään. Osa syytä kaverittomuuteeni on erilaisuuteni. Olen joiltakin ajattelutavoiltani kaiketi hieman vanhanaikainen. En minä usko edes sopeutuvani, kun en aina ymmärrä kavereitanikaan. He puhuvat slangia. Menetänkö minä kaikki, vai pitääkö minunkin sopeutua tähän ainaiseen suvaitsevaisuuteen ja rietasteluun?
Vihaan viikonloppuja.
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin minä olen elämäni aikana huomannut, että erilaisuus on rikkaus. Vaikka valtaosa ihmisistä on laumasieluja, oikeita sopuleita, niin kun osaa ajatella olevansa jostain erityistä, se pelastaa monesta pulasta. Sinun kannattaa käyttää omaa päätäsi ja alkaa arvostaa itseäsi, ei sitä kukaan muu tee. Anna toisten tehdä mitä lystäävät, usein juuri porukoissa tyhmyys tiivistyy ja ajaudutaan typeryyksiin. Kannattaisi etsiä kiinnostava harrastus, johon viikonloppuisin voi syventyä. Sinä itse tiedät mikä sinua kiinnostaa. Olen usein tuntenut itseni ulkopuoliseksi, koska minun kiinnostuksen kohteeni ovat erilaisia, kuin kaverien. Luen paljon kaikenlaista, tähtitiede, saa leuat loksahtamaan, erilaiset luonnontieteelliset ilmiöt, joista haalin tietoa. Historia, jossa on paljon mitä ei kerrota. Asioita on paljon ja usein epäilen, etten edes osaa ehdi tutkia elämäni aikana.
- Anonyymi
Ainakin sinulla on ilmeisesti vanhempasi seurana. Se on vielä paljon pahempaa kun asuu yksin ja pitäisi viikonloppuja sietää. Iän myötä olen ainakin itse oppinut arvostamaan vanhempieni seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5847628Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342896Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912085- 1281293
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911045
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892