Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Markus, jo pikkupoikana seurasi Jeesusta, kirjasi ylös Jeesuksen ohjeen pelästymiseen.
Kadotukseen menee vain he, jotka eivät usko Jeesukseen ja lähde seuraamaan Häntä, mutta se on kaiketi selvä, että sekulaarit eivät pelastu.
Oliko Jeesus oikeassa?
Miten Lestadiolaiset uskovat tähän.
6
51
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä kenenkään sydämeen näe. Jumala näkee. Kummallisen kuvan olet tuonut julki oman lahkosi opista ja sen kannattajista.
Siksi Jeesus sanookin; Matt. 10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
Eihän Wellut tunnusta, Jeesusta kaduilla kaikkivaltiaaksi Herraksi, ja syy; - on vain uskonnollinen liike.
Teot ja ylistys näyttävät luottamuksen Jeesukseen.
Kuten Tuomaskin sanoi heikon hetkensä jälkeen; Joh. 20:28 Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!"
Pystytkö tämän sanomaan seisten seuroissa, kädet ylhäällä?- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Siksi Jeesus sanookin; Matt. 10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
Eihän Wellut tunnusta, Jeesusta kaduilla kaikkivaltiaaksi Herraksi, ja syy; - on vain uskonnollinen liike.
Kuten Tuomaskin sanoi heikon hetkensä jälkeen; Joh. 20:28 Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!"
Pystytkö tämän sanomaan seisten seuroissa, kädet ylhäällä?Jeesustele vaan kädet sojossa niin paljon kuin haluat. Anna muien olla rauhassa.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Pystytkö tämän sanomaan seisten seuroissa, kädet ylhäällä?Tuotako se sinun lahkossasi on?
https://www.youtube.com/watch?v=07cmMhQxjfg
Menohan on kuin Kempeleen työväentalolla. Anonyymi kirjoitti:
Jeesustele vaan kädet sojossa niin paljon kuin haluat. Anna muien olla rauhassa.
Jos pystyt kommentoimaan minua, kommentoi myös aloitusta?
Miksi mökötät?- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jos pystyt kommentoimaan minua, kommentoi myös aloitusta?
Miksi mökötät?Katso tuo kommentissa oleva video, niin toivottavasti hoksaat, missä menette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812