Jälleen näkeminen

Anonyymi

Emme olleet tavanneet Jounin kanssa kuukausiin. Olimme viestitelleet toisillemme . Muistot tapaamisilta eivät ole unohtuneet, Niitä hetkiä yhdessä ei unohda .
Olimme sopineet, että näkisimme pikaisesti Turussa. Tilanne oli muuttunut ja emme voisi enää viettää yhteisiä öitä yhdessä, Haluamme kuitenkin nähdä toisemme.

Istun junassa ja minua jännittää taas yhtä paljon, kuin aikaisemminkin Jounia tavatessa, Jännittää ja hymy nousee huulille . Olen ostanut uuden mekon tapaamiseen ja alta löytyy jotakin kivaa .

Saavun Turun rautatieasemalle ja pälyilen ympärilleni, näenkö Jounia. Siellä hän seisoo harmaan autonsa vieressä hymy huulilla. Juoksen hänen syliinsä ja halaamme pitkään

Autossae suutelemme pitkään, Suudelma, josta on vaikea irtaantua. Olemme jo kiihtyneitä ja janoamme toisiamme. Mietimme hetken mitä teemme, voisimmeko varata hotellihuoneen Omppu-hotellista. Meille riittää, kun yksinkertainen huone.

Saavumme hotellille, Hississä suutelemme toisiamme kiihkeästi. Jonin käsi hakeutuu samalla reidelleni ja menee mekkoni alle, käsi hivelee paljasta ihoani sukkien yläpuolella.

Etsimme huoneemme. Huone on yksinkertainen, Sänky on leveä . Emme ole valmistautuneet yhteiseen aikaan;kynttilät eivät pala, musiikki ei soi ja ei ole kuohuviiniä,. Nyt ei ole aikaa sellaiseen,

Suutelemme jälleen kiihkeästi toisiimme kietoutuen ja Jouni kaataa minut hellästi sängylle, katsomme toisiamme silmiin. Hän kumartuu päälleni ja suutelee kaulaani, korvaani ja saa minut kiehnäämään lisää. Kuiskaan hänen korvaansa, kuinka on ollut ikävä häntä, Hän vastaa samoilla sanoilla, Availen hänen mustan paitansa nappeja. Suutelen hänen rintakehäänsä , herkkää aluetta ja nipistelen häntä hellästi hampailla. Jouni riisuu mekon päältäni ja toivon, että hän pitää uudesta alusasustani, jonka ostin häntä varten. Hän suutelee minun rintakehääni nipistellen nännejäni, hellästi, Kuitenkin niin kiihottavalla tavalla, että olen valmis ensimmäiseen orgasmiin. Nousen hieman ylös ja avaan Jounin farkkujen vetoketjun, hän on aivan kovana, vedän farkut alas ja otan hänen ihanan, kovan siistityn kalun käteeni. Hivelen sitä ja annan pienen suudelman katsoen samalla Jounia silmiin nähden hänen palavan katseensa. Vien kalun syvemmälle suuhuni ja imen sitä hitaasti, maistellen nauttien, olen aivan kiimaisena. Jouni huokailee ja samalla puristelee rintojani, jotka hän on paljastanut korsetin alta. Hän kumartuu imemään nännejäni, kaataa minut eteensä makuulle ja avaa reiteni. Olen aivan märkänä ja Jouni kivi kovana. Hän laskeutuu reiteni väliin ja etsii kielellään minun herkintä ja suutelee ensin kevyesti nivusta, siirtää stringit, näkee, että olen ajanut itseni täysin paljaaksi, kieli hakeutuu klitorikselleni. Hän suutelee ja imee ja se saa minut huokailemaan, Saan ensimmäisen ihanan intensiivisen orgasmin. Pyydän ja anon, että Jouni työntyisi jo sisääni, mutta hän haluaa pitkittää.

Nousen ylös ja asetun istumaan Jounin päälle. Hänellä on hieno vartalo, Treenattu vartalo ja sen tuntuu hyvälle käden alla. Olen ihastunut tähän mieheen. Kurkotan ottamaan kietaisumekkoni vyön ja Jouni hymyilee tietäen mitä teen sillä. Sidon hänen kätensä sängyn päätyyn ja kaulahuivilla peitän hänen silmänsä - hän on nyt minun! Istun kevyesti hänen päälleen ja levitän hieronta öljyä hänen rintakehäänsä ja vatsan iholle. Kumarrun häneen kiinni ja hieron itseäni häntä vasten, kiehnäten hänessä kiinni, laskeudun alemmaksi suudellen, joka paikkaa ja otan lisää öljyä käsieni väliin hieroen sitä hänen nivusiinsa ja kovaan kaluun. Otan tiukemman otteen ja Jouni huokailee käsieni tehdessä omia taikojaan hänen kalunsa ympärillä. Nousen hajareisin hänen kalunsa päälle, mutta en anna mennä sen vielä sisälleni, hieron omaa paljasta vakoani hänen kivikovaa kalua vasten. Olemme molemmat öljystä liukkaina ja kiimasta märkinä.

Irrotan Jounin siteistä, Hän kääntää minut polvilleni eteensä ja läpsäyttää pakaroille, Hän nuolee vakoani takaapäin. Kiemurtelen, Anon tule sisälle. Hän tulee hitaasti, Tunnen joka solullani hänen työntyvän sisälleni, Iso kalu täyttää minut kokonaan, Hän on hetken sisälläni liikkumatta, liukuu hitaasti ulos takaisin sisälle. Tempo kasvaa, olemme ekstaasissa, kunnes emme voi enää pidätellä, vaan laukeamme yhtä aikaa. Orgasmi on taivaallinen, Pitkä, intensiivinen ja tajunnan räjäyttävä. Tunnen, kuinka hänen lämmin sperma valuu reidelleni. Pyydän, että hän pysyisi sisälläni.
Jouni haluaa minun ratsastavan. Näen itseni huoneen peilistä. Kiihottavaa . Liikun hitaasti ylös ja alas, tanssin Jounin päällä. Hänen kalunsa on syvällä sisälläni.Katsomme toisiamme silmiin. Sormeilen samalla itseäni ja maistelen sormeani. Hän pyytää, että kääntyisin ympäri ja takaapäin. Hän työntyy varovaisesti milli milliltä ahtaaseen anukseeni ja samalla kiihottaa klitoristani sormeillen.Ei kestä kauankaan, kun laukeamme jälleen yhtä aikaa, En pysy enää laskuissa useista orgasmeista.
Raukeina silitämme toisiamme, Katselemme toisiamme, juttelemme ja nautimme toisisyamme.

3

2425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva tarina!!

    • Anonyymi

      Aika ihana salainen jälleennäkeminen !

    • Anonyymi

      Upeaa, ei voisi mitenkään pitää kuukausien paussia tapaamisissa!

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe